Stránka 2 z 297

PříspěvekNapsal: 09 led 2008, 23:26
od dbar
:rolleyes: no já jsem si to vybral už v lonském roce , ted tak aspon dva roky zase musím dělat hodného a pak snad .... ;)

PříspěvekNapsal: 10 led 2008, 13:55
od LeV
Zatim studuju jen texty, recenze a fotky (samá chvála), ale v reálu jsem ho ještě neviděl. Snad se mi do jara poštěstí na B650Ex někde v mém okolí narazit. Raději bych si skútříka nejdřív osahal, než do něj půjdu.

PříspěvekNapsal: 10 led 2008, 16:56
od Jarda
to bude nejlepsi vyrazit na prvni vyjizdky a tamseurcite nejaky ten b650 ukaze.posledni dobou se maxici zacaly rojit.a to je dobre.

PříspěvekNapsal: 10 led 2008, 20:40
od Mefisto
[quote=LeV]Zatim studuju jen texty, recenze a fotky (samá chvála), ale v reálu jsem ho ještě neviděl. Snad se mi do jara poštěstí na B650Ex někde v mém okolí narazit. Raději bych si skútříka nejdřív osahal, než do něj půjdu. [/quote]


Maj ho treba v Brnenskem Humoto

PříspěvekNapsal: 10 led 2008, 20:50
od LeV
[quote=Mefisto][quote=LeV]Zatim studuju jen texty, recenze a fotky (samá chvála), ale v reálu jsem ho ještě neviděl. Snad se mi do jara poštěstí na B650Ex někde v mém okolí narazit. Raději bych si skútříka nejdřív osahal, než do něj půjdu. [/quote]


Maj ho treba v Brnenskem Humoto[/quote]
Jo pro mne trochu z ruky... škoda. Budu hledat a určitě na něj někde v okolí narazim ;)

PříspěvekNapsal: 10 led 2008, 22:43
od Rady
[quote=LeV]Zatim studuju jen texty, recenze a fotky (samá chvála), ale v reálu jsem ho ještě neviděl. Snad se mi do jara poštěstí na B650Ex někde v mém okolí narazit. Raději bych si skútříka nejdřív osahal, než do něj půjdu. [/quote]

se na www.skutrmoto.cz mrkni do kalendare srazu a zajed na ten co bude pro tebe nejbliz. Na vecer jsme na hotelu a tak muzes omrknout vsechny zname znacky :D

PříspěvekNapsal: 11 led 2008, 14:26
od LeV
Srazy a termíny pečlivě studuju a určitě se na nějakým objevím.

PříspěvekNapsal: 11 led 2008, 15:42
od Gullwing
V Praze ve Vrbovce maj všechny tři. Teď jsem tam byl.

PříspěvekNapsal: 11 led 2008, 16:05
od dbar
já mám v garáži taky jednoho ;) , Ted jsem tam taky byl. :D

PříspěvekNapsal: 11 led 2008, 16:52
od LeV
Dík za info.. Do Prahy se možná do jara dostanu, ale k dbarovi do Ostravy asi ne :( . Další typy, kde by byl k nahlédnutí uvítám, pokud možno více na sever.

PříspěvekNapsal: 11 led 2008, 17:59
od Mefisto
V Brne v Humoto maj 200, 400 i 650

PříspěvekNapsal: 12 led 2008, 21:50
od Jarda
me to povidej.kdyz jsem postavil moji byvalou aprilku zamerne vedle B650, kdyz jsem se jel pred nejakym rokem trochu projet (asi 350 km) tak jsem se stavel v holicich na benzince kde jsem mel sraz s rudou co vlastnil nejaky ten rok prave b650 a najezdil dost km hlavne po evrope.dnes ma hondu o 1300 ccm ale kdyz prodaval burgmana tezce se s nim loucil.honda je peknej cestak a sila tam pri zatahu plynu je, ale na pohodli pry nema zas na b650.to plati i pro spolujezdce.

PříspěvekNapsal: 12 led 2008, 21:53
od Jarda
Nazdar p?átelé. Chci se s vámi chci pod?lit o v?erejší zážitky z cesty a hlavn? ze servisu v Pardubicích. Cesta tam nic moc. Bylo docela hnusn?. Nepršelo ale jel jsem i p?knou mlhou. No a navíc mi jeden trouba ve vytun?né 120 nedal p?ednost na hlavní. Míjel jsem jej v pohod? asi pul metrem. Takže davejte bacha i Burgman je p?ehlédnutelnný. No a v servisu mi p?i snímání zadního kola
zjistili že mám do slova a písmene vysypaný ob? ložiska. Panové, když je vyndali nesta?il jsem se divit. To jsem ješt? nevid?l. No a aby nebyl konec všemu tak ta p?ední nevypadala o mnoho lépe, ikdyž tak na s....u nebyla. Takový šunt co tam ti Japon?íci montují. Jsou to jen z jedné strany chrán?né ložiska a to jen plíškem, takže žádná ochrana proti pachu ani vod?. Vým?na prob?hla bez potíží, p?ezutí pneu taky a montáž rain deflektoru stejn?. Zp?t jsem vyrazil na úpln? jinak se chovajícím Burgmanovi. A co hlavn?, p?estal jsem slyšet ten šum jako z kafemlejnku, na který jseem byl už alergický a proto jsem se T? Mirku ptal na Tvé zkušenosti. Skútr je krásn? tichý a zase p?ipraven na evropské tour.

Cestu zp?t mi zp?íjemnil Jarda, který za mnou p?ijel do Holic na Aplilce Ditechu 50 až ze Slavonic. Úctyhodný výkon! Takže záv?rem, kdo máte ješt? Burgmana v záruce, nechte si rad?ji ty ložiska vym?nit. Stojí to za to. M?jte se hezky. Všechny zdraví Ruda.

a kdyby mel nekdo chut si precist vse tak tady je jeden mensi odkaz

http://forum.adventure-biker.cz/index.p ... 165&num=15

PříspěvekNapsal: 12 led 2008, 21:55
od Jarda
je to Rudova zkusenost s B650 pro pripadne dalsi lidi, co nevi jaky maxik koupi.

PříspěvekNapsal: 12 led 2008, 21:56
od Jarda
SUZUKI BURGMAN AN 650 ( test od Rudy)


http://forum.adventure-biker.cz/index.p ... pic&t=1937


V roce 2003 jsem zakoupil skútr Suzuki Burgman AN 650. V první sezóně jsme spolu najezdili 14 500 km. V sezóně 2004 pak dalších 10 500 km. V současnosti má najeto 26 000 km. Projeli jsme spolu i velkou část Evropy ( SK, A, SLO, CRO, I, F, D). Rád bych se proto s vámi podělil o své dosavadní zkušenosti s tímto strojem. Musím předeslat, že jsou povšechni velmi dobré. Skútr již na první pohled díky svým rozměrům budí respekt. Není to žádný drobeček. 230 kg suché váhy je myslím docela úctyhodných. Ale již při prvním usednutí za řidítka a rozjetí se pocit neohrabanosti se zvyšující se rychlostí mizí. Při velmi pomalé jízdě je jeho ovladatelnost pro výše uvedenou váhu a rozměry obtížná. Při vyšších rychlostech je pak ale díky nízko posazenému těžišti skútr velmi obratný. Jistotě přispívá i velmi tuhý rám, který brání kroucení skútru v zatáčkách. Preklápět jej ze strany na stranu bylo v alpských klikatinách radostí. Nad jeho mrštností mnohdy ortodoxní motorkáři nevěřícně kroutili hlavami. Na silnicích dálničního typu pak drží pevně zvolenou stopu i při vysokých rychlostech bez tendence k nestabilitě. Maximální rychlost se podle digitálního tachometru vyšplhala až ke 190 km/hod. I s plně zatíženým strojem lze jet bez problému trvale rychlostí kolem 160 km/hod. Limitujícím faktorem je pak jízdní diskomfort spolujezdce viz níže. Při těchto rychlostech se pohybuje spotřeba do 6.5 l/100 km. Pri dodržování cestovních limitu (50,90,130 km/hod) se pak drží na príznivých 4.2-4,5 l/100 km. Rozměrům, váze a rychlosti musí odpovídat přirozeně i brzdy. Ty od firmy Nissin, sice bez Dual systému a ABS, odváděly velmi kvalitní práci. Jejich účinnost jsem si ověril v prudkých sjezdech alpských serpentin, kdy nedocházelo v žádném případě k jejich vadnutí. Myslím si, že při poměru výkonu k celkové váze (55k/230kg) se vyrovnává a mnohdy překonává i leckterý klasický motocykl. Automatická převodovka SEVT odvádí velmi slušnou práci. Její 3 programy NORMAL, SPORT a MANUAL dávají skútru opravdu slušnou dynamiku. 80% jezdím na normální režim, zbylých 20% pak na sportovní. Ten využívám zejména při předjíždění na krátkých vzdálenostech. Motor je vytáčen do vyšších otáček a rozdíl v dynamice je výrazně citelný. Manuální, 5 rychlostní sekvenční řazení, tedy alespon pro mě, považuji za pěknou hračku, kterou ale využívám pouze minimálně. Při řazení nahoru lze motor vytáčet až k maximálním otáčkám. Při řazení dolů z 3 na 2 dochází ale k citelnému škubání, což mě nikterak neoslovilo, ba naopak. Automatická převodovka je velmi jemná, což oceňují zejména spolujezdci. Netrpí klasickým motocyklovým „škubáním“ při řazení. A právě jízdní klid a pohodu oceňovali prozatím všichni spolujezdci. Když jsme už u těch spolujezdců, velmi příznivě komentovali pohodlí i na dlouhých cestách díky širokému a kvalitnímu sedlu. Jeho komfort může být zvýšen osazením zádi topcasem s opěrkou zad. Důkaz tvrzení o pohodlnosti dokládám faktem, že mi na skútru manželka již opakovane usnula během jízdy. Vědom si nebezpečnosti této situace, ji nyní již rozptyluji raději komunikací přes interkom. Ochrana proti větru a nepřízni počasí je pro jezdce velmi dobrá. Pravda, výška štítu by mohla být ve standardu o nějakých 5 cm vyšší (lze dokoupit jako doplněk) nebo být stavitelné (model 05 Executive již má). Zminuji se o tom právě kvůli spolujezdci, který sedí výrazně výš než řidič. Má sice kvalitní výhled nejen do stran a vpřed, ale tato snad výhoda je vykoupena výrazným tlakem na jeho hlavu při rychlostech již nad 120-130 km/hod. Pohodlné sedlo má nejen spolujezdec ale i řidič. Navíc má k dispozici nastavitelnou operku zad. Jediná výtka směrující ke křeslu řidiče je ta, že se v něm při dešti shromažďuje voda a bez nepromoku to není nikterak pohodlné. Přední světlomety opravdu svítí a je od nich velmi dobře videt. Díky dvojici hlavních světlometů v čiré optice je svítivost srovnatelná s automibilovou. Potíže jsem měl při plném zatížení, kdy potkávací světla asi občas oslňovala protijedoucí, kteří mi to dávali najevo standartním způsobem. Oslňovala i přestože jsem měl zadní pružiny nastaveny na nejvyšší tuhost (celkem 5 stupňů). Ve sklopných zpětných zrdcátkách se zabudovanými směrovými světly je opravdu možno sledovat i neroztřesený provoz za vašimi zády. Burgman disponuje výrazným zavazadlovým prostorem. Podsedadlový, osvětlený prostor pojme 55 l. Odkládací přihrádky v přední části jsou 3, z toho jedna uzamykatelná, která obsahuje i takovou drobnost jako je 12V zásuvka. Zavazadlový prostor jsem zvýšil montáží topcase GIVI (55 l), smímatelnými bočními kufry (45 + 45 l) a scooterbagem (15 l). Na dovolenou toho odveze opravdu hodně. Pneumatiky Bridgestone Battlex Burgmanu více než padnou. Jízda je bezpečná jak na suchu, tak i na vode. Přední jsem ješte neměnil. Zadní vydržela 14 500 km a v soucasnosti mám na 2 . zadní již 11 500 km. Výměna obou však již pomalu klepe na dveře. Není určen k pomalému proplétání se zacpanými ulicemi velkomest ale k pohodlnému dálkovému cestování. A co nectnosti? Moc jich není. Nemá rád nekvalitní povrchy. Jeho přední vidlice je mekká a dává o svých limitech dost brzy vědět. Nepříjemný je rozstřik vody o bocní stojánek při dešti. Zastříkaná je až palubní deska. Nedostatek lze vyrešit dodatečnou montáží rain deflektorem. (u modelu 05 již standardem). Celkové zpracování je na vysoké úrovni. Dosud, při najetých 26000 km, jsem nemel žádnou poruchu. Jedná se o velmi kvalitní stroj, který si jiste zaslouží pozornost příznivců jedné stopy.

Pozn. k dnešnímu datu 17.6.2005 pri najetí 27 500 bylo nutno vyměnit kompletní sadu ložisek na obou kolech. Došlo k jejich totální destrukci, zejména pak na zadním kole. Originální jsou patrně výrazne nekvalitní. Kuličky jsou kryté pouze z jedné strany ložiska a to pouze plechem, nikoli gumou z obou stran. Není proto dostatečně zabráněno vnikání nečistot a vody.