Stránka 7 z 16

Re: Aprilia SR max 300

PříspěvekNapsal: 29 zář 2013, 19:55
od Marťas1
Jak jsi tam to plexi nakonec uchytil a v jaké poloze máš originál plexi ? Já 180cm a mám to ve střední poloze. V té nejvyšší se mi zdá ,že to podfukuje víc spodem pod plexi .
Jinak pérování má tři polohy na zadních tlumičích,tak mrkni v jaké pozici to máš ty. :wink:

Re: Aprilia SR max 300

PříspěvekNapsal: 29 zář 2013, 21:57
od TUNER
6 mm plexi ? :shock: Hmmm,pán netroškaří :)

Re: Aprilia SR max 300

PříspěvekNapsal: 30 zář 2013, 10:32
od mirek3110
Ahoj,schema jsem poslal na motorkari.cz,podle typu to tam najdes.JE to stejne jako u gilery.Kdyby ne tak dej vedet a udelame to jinak.
TAky mi to svitilo hned.po sepnuti klickem...nyni az po nastartovani.Staci maly modul co jsem si udelal a dat to k pojistce 7.5A co je na osvetleni jen predniho svetla.Mela by to byt ta prvni ke kraji .Vcera jsem tuto upravu delal.Kdyby jsi chtel ten modulek tak ti ho vyrobim cca za 280kc.Zapoji se mezi strihly drakt od pojistky..na HNEDY///bily je primy od 15A pojistky /// a treti drat na kostru..napr k zapalovaci.
konektoru.
Po zapnuti klickem nesviti...po nastartovani sviti az po dosazeni zvoleneho napeti na baterce //13.8V//.Po zhasnuti motoru sviti stale az do vypnuti zapalovani.Mel jsem jeste jeden modul ,ktery po zhasnuti mototru taky zhasnulo i svetlo.ZAlezi co se ocekava..
M

Re: Aprilia SR max 300

PříspěvekNapsal: 30 zář 2013, 19:56
od Karelbrezky
mirek3110

Dík za nakopnutí. Nemám na SR noty, takže musím hledat a měřit. Dal jsi nápad. Asi půjdu přez střídavinu altíku. Jen dioda, elyt a relátko. Koupit origo přepinač je tragedie. Dnes GP po 1000 km, Zlín 1509 Czk. A již vím, jak se dostat k seřízení př. světel. HEČ!

Re: Aprilia SR max 300

PříspěvekNapsal: 03 říj 2013, 20:22
od Marťas1
karelbrezky
poradíš, jak na ty světla ? :roll:

Re: Aprilia SR max 300

PříspěvekNapsal: 04 říj 2013, 06:44
od mirek3110
Postreh:Po 1000 km a nocnim jezdeni jsem prisel na to, ze kdyz jsou zapla obe predni svetla tak se baterka nedostava na sve max.nabiti.Proto je celkem blbe mit porad rozsvicena obe svetla treba ve dne..Na volnobeh a delsim postavani a slabsi baterce ,dostava pak dobre zabrat pri dalsich startech .Nakonec tam vyrobce dal i voltmetr pro sledovani... :lol:

Re: Aprilia SR max 300

PříspěvekNapsal: 02 lis 2013, 20:29
od danmark
Tak jsem se přátelé před měsícem stal štastným majitelem Aprilky.Příspěvek píšu až teď když už je asi nadobro zazimovaná, protože jsem pořád jezdil abych pochytal nějaké postřehy.Můj názor je ten, že je to na pohled nádherný stroj ikdyž hnidopich by skutečně sem tam nějakou drobnost ve slícování našel ale není to nic kvůli čemu by tuhle mašinku člověk neměl koupit.Je opravdu krásná a to i ve srovnání s mnohem modernějšími stroji a na to že se vyrábí od roku 2004 je to malý zázrak.Jízdní vlastnosti mě jako bývalého jezdce na piaggiu x9 ůplně ohromily.Jezdí se na ní skutečně jako na běžné motorce.Je stabilní, kam ji pošlu tam jede a klopit jde velmi ochotně kam se až člověk odváží.Odpich ďábelskej takže holeshot na každém semaforu je vpoho.Tachometr kecá o deset kilometrů do plusu což mě vůbec nevadí protože díky tomu možná ve městě bude míň pokut za rychlost.Maximálku reálnou dle gps jsem udělal 136 km což mi bohatě stačí.I v této a menší rychlosti vůbec je ochrana před větrem a deštěm absolutně perfektní.Spotřeba mi vychází na 3,4 litru protože jezdím jak dobytek.S lehčí rukou by to bylo za 3.V noci to svítí jak ďas.Heblo na blinkry je sice takové trochu divné a typoval bych ho na první věc která se posere ale bože no něco musí být na jinak dokonalém stroji méně dokonalé.A počítač hm, jak píší ostatní je tam na hovno ale mě stačí stejně jen čas a kiláky.Na to ostatní stejně při jízdě není čas sledovat takže to vůbec neřeším a nevadí mi to.Přes zimu dostane malý tunning.Zrcátka se přestěhují z řidítek do kapoty, dozadu přijdou led blinkry a na zadní světlo nějaký hustý mračítko.Dále přidám laďák akrapovič aby mě furt neskákali do cesty důchodci a zajíci.Ostatní není potřeba měnit, protože je to perfect.Tož to jsou mé postřehy za měsíc a 2000 km ježdění.

Re: Aprilia SR max 300

PříspěvekNapsal: 24 pro 2013, 17:26
od Marťas1
Tak jsem dnes ještě zvládl v tomto roce asi poslední projížďku. Počasí super ! Přeji všem krásné prožití svátků a mnoho kilometrů bez nehod ! :D

17.2.2014 edit:
Dnes mě slunečné počasí vylákalo na projížďku! Aprilka chytla napoprvé a užily jsme si krásných únorových 70km! :D

Re: Aprilia SR max 300

PříspěvekNapsal: 17 úno 2014, 19:21
od 942004
Závidím,já letos ještě nevyjel :cry: Tvoje Aprilka je moc pěkná :!:

Re: Aprilia SR max 300

PříspěvekNapsal: 17 úno 2014, 19:47
od Marťas1
Díky ! Taky to bylo letos poprvé .Nedalo se odolat !!! :D

Aprilia SR max 300

PříspěvekNapsal: 30 dub 2014, 21:33
od dreamer
Nazdar. Od februara 1800 km, kupovana nova, velka spokojnost. Zatial jediny "tuning" su MRA deflektor, drziak GPS vlastnej vyroby a mala uprava farby kapotaze. Maxik je moj navrat k malym kubaturam z velkych cestnych endur a zatial mi robi velku radost, sam som prekvapeny aka zabavna je jazda na tomto zihadielku.
ImageUploadedByTapatalkHD1398886351.441532.jpg

Re: Aprilia SR max 300

PříspěvekNapsal: 30 dub 2014, 21:37
od Marťas1
Gratuluji a přeji ať slouží !!!
U mě taky velká spokojenost ! Zatím 4700km :mrgreen:

Re: Aprilia SR max 300

PříspěvekNapsal: 16 čer 2014, 17:54
od dreamer
Prave som si precital poslednu recenziu na Skutrforu a v zasade sa ako majitel skoro uplne stotoznujem s nazormi recenzentov. Max je, ktovie preco, trochu prehliadany a myslim, ze nepravom. Je pravda, ze tento skuter nie je nic nove pod slnkom, vyraba sa totiz v podstate bez zmien od r. 2004 (predchodca Gilera Nexus) a vo svetle modernejsich konkurentov uz nema cim ohurit coraz narocnejsiu klientelu. Lenze na casom vyzretu techniku ci dizajn sa da pozerat aj inymi ocami, v mojom pripade napr. ocenujem overenu spolahlivost, nenarocnost na udrzbu, uzitkove a jazdne vlastnosti, ci jednoduchost v duchu "co nemas sa nepokazi", cize napr. aj v clanku zmienene chybajuce elektricke plexi, ktore pravdu povediac k stastiu potrebuje malokto. K clanku by som snad doplnil informaciu o velkej 15 litrovej nadrzi, ktora spolu s nizkou spotrebou okolo 3 litrov dava skutru dojazd skoro 500 km. Navyse na tomto skutri skoro vobec nefuka, jazdec je dokonale kryty vratane ruk (tie deflektory zazracne funguju). Nuz a v kombinacii s uz zmienenym komfortom to vsetko z Maxa robi vynikajuceho spolocnika aj na dlhsie vylety. Kdesi som cital, ze sa s nim tazsie prepleta v mestskej premavke, alebo ze je menej obratny. Toto nie je moja skusenost. Max sa citi v hustej premavke ako stuka v rybniku, nemam problem pretlacit sa dopredu na krizovatke ak je len trochu miesta (zrkadla su v idealnej vyske nad zrkadlami aut), alebo prudko zmenit smer jazdy ak sa potrebujem vyhnut vymolu, atd. Relativne nizka vaha sa zda pocitovo este nizsia vdaka velmi nizko polozenemu tazisku, vdaka comu sa skuter dobre ovlada. Motor je zivy s vyraznym zatahom, ale nepovedal by som ze sportovy, Quasar 300 ma vo svojej kubature aj silnejsich konkurentov. Rovnako podvozok, aj ked je dobry a trochu tvrdsie naladeny, by som sportovym nenazval. Jednoducho konstrukcne je to stale skutrovy podvozok a ako taky ma svoje limity. Mam pocit, ze je to skor vdaka ramu, ktory je dedicstvom z Gilery Nexus 500, cize v tomto skutri mierne naddimenzovany, ze je jazda taka stabilna a zakruty sa daju prechadzat s istotou aj v hlbokych naklonoch bez nervozneho vlnenia. Co sa tyka kritizovanych brzd, mam na nom uz skoro 4000 km a bud som si na tie brzdy zvykol, alebo sa mi uz nezdaju take mdle. Su dobre davkovatelne a brzdim vzdy, aj v krizovkach, len dvoma prstami, tak ako som zvyknuty z motorky. No a co sa dlhanov tyka, tak potvrdzujem nazor recenzentov, mam skoro 2 metre a miesta mam dost, nohy si na rovinkach mozem pohodlne polozit aj na "predstupacky", bez toho aby mi nieco zavadzalo. V ostrejsich zakrutach mi v tejto polohe uz prekazaju riadidla, ale zakruty aj tak radsej rezem s nohami pod sebou, cize v motorkovom posede v miernom predklone. Vzhladom na moje rozmery tiez ocenujem vysoko polozene sedadlo, ktore tiez prispieva k celkovemu komfortu, kolena mi totiz nesmeruju do neba ako na inych maxiskutroch. Celkovo je Max vyvazeny, pohodlny a vdaka rodokmenu aj casom overeny skuter. Tym, ktori davaju prednost jednoduchosti pred cingrlatkami, no s vlastnostami, ktore sa naozaj rataju Maxa odporucam aspon vyskusat, dlhanom urcite. Mnohych toto skarede kacatko mozno velmi prijemne prekvapi.

Re: Aprilia SR max 300

PříspěvekNapsal: 16 čer 2014, 19:37
od Marťas1
Můžu jen souhlasit ! Hezky popsáno . :mrgreen:

Re: Aprilia SR max 300

PříspěvekNapsal: 21 čer 2014, 13:05
od dreamer
Tip pre majitelov... v uzivatelskej prirucke sa k ovladaniu palubneho pocitaca tlacidlom MODE na pravej rukovati okrem ineho pise:

"Stlačením tlačidla „MODE“ po dobu dlhšiu ako 3 sekundy, sa vrátite k prvej funkcii Priemerná rýchlosť."

Toto vsak nie je pravda. Stlacenim po dobu dlhsiu ako 3 sekundy sa prepina displej medzi celkovo najazdenymi kilometrami, dennym pocitadlom kilometrov a hodinami. Prisiel som na to az dnes a celkom som sa tomuto "objavu" potesil, lebo doteraz som sa medzi tymito funkciami prepinal len cez tlacidla na palubovke, co je dost nepohodlne a za jazdy aj nebezpecne.