Stránka 2 z 127

PříspěvekNapsal: 10 lis 2006, 17:37
od pava
Proč, taky názor. Já, když jsem vybíral skútra chtěl jsem něco, co se bude líbit i manželce a ať to má velké kola. Ten jízdní komfort za to fakt stojí, taky světlo na řídítkách je v noci k nezaplacení. Kdo to nezkusil neuvěří. Na stránkách Hondy píšou, nejpopulárnější skútr v Evropě...

PříspěvekNapsal: 10 lis 2006, 20:25
od skopi
Jj, velky kola a to svetlo uprostred plne chapu, hlavne to svetlo! Sice mam dvojita svetla vepredu, ale dal nez na 10m pri potkavacich/20 m dalkovych nevidim.
Mam vzadu asi 12 kolo a vepredu 14 kolo, jezdit sem se s nima naucil az na konci zari :) velky musis nutit do zatacek....a nema tunel, bude se vic kroutit, hadam....Motor je ovsem super!!!

Ahoj S.

PříspěvekNapsal: 11 lis 2006, 11:01
od Thomas
[quote=pava]Proč, taky názor. Já, když jsem vybíral skútra chtěl jsem něco, co se bude líbit i manželce a ať to má velké kola. Ten jízdní komfort za to fakt stojí, taky světlo na řídítkách je v noci k nezaplacení. Kdo to nezkusil neuvěří. Na stránkách Hondy píšou, nejpopulárnější skútr v Evropě...[/quote]

Švagr má taky SH.Příští rok ho u něj vyzkouším.Zajímá mě hlavně jízda na velkých kolech.Jestli je to opravdu takový šílený rozdíl.A taky jestli se to moc v zatáčkách nekroutí... ;)

přidám pár foteček.Čím víc se na něho dívám, tím více se mi začíná líbit.Hlavně v černé a tmavě modré.Snad mě nezavřou za porušování autorských práv... :p

PříspěvekNapsal: 02 úno 2007, 18:04
od Thomas

PříspěvekNapsal: 02 úno 2007, 18:42
od petridas
no tak na jak to tu ctu od zacatku tak chci napsat ze to neni muj salek :( caje ale uz ke konci ta modrato vypada skvele :)

PříspěvekNapsal: 04 úno 2007, 13:03
od Thomas
Barva dělá hodně.Třeba ve stříbrné, se mi taky moc nelíbí.Hodně lidem se tenhle skůtr vzhledově moc nezdá, což může být taky tak trochu výhoda.Nebude moc aktuální pro zloděje... Myslím ale, že dynamikou jízdy, bude dost dobrý.Navíc vstřik+ABS, jen ta cena 135tKč, je trochu jinde, než by si asi spousta lidí představovala.Pro západ to bude v normě.A tak tam bude jistě prodejně úspěšnější.Už jenom protože, se tam docela dost prodává SH125(150).Pravděpodobně tam dost upřednostňujou praktičnost, před vzhledem.I když úložný prostor pod sedlem, je trochu zklamáním, když ho porovnám třeba s Yamahou X-MAX 250... :)

PříspěvekNapsal: 10 lis 2007, 21:03
od Balu
napište někdo jaké máte zkušenosti. V pátek jsem si ho koupil na Jarově. Jak ho zajíždět. Má moc malý prostor pod sedlem. Měl jsem Leada, tam se mi přilba bez problémů vešla. Mám perleťově černého. Najel jsem jen 3 km do garáže, bylo mi líto ho honit ve sněhu.

PříspěvekNapsal: 12 lis 2007, 10:47
od enthusaab
jak ho zajíždět, ti snad řekli v prodejně a bude to v návodu, ne? taky jsem o něm uvažoval, z testu na motorkářích vyšel hdoně dobře, ale nějak jsem nemohl zkousnout ten design, i když velká kola jsou do města nadmíru praktická. tak ať slouží. byla na jarově předpokládám nějaká akce, na kolik tě vyšel?

PříspěvekNapsal: 14 lis 2007, 12:33
od Balu
Na 135 s kufrem a plexi, obojí orig. Navíc vzali na protiúčet mého Laeda. Návod zatím nemám, protože tam nemají techničáky, ty jsou snad na Hondě a návody posílají spolu s ním. Tak jsem se zeptal, prý ho mám do cca 1. prohlídky šetřit=nevytáčet ho na maximum po delší dobu.

PříspěvekNapsal: 17 lis 2007, 10:05
od pava
Já mám SH 150i, druhý rok. Já jsem nijak nezajížděl, do 500km jsem jezdil jen sólo spíše delší trasy. Co mi mechoš říkal občas i rozjet na plný plyn, ať to není zdechlé. Po ujetých 500km jsem jeudil úplně normálně. Důležitá je garančka v 1000 km, kde mění záběhový olej za normální. Teď najeto 5 tkm, motor šlape jak hodinky, bez jediné závady, spotřeba 2.6 - 2.8l/100 km. Tu 300i ti závidím, můj sen :rolleyes:
Co se týče prostoru pod sedlem je fakt malý i když otevřenou Airoh přilbu co mám tam s trochou šikovnosti zavřu.Je to spíše na lékárničku, zámek, rukavice a různé drobnosti. Vyřešil jsem to koupí origo kufru stejně jako ty. Vlezou se tam bez problému dvě přilby.
Návod jsem taky dostal později, až z techničákem, ale nic moc se tam nedočteš, spíš obecné informace.

Můj profil tady: http://www.moji.motorkari.cz/index.php? ... ow=32928#1

PříspěvekNapsal: 20 lis 2007, 18:24
od Balu
Zatím na něm mám 14 km a je mi líto ho tahat do soli. A taky je na něm slušně zima. Ujel jsem pár km, ale je na něm cítit síla, kterou má. Už se těším, až se trochu oteplí a bude sucho, tak ho projedu. Nemám na něm namontovaný štít, honí ho někde po Evropě, prý nikde není k mání. Do prostoru pod sedlem přilbu nedostanu, ohnul bych sedlo a to mám přílbu otevřenou. Viděl jsem v prodejnách takové "půlčíky", ale nejsou homologované.

PříspěvekNapsal: 20 lis 2007, 21:14
od Myschan
Jo vím co myslíš. Ty "půlčíky" homologovaný nejsou a myslím, že je výrobce určuje snad jen do rychlosti 20 km/hod. Nejsem si tím úplně jistej, ale něco takovýho tam psali. Vozím to pod sedlem pro případ, že někdo ve městě nečekaně "přistoupí". Asi je to lepší než nic, ale rozhodně bych tomu nevěřil. Na druhý straně to vidím na choprech a policajti to tolerujou.

PříspěvekNapsal: 21 lis 2007, 15:23
od Balu
V prodejně mě na absenci homologace upozorňovali a je to dokonce i vylepené v přílbě, ale policajti prý o tom buď nevědí a pokud vědí, tak si toho nevšímají, prý lidé z chooprů na ně s...u. Ale obecně mi to nedoporučoval, říkal, že při případném pádu na hlavu mě to vůbec neochrání, to u mě rozhodlo a přilbu, nerad, dávám do top case, zabírá tam místo, které by se dalo užít jinak.

PříspěvekNapsal: 21 lis 2007, 17:38
od pava
Vím co myslíte. V Chorvatsku jezdí buď s tímto ořechem, nebo s holou hlavou. Chtěl jsem si to taky koupit, jen na léto na těch pár horkých dnů, ale bohužel, jak píšete je to bez homologace.

PříspěvekNapsal: 26 lis 2007, 23:21
od Balu
To pava: SHáčko 150i má taky tak malý prostor pod sedlem?

A co mi taky vadí, že tam není pod sedlem světýlko, večer a v noci by se to hodilo, zvlášť, když tam není přílba, člověk tam vozí všelijaký krámy.