Stránka 52 z 82

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

PříspěvekNapsal: 11 bře 2018, 18:26
od nedory
opraveno, podívej se

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

PříspěvekNapsal: 12 bře 2018, 16:50
od dreamwalker
nedory píše:opraveno, podívej se
No ja by som ho aj bral, akorat teraz som ale kúpil druhú motorku, tak musím teraz chvíľu počkať, peňaženka dostala zabrať. X10 si nechávam tiez. Dobre sa mi na Tom jazdí.

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

PříspěvekNapsal: 12 bře 2018, 19:06
od nedory
mě se i líbí, ale mám omezené místo na parkování (v chodbě) a už bych s nevešel.

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

PříspěvekNapsal: 12 bře 2018, 19:51
od dreamwalker
No jak bude ešte voľný za 2-3 mesiace tak ho vezmem. Musím sa teraz financie z tej moto spamätať :)

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

PříspěvekNapsal: 12 bře 2018, 19:57
od nedory
jo, když mám volit kufr/malorážka, vítěz je jasnej :D

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

PříspěvekNapsal: 12 bře 2018, 20:00
od dreamwalker
Jak si spokojný s X10? Myslím lisovanie plastov a tak a vibrácie na voľnobeh?

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

PříspěvekNapsal: 12 bře 2018, 20:23
od nedory
já jsem spokojený, ale mám 350, ne 500. Volnoběh je v pohodě, dokáže jet i několik hodin na plný výkon po D1 (Jihlava-Plzeň a zpátky), spotřeba do 4l/100km.
Jediné, co mě vadí jsou cut-outs, patrně souvisí s palivovou mapou: v teple, na stálé otáčky a rychlost (ca 100-110 a 6000) dojde ke krátkým výpadkům v tahu motoru, jen někdy a jen je-li velké teplo a sucho. Výpadek motoru je velmi krátký, desetiny vteřiny, ale je pod zadkem cítit. Jinak jsem spokojený, není to na rychlost, ale na pohodlí.

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

PříspěvekNapsal: 12 bře 2018, 20:25
od dreamwalker
No ja bruškom 500vku. Na voľnobeh Brutus vibrácie , to tak vnímam po 16v stvorvalci Yamaha.... Aké za jazdy je to príjemné. Na pohodové vožení....

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

PříspěvekNapsal: 26 bře 2018, 10:31
od bajo_sk
Dlhsie som sa neozval, nakolko som nemal X10 doma. Konecne sa vsak podarilo zlozit motor dohromady a urobit prvu 100 km jazdu. Okrem vymeny piestu, valca, kruzkov a tesnenia som dal rovno vymenit aj valceky vo variatore za Dr. Pulley. Chlap co to menil zistil znacnu netesnost vyfukovych ventilov, cize ich radsej rovno zabrusil. Tak isto ma upozornil na znacny vahovy rozdiel valca s piestom oproti povodnemu originalu. Namontovany original bol na urovni cisteho hliniku, replacement od Piaggia je cca o tretinu tazsi, vidim to na vylepsenu pevnejsiu zliatinu hlinika. Teraz trochu k cene. Set valec, piest, kruzky a 3 tesnenia (stacilo jedno, ale fakt sa dopredu nedalo vyspecifikovat, ktore tam presne sadne) stal 350e. Valceky do variatora 52e (bez postovneho) a robota 50e + flasa JackDaniels. Olej cca 10e a olejovy filter 11e, sviecky 26e. Kupil som aj remen do variatora za 99e, ale nakoniec sa nemenil. Celkovo ma teda oprava stala 600e. Prikladam aj zopar fotiek zo servisu.
Masinu som nejak moc netocil, snazil som sa ist normalne, nech sa to trochu zabehne. No nedalo si nevsimnut, ze je znacne ! zivsia a podstatne ochotnejsie taha. Narast vykonu je cititelny. Az si zacinam mysliet, ze prefuk cez ventily do vyfuku bol od vyroby ...

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

PříspěvekNapsal: 26 bře 2018, 11:22
od xPet
No vidíš to, třeba jsi zrovna narazil na páteční kus, když to Ital montoval..., a nebo už se viděl na dovolené. Tak ať to jezdí!
Taky budu muset checknout ten řemen - 13k km; nerad bych pak zůstal viset někde u Černého moře.

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

PříspěvekNapsal: 26 bře 2018, 15:42
od JardaB
bajo_sk píše:........... Chlap co to menil ma upozornil na znacny vahovy rozdiel valca s piestom oproti povodnemu originalu. Namontovany original bol na urovni cisteho hliniku, replacement od Piaggia je cca o tretinu tazsi, vidim to na vylepsenu pevnejsiu zliatinu hlinika. ...............


To je všímavý "mehanik" - měl jsi mu poděkovat. Ta větší váha pístu - to vidím jako zásadní problém --- a ta druhovýroba --- s kvalitnějším materiálem nepočítej. Kdyby byl kvalitnější materiál, tak nebude těžší. A tak: bude zatížení ložisek, ojnice a klikovky o 30% větší. To ti nevadí ? To bys moh taky aplikovat píst "od kováře" ... stačí dodržet průměr vrtání, díru na čep a je to. Další faktor může být --- nemá mít origo (píst ne, asi spíš spíš válec) Nicasil úpravu ?

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

PříspěvekNapsal: 26 bře 2018, 18:29
od bajo_sk
JardaB, ja v tom az tak velky problem nevidim. Niekde na tomto fore som natrafil na borca, co to taktiez menil pri 20t km, nalietal dalsich 20 a vsetko bez problemov. Kedze sa jedna o origo suciastky zakupene priamo od Piaggia, tak snad vedia, co predavaju a ci si to mozu dovolit, alebo nie. Samotny piest bohvieaku vahu nema, ten narast na hmotnosti az tak velky nie je (vazit na vahe som to nevazil :D ). Takze nie, neobavam sa, ze ojnica bude nejak vyraznejsie zatazena :-) Ostatne, prax ukaze, co to bude robit. Inac, aj na foto vidno, ze valec vyzera konstrukcne trosku inac. Mozno je tam lepsie vyriesene chladenie, alebo nieco ine, co ja len tazko zistim ..

Co si neviem vysvetlit su tie male "vady" materialu v hlave. Pripada mi to ako naozaj "piatkovy" kus a prizmurenie oka nad finalnou kvalitou vyrobku.

P.S. tych 30% som mozno prehnal. Ostanem radsej pri tom, ze nove suciastky boli tazsie. Rozoberat motor kvoli tomu, aby som presne zistil vahu radsej nebudem :-)

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

PříspěvekNapsal: 26 bře 2018, 19:00
od duky5
BTW ktorý servis ti to robil?

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

PříspěvekNapsal: 26 bře 2018, 20:05
od bajo_sk
Nebol som v autorizovanom servise. Robil mi to garazmajster, ktory opravuje auta (mechanik v minulosti z nissanu, aktualne v citroene) a motorky su jeho hobby.

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

PříspěvekNapsal: 26 bře 2018, 21:47
od duky5
To som pochopil, preto som sa pýtal na servis, aby si ho odporučil prípadne :)