Stránka 41 z 82

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

PříspěvekNapsal: 12 dub 2017, 09:11
od vikino
Mate niekto skusenost s tymito gumami? http://www.pneu-moto.sk/sk/michelin-pow ... c-mipp.htm Povodne sa davali od vyroby na X10. Az neskor zacali davat M-City Grip. Rozmyslam nad tymi Power pure, ze vraj sa tak nevlnia v zakrutach jak city grip. Ale ci drzia dobre na vode a mokru netusim.

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

PříspěvekNapsal: 12 dub 2017, 09:25
od Gandalf
Power Pure mi sedly líp než City Grip. Párkrát i cesta v dešti bez nějakých problémů, samozřejmě pomaleji :) Ale zejména v létě, pomalé i rychlejší zatáčky na X10 paráda a vpředu bez, vzadu s minimálním "poserproužkem". Za sebe mohu doporučit.

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

PříspěvekNapsal: 12 dub 2017, 09:29
od vikino
Vdaka Gandalf :-) Pojdem do nich. Este zoderiem tie city grip co tam mam a potom obujem Power Pure.

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

PříspěvekNapsal: 12 dub 2017, 15:15
od Gandalf
City Grip jsem měl od výroby dvě sezony - 20t km a ještě by pár set km snesly. Ale Power Pure jsem předal při prodeji s cca 10t km nájezdem a slušným vzorkem. Moc rád na ně vzpomínám, protože jízdy v Alpách (Rakousko, Slovinsko, Itálie) na nich byly skvělé :) To ostatně říkám o celém skútru, když už je to vlákno X 10 :wink:

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

PříspěvekNapsal: 12 dub 2017, 20:00
od Tomlon
Dneska jsem nainstaloval nové žárovky. Mám s nimi skvělou zkušenost, už jsem tento typ měl a svítily super! Jsou sice dražší ale stojí za to! Jen ta vymena je porod!ObrázekObrázekObrázek

Odesláno z mého LG-H815 pomocí Tapatalk

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

PříspěvekNapsal: 19 dub 2017, 20:41
od bajo_sk
Dnes mi dosla zasielka objednanych gum, no, ale nejak neviem. Dezen prednej je znacne iny, ako som mal dezen povodnej pneu..

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

PříspěvekNapsal: 20 dub 2017, 05:23
od tomkob1980
Datum výroby pneumatik je v klidu. S tím vzorkem jsem tě moc nepochopil. Možná narážíš na hloubku dezénu přední pneu. Měl jsem to stejně a byl jsem také překvapený. Bylo mi sděleno, že dezén přední pneumatiky je navržen tak, aby pneu byla měněna spolu se zadní pneu, která se samozřejmě opotřebovává víc, proto má dezén hlubší. Možná jen obchodnické řeči, ale nic s tím stejně nenaděláš.

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

PříspěvekNapsal: 20 dub 2017, 09:16
od bajo_sk
s tym dezenom som narazal na moju povodnu prednu pneu, taktiez Diablo, ktora ma dezen uplne iny.
download/file.php?id=25995&mode=view
Nuz, asi inovacia :-)

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

PříspěvekNapsal: 20 dub 2017, 10:42
od duky5
Takže by si chcel tie gumy (tvrdé puky) s ktorými si nebol spokojný? :)

Ja mám tie čo máš teraz nové a som s nimi spokojný

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

PříspěvekNapsal: 22 dub 2017, 16:40
od nedory
tak doufám, že se s vámi někde setkám, už na X10 350

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

PříspěvekNapsal: 22 dub 2017, 18:10
od Gandalf
Gratulace, ať dlouho dobře slouží :)

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

PříspěvekNapsal: 23 dub 2017, 08:48
od nedory
první problém: jak se sundávají boční plasty abych se dostal na levé straně ke vzduchovému filtru a napravo ke konektoru snímače otáček kola?
Ke snímači potřebuji proto, že musím přidat kilometry, asi 1300 a nechce se mi je jezdit. Takže arduino, malý prográmek, a vyzkoušet, kolik km/h snese ECU

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

PříspěvekNapsal: 23 dub 2017, 12:30
od jan.stanicek
Přidat kilometry? K čemu je něco takovýho dobrý? :-)

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

PříspěvekNapsal: 23 dub 2017, 12:32
od bajo_sk
Potrebujes si pridat km ? :-) Trend je skor opacny - stacat km :D Vies prosim objasnit, preco ? A gratulujem k stroju. Na 500 vkach sa k filtru dostanes jedine tak, ze odkapotujes cely stroj. Ale 350 to ma tusim pristupnejsie.

Gandalf, priznam sa, ze ma trochu prekvapilo, ze si vymenil stroj :-) Vsak si bol s X10 najspokojnejsi clen fora ... :-) :-) :-)

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

PříspěvekNapsal: 23 dub 2017, 13:38
od nedory
Ahoj,

ano, potřebuji přidat kilometry, jinak platím daň: vozidlo mladší 6 měsíců a nebo má najeto méně než 6000km = doplácí se DPH.
Princip je jasný, ověřený, teď to jen realizovat (musíte vytáhnout ven čidlo otáček zadního kola a simulovat mu otáčení kola. Ventilátor z PC, na něm nalepené podložky, k tomu do správné vzdálenosti čidlo, zapnout klíček, baterka na nabíječku a jedeme)

Mám vyměněný olej, je tedy hodně blbý přístup k měrce. Celkově XEVO je servisně lepší. Co jsem měl ale možnost všechno na skůtru prolézt, je to nový stroj, dokonce i na stojanu je ještě zbytek igelitu jak byl v něčem balený. Všechno čisté, prostě tak, jak bych čekal. Pneu z roku 2012. Je vidět, že jezdil, je poškrábaný plast v kastlíku pro telefon, ale jinak nikde nic.
Co mě ale překvapilo je náchylnost k chcípnutí po nastartování, všechno OK, ale najednou zhasne. Trochu kolísá volnoběh, ale po jízdě se ustálí, nechtěl jsem to trápit se starým olejem a teď není počasí, sněží.