Stránka 3 z 6

Re: Kymco Myroad 700i

PříspěvekNapsal: 18 říj 2011, 08:25
od Gek
Jsem rád, že Rady napsal " téměř každý". Já nikdy Xitinga za B650 nevyměním, přesto, že ho považuji za velmi dobrý a povedený stroj. Když jsem se skutry začínal, měl jsem zcela jasno. Byl vybrán B650 červený EXE. Ale pak jsem zjistil, že se většina zbavuje svých strojů a kupuje B650. Skoro mi to tehdy přišlo jako " kdo nemá Burgoše, ten nejezdí". Odpustte mi mou upřímnost, Ale teď si to mohu dovolit, jsem pod práškama :P .
Když jsem zjistil stav Burgmanů na Českých silnicích, koupil jsem skoro nové Kymco. Nelituji. I Peugeot byl v náhledu. Ovšem Kymco mě přesvědčilo svým zpracováním. Vstupoval jsem do naprosto neznámých vod, a to jak skutrařsky, tak značkou. Nelituji. Dnes máme s Kymčákem najeto 23 000 kiláků a jsem opravdu spokojen. Proti Burgošovi má opravdu malý prostor pod sedlem, Béčko nehaním, jen vím, že ho nikdy mít nebudu. A ani jsem na něm nikdy nejel, i když vím, že by mi byl asi půjčen, pokud bych požádal. A proto, že mě Kymco nezklamalo, mám ho rád, tak proto bych neváhal s koupí Myrouda. Cena je jaká je, přesto si myslím, že si Kymco toto své kupce najde. Píšete vysoká. Ano. Taky by se mi líbila např. 110 000. No hold si budu muset ještě přišetřit, nebo zkusím Loto. Kymco Myroad se mi moc, moc líbí a to jsem ho nikdy naživo neviděl. Věřím, že se ale na něm někdy svezu.

Re: Kymco Myroad 700i

PříspěvekNapsal: 18 říj 2011, 08:29
od Rady
Na srazy skutru do zahranici nejezdim a mam pocit ze v takovem rozsahu jako zde nic nexistuje. Mimo mesto jezdi prevazne motorky, kde vetsinu tvori ruzne modely od BMW. Skutry nejcasteji vidim jezdit ve mestech, kde vetsina z nich je do obsahu 500ccm.
V kazdem pripade je dobre, ze nekdo s necim novym vyjde na trh. Je to totiz jedina moznost jak donutit soucasne vyrobce k vyvoji noveho modelu. Zatim ale resi jen facelit a vzhledem k soucasne krizi jsou radi, ze vubec neco prodaji.

Geku jeste je jedna varinta a to ta ze ho opet koupis mirne jety za polovicni cenu :-)
Mne take treba B650 nesedla a proto jsem presel k motorkam. Kdybych se ale vracel ke skutru, tak si opet vemu burgose. Je mi celkem jedno kolik jich, de jezdi, protoze kdyz prejedu hranice, tak ho tam temer na silnicich nepotkas. Duvod je jasny, na cestovani jsou jine stroje a do mesta si radeji kazdy koupi Beverly nebo neco podobneho.
Sam jsem zvedavy na prni testy a zkusenosti majitelu a treba cena bude nakonec priznivejsi. Prece jen pracovni sila je na Thaiwanu vyrazne levnejsi nez v Japonsku nebo v Italii.

Re: Kymco Myroad 700i

PříspěvekNapsal: 18 říj 2011, 09:01
od Bobika
Nové Kymco vypadá moc dobře. Sice několik detailů by výrobce mohl už teď
vylepšit :
1. více místa pro řidiče na úkor možná až moc velkého místa pro spolujezdce -
vycházím z testu na motorkářích. V reálu to možná bude trochu jinak, uvidíme.
2. za úplnou zbytečnost považuji vyklápění zadních stupaček pomocí páčky u
řidiče. To mě přijde jako zcela zbytečná hovadina, která nemá na jízdu a pohodlí
vliv.
Jinak co se mě hodně líbí jsou světla. Myslím, že to bude nádherně svítit. A motor
dle papírových údajů vypadá taky hodně povedeně. Vše ostatní ukáže až reálný
provoz.
A vynášení soudů nad něčím co ještě není v prodeji, tak tomu se mohu zasmát.
Pan Rady opět nezklamal :roll: :roll: :roll: . Asi mu Kymco hodně leží v žaludku. Není to
poprvé, co tuto značku haní ačkoli sám její výrobek nikdy dlouhodobě nevlastnil.
Každý má holt jiné požadavky na daný druh zboží a každému se líbí něco jiného.
Ačkoli mě samotnému se B650 anebo BMW 1200 LT vůbec nelíbí, tak to veřejně
neventiluji a nevnucuji všem svůj názor. Ani jedno z toho jsem nevlastnil a
vlastnit nechci, ale to neznamená že každému na potkání budu říkat, že jsou to
motorky k ničemu apod.
Co se týče ceny, tak to ukáže trh. Nízká zcela určitě není, ale pokud tomu bude
odpovídat kvalita, tak proč ne. A zcela určitě časem budou nějaké akce, takže za
takový rok podle mého nebude problém MyRoad koupit tak kolem 180.000 ,- Kč
- můj laický odhad.
Kymcu dost fandím, ačkoli ho sám nemám a nevím jestli bych ho chtěl, ale
protože jsem na to nikdy nejel, tak to tvrdit nemůžu. Ale progres, který značka
Kymco udělala za posledních 10 let je úžasný a pokud bude takhle pokračovat
dál, tak se může stát ve výrobě skútrů i jedničkou.
Je to stejné jako s auty. Před 10- ti lety, se spousta lidí korejským autům ještě
smála, dneska z nich renomované automobilky mají těžkou hlavu a bezesné noci.
Sám bych si před 10 lety Hyundaie nekoupil. Do minulého roku jsme vlastnil
několik aut od "renomovaných" značek a byly s nimi pořád nějaké problémy
(podotýkám, že se jednalo vždy o zánovní vozy 2- 3 roky staré, žádné vraky).
Loni jsem si koupil zánovního Hyundaie a od té doby pouze jezdím a tankuji
palivo. A dneska za mnou chodí lidi co mají auta od "renomovaných" značek
abych je svezl v "korejci". A většina z nich je pak docela hotová, jak to funguje a
kolik to stojí. Oni taky korejská auta už dneska nejsou úplně levná, ale pořád jsou
o 20 % levnější než srovnatelná auta od "renomovaných" značek. Takže z mého
pohledu za přijatelné peníze hodně muziky.
A takhle vidím i Kymco. Doufám, že se na nějakém MyRoadu brzo svezu. Podle
fotek vypadá krásně a živý náhled je většinou ještě lepší.

Re: Kymco Myroad 700i

PříspěvekNapsal: 18 říj 2011, 09:43
od wictor

Re: Kymco Myroad 700i

PříspěvekNapsal: 18 říj 2011, 09:56
od Bobo76
Tak já sem na tom stejně jako Gek vlastním xciting EVO a zatím po 8000 km za letošní sezonu je stále ve skvělé kondici do servisu sem musel jen na výměnu oleje jinak šlape jak má slyšel sem hodně o kecajících tachometrech ale upřímně které moto nekecá v rychlosti. S Ládíkem na B650 Exe sme jeli po dálnici za sebou oba na tachometru 130 Km/h plus minus kilák. To sem se trošku rozkecal teď k hlavní myšlence. Já jsem ten typ které tu někteří nechápou osobně si prostě větší skútr koupim zase kymco tedy myroada myšlenky jako za dvěstě tisíc je to moc a radši si přidám ještě čtvrtku navíc a budu mít burgmana (nic proti němu) jsou pro mě mimo. Proč si lidi myslíte že by se měl prodávat za 160t když ostatní s menší kubaturou stojí přes dvěsta. V době kdy vše se dělá více méně v asii v zemích s levnou pracovní silou tak náklady na výrobu jsou téměř totožné a kvalita je pouze na dohledu značek. Motorově bych se prostě téhle sedmistovky vůbec nebál (i když samozřejmě ukáže čas) Shrnuto podtrženo jsem spokojený zákazník firmy Kymco a nehodlám od ní přestoupit k jiné když už konečně začali vyrábět kubatůru kterou chci. (tím nechci říct že ostatní sou horší chci tím říct že Kymco opravdu není druhá liga)

PS: ti co přestoupili z xcitingu na B650 jak tu někdo psal prostě neměli jinou volbu když Kymco nic většího nedělalo kdo ví jak by to vypadalo na srazech kdyby Myroad začali prodávat v roce 2007 kdy tuším byl poprvé představen. Možná by třetina maxíků u nás byla Myroadů :roll:

Re: Kymco Myroad 700i

PříspěvekNapsal: 18 říj 2011, 10:23
od Pavel
8steve píše:tak si schvalne udelame anketu

Anketu? To jako o čem? Jestli myslíš takovou anketu jako se dělá na soutěži Motocykl roku tak to pěkně děkuju. Jako že vyhraje ten kdo bude mít víc hlasů? Jako že Franta a Béďa řeknou ten je lepší protože je japonskej, ale nikdy jsem na něm neseděl, ale to vůbec nevadí přeci nemůžu nic skazit. A takhle vyhrávají motorky v soutěžích.
Pokud chceš udělat srovnání, počkej si až bude předváděčka a pak porovnávej. Pokud to dobře dopadne, pokusím se dojednat předváděcí model a vzít ho třeba na víkendovou společnou vyjížďku, nebo na Strahov a pak by každý měl říct své dojmy a pocity. Pak by se mohlo udělat reálné srovnání. Každopádně budeš srovnávat dva úplně rozdílné stroje o jiné kubatůře, výkonu motoru a komfortu.

Ankety jsou v tomhle případě na dvě věci..

Re: Kymco Myroad 700i

PříspěvekNapsal: 18 říj 2011, 10:34
od Jim
8steve píše:ja mel na mysli neco uplne jinyho. a to anketu na prestiz a vnimani znacky kymco, kdyz se tu nekteri ohani tim, jak uz kymco neni druhorady vyrobce :wink:

ovsem nevim jak se tu anketa da vytvorit, takze nic

Tak já třeba KYMCO znám někdy od roku 98. Tehdy se kamarád zbláznil do skútrů, takže doma měl postupně Yamahu Joga, MBK Cygnus a nějakýho padíka od Kymca (model fakt nevím). Takže pro mě, narozdíl od spousty jiných, to není žádná "nová" značka.

Re: Kymco Myroad 700i

PříspěvekNapsal: 18 říj 2011, 10:45
od Pavel
8steve píše:ja mel na mysli neco uplne jinyho. a to anketu na prestiz a vnimani znacky kymco, kdyz se tu nekteri ohani tim, jak uz kymco neni druhorady vyrobce :wink:

ovsem nevim jak se tu anketa da vytvorit, takze nic

JAsně :wink: nechci samozřejmě rejpat, ale pokud se podíváš na historii fabriky Kymco, zjistíš záhy že se dostaneš na věk něco okolo 40ti a více let. To že je zde hodnocena prestiž značky je fajn, ale nevím z čeho lze u takové ankety vycházet. Můžeš mi prosím poradit?

Re: Kymco Myroad 700i

PříspěvekNapsal: 18 říj 2011, 10:51
od Rady
Bobika píše:Nové Kymco......
A vynášení soudů nad něčím co ještě není v prodeji, tak tomu se mohu zasmát.
Pan Rady opět nezklamal :roll: :roll: :roll: . Asi mu Kymco hodně leží v žaludku.

Proboha kde tuto znacku hanim, muzes ukazat aspon jeden prispevek? Napsal jsem svuj nazor na novy Myorad a to ani nepisu (jak jsem jiz nekolikrat na forech psal), ze Kymco je jediny vyrobce skutru v Cine o kterem se da rict ze vyrabi solidni vyrobky.
Jinak od toho mame forum, abychom zde o teto znacce diskutovali, ale Ty mas zrejme i jinou potrebu.

Re: Kymco Myroad 700i

PříspěvekNapsal: 18 říj 2011, 10:59
od Rady
Steve anketu muze zalozit kazdy z uzivatelu.

Re: Kymco Myroad 700i

PříspěvekNapsal: 18 říj 2011, 11:12
od Gek
Kam jsme se to až dostali. :shock: Navrhuji souboj. Něco jako TADY
Každý má svůj názor a nemusíme se hádat. Anketa na prestiž značky se mi taky nezdá jako dobrý nápad. A k čemu taky. Kdo Kymco má, ví své, kdo ho nemá a nebo ho ani nesedlal hodnotí z doslechu, nebo ze svých pocitů. Každému se líbí něci jiného a to je dobře.
Když jsem začal s Kymčákem, lidi mi říkali. To jsi si dal. Koupit Čínu !!! Se z toho zblázníš. No a nezbláznil, jsem spokojen a vím, že Kymco není ani Čína a ani druhořadá značka.

Re: Kymco Myroad 700i

PříspěvekNapsal: 18 říj 2011, 11:16
od zbyňák
Pohledově se mi líbí. Recenze asi pořádné až někdo najede pár tisíc km.
Nejdůležitější asi je jak padne komu do ruky a pod prd... Za sebe můžu říct, že z maxíků se mi nejlépe sedělo na Hondě, ale na tuto si taky rád zkusím sednout.
Cenovka odpovídá tomu co Kymco nabízí. O kvalitě pochybnost není, výkonově si to zaslouží. Vývoj v Kymcu nebude levnější než v jiné pořádné fabrice, suroviny také levněji nekoupí a podíl lidské práce zas tak velký ve výrobě nebude (aby se to v ceně výrazně projevilo), takže není možné aby mohli být výrazně levnější než "renomované" značky.

Geku kdy a kde, To si nenechám ujít

Re: Kymco Myroad 700i

PříspěvekNapsal: 18 říj 2011, 11:54
od Bobo76
Jo jo starej dobrej bud a terence geku to je klasika. A ohledně myroada by mě zajímala ještě jedna věc a sice servisní intervaly na xcéčku sou co pět tisíc což mi přinde trochu málo. Jinak je samozřejmé že každému se líbí a sedne něco jinýho vždyť si stačí počíst nějaké diskuze o motorkách a rázem zjistíte že jedni obhajujou tu či onu značku a druzí na ní hází špínu a to mluvím o tzv. "značkových" moto. Já osobně určitě počkám na nějaký dlouhodobý test, ale už ty první dojmy vypadají že je opravdu na co se těšit a jsem jedině rád že zaběhané značky které už několik let produkují pořád to stejné se budou muset zamyslet jestli není čas na změnu. Což v konečném důsledku pomůže i Vám co na značku Kymco pohlížíte s despektem a nedůvěrou a budete se možná těšit z lepších strojů svých oblíbených značek. 8)

Re: Kymco Myroad 700i

PříspěvekNapsal: 18 říj 2011, 12:02
od Jim
Servisní intervaly jsou dlouhé. Např. vůle ventilů tuším po 24 tisících. Nejdelší servisní prohlídka by snad neměla zabrat víc jak 2,5 hodiny.

Re: Kymco Myroad 700i

PříspěvekNapsal: 18 říj 2011, 12:46
od Pavel
Prvotní info je že bude servisní prohlídka "první" v 6000km.
Pochybuji ale že ji někdo udělá za 2,5 hod. To bude asi jen výměna náplní a filtru ne?