Stránka 48 z 85

Re: Honda SW-T 400

PříspěvekNapsal: 14 zář 2019, 10:26
od mirsil
Tak to už bych se skoro mohl přihlásit i s B650, ale v jiném vlákně, nejlepší jsem měl po 285 km 3.97 a samozřejmě také s Vifem

Re: Honda SW-T 400

PříspěvekNapsal: 14 zář 2019, 22:30
od sollik
crhy_ píše:Tak schválně kdo dosáhne po alespoň 50km jízdy na 3.5L, vyhlašuji soutěž o největšího borce!


Tak to je slovo "do pranice" ale ..... asi bych s tím počkal na jaro bo v půlce září vyhlašovat soutěž ve spotřebě nebude zrovna aktuální, myslím že nám zbývá posledních pár teplejších dní a stroje půjdou "do hajan" :lol: Ale už jsem si tak říkal, za kolik by byl SW 600 schopný jet opravdu šetrnou jízdou. A schválně porovnat 400 ccm vs. 600 ccm, menší objem vs. lepší poměr kW/kg.

Re: Honda SW-T 400

PříspěvekNapsal: 14 zář 2019, 22:54
od duky5
Bez vifu mám takúto spotrebu kedykoľvek na výlete v Rakúsku, resp Alpách, kde mám vždy svižnú jazdu v rámci dodržiavania limitov obec 50 mimo obce 110 km/h.Obrázek

Re: Honda SW-T 400

PříspěvekNapsal: 15 zář 2019, 09:59
od sollik
I tankuješ v Rakousku?

Re: Honda SW-T 400

PříspěvekNapsal: 15 zář 2019, 11:11
od duky5
99% tankovaní j je v Rakúsku, mám to kúsok :) dávam bežnú 95 bez aditív

Re: Honda SW-T 400

PříspěvekNapsal: 15 zář 2019, 11:31
od crhy_
Běžný Rakouský benzín N95 = lepší než Český s aditivy.

Re: Honda SW-T 400

PříspěvekNapsal: 15 zář 2019, 12:36
od sollik
U nafty a auta je to znát o to víc. Aspoň tolik moje zkušenost. To auto pak jelo úplně jinak a spotřeba šla dolů. Když jsem pak natankovat zase u nás auto zlenivělo a spotřeba šla nahoru. Duky máš štěstí :wink:

Re: Honda SW-T 400

PříspěvekNapsal: 17 říj 2019, 16:04
od bajza
Tak se mi v 48 000 rozsvítil servis řemene, po prohledání půlky vlákna o SW (už mne to nebavilo) a hledání videa na youtube se podařilo zrušit. Sice video na starém modelu a trochu mizerně natočeno, ale podařilo se. Na SW od cca června 2018 do dnes lehce přes 20 000 km a pořád skoro maximální spokojenost. Pár drobností, ale na ty už jsem si zvykl, nebo je vyřešil. A myslím, že je to jeden z nejlepších skútrů ve své kategorie. Za který Honda nemá náhradu.Škoda že budu muset zazimovat.

Re: Honda SW-T 400

PříspěvekNapsal: 20 říj 2019, 20:58
od sollik
Bajzo které drobnosti máš na mysli?

Re: Honda SW-T 400

PříspěvekNapsal: 20 říj 2019, 23:35
od bajza
Tak snad mne ostatní majitelé nebudou kamenovat. Ale za mne, vibrace při vyšších rychlostech (nová guma pomůže jen na čas),trochu měkčí přední vidle, na dnešní standart zastaralé otvírání sedla na klíček. Trochu větší kola by se hodila.Některé díly trochu dražší. Lehce stavitelné plégo je dnes také běžné. Škoda že Honda nenahradila model třeba Forzou 500 (600 nebo 650)motory by na to měli. Trochu vylepšit rám SW přidat spodní brýle, tužší přední vidle.Možná shodit pár kg. A byl by super skútr bez drahého vývoje. Přeci jenom Integra není úplně skútr. A Honda nic co by sneslo srovnání s SW 600 a 400 už nemá.

Re: Honda SW-T 400

PříspěvekNapsal: 21 říj 2019, 05:50
od zbyňák
Tak já s Bajzou souhlasím do posledního písmenka

Re: Honda SW-T 400

PříspěvekNapsal: 21 říj 2019, 16:07
od sollik
Bajza: Jj tak nějak jsem si to myslel. Ale za sebe: co se týká vibrací a celkově jizdního pocitu při rychlostech nad nějakých 120km/h to přisuzuji velkému plexisklu - na druhou stranu kdyby tam nebylo jde to všechno napřímo (což mi potvrdil i švára který sedlá CB 1000 že na naháči to není ve vyšších rychlostech taky příjemné). Stejně tak ten rám + malá kola nedávají v rychlých průjezdech zatáček na horším povrchu pocit bezpečí, ale to je asi daň za to, že prostě jezdíme na skůtru.
Osobně mi vadí taky to zastaralé otevírání sedla klíčkem - když vyjedu z garáže a drahá si vzpomene, že si chce dát ještě něco pod sedlo. Zbytečně se to chcípá a znovu startuje. Stavitelné plégo by bylo super o tom žádná. Chybí mi 12V zásuvka která lze dodělat, ale nějak se mi zatím nechce hrabat do elektriky. Uvítal bych na display např. místo stále svítící spotřeby např. teplotu vzduchu.

Jinak jsem si dal minulý víkend i včera výlety cca. 250 km a bylo to fajn. Trošku jsem se nechal unést a lehce si zazávodil na rychlostce s nějakou Octávkou - je příjemné, že i ve 130 km/h je cítit po přidání plynu slušné zrychlení. A taky mě SW jednou docela vylekalo když jsem zapoměl sklopený boční stojánek a snažil se startovat - polilo mě horko a už jsem přemýšlel komu budu v neděli odpoledne volat aby pro mě přijel s vozejkem k Mělníku :lol:

Jo a dofukovat zadní kolo někde na cestě je taky moc fajn (já vím že se to má kontrolovat před jízdou :oops: ), ale když jsem viděl ten ventilek schovaný za kotoučem, hned vedle brzdič, tlumič a horký výfuk ... vykašlal jsem se na to. Taky mohl být ten ventilek otočený na stranu k variátoru, je tam přecijen o trochu víc místa. Nebo to mám takhle blbě jen já?

Re: Honda SW-T 400

PříspěvekNapsal: 21 říj 2019, 17:54
od bajza
Vzadu je opravdu přístup k ventilku mizerný. Pro výměně pneu je lepší upozornit na kterou stranu ho dát. Vibrace mi nejvíc vadily při rychlejší jízdě po dálnici při rychlých přesunech. Valit delsi dobu 140 tachometrovych není nic moc. Ale dá se to. Také 250kg na místě je znát Nexus jsem odtlacil v pohode má jen asi 170. Na SW raději popojedu jsem menší postavy tak jsem pak při tlačení nemotorny. Boční stojan mám odpojen, ale tak už jsem to koupil a zatím mi to vyhovuje. Nemusím dávat při zahřívání stroj na hlavní stojan. Ale pohodlí a výkon a další vyhody SW to kompenzuje.

Re: Honda SW-T 400

PříspěvekNapsal: 21 říj 2019, 20:03
od crhy_
Ale no tak pánové... Stavitelné plexi = Givi AF, zásuvky mám na skůtru 3, 1x USA(:D) na držáku telefonu (spínané) , 1x v zamykat. kastlíku (spínané) a 1x zásuvka (na tvrdo přes pojistku z baterie v podsedláku). Vše je to jen o vaší lenosti a neschopnosti "pustit chlup"

Re: Honda SW-T 400

PříspěvekNapsal: 21 říj 2019, 21:38
od bajza
Ale Vito nebuď zlej. Každý nemusí být tak technický zdatný jako ty. Jiný zas investuje jinam na skútrů a nebo úplně jinam. Já investoval do vyhrevu plexi givi pro mne jen kvůli tomu že je širší výšku tolik nevyužije nejsem vysoký. 12V zásuvku nepotřebuji tedy zatím. Má kritika směřovala ke standartne vybaveném SW které a to je třeba přiznat je technologicky 10 let staré. Tak že je to asi ocekavatelne, že mu bude něco chybět. Já to spíš bral jako "povzdech a přání" po nové Honde třeba Forza 500 s dvouvalcem popřípadě 650 se všemi vylepšeními jako má třeba 300.