Stránka 33 z 85

Re: Honda SW-T 400

PříspěvekNapsal: 12 bře 2019, 20:59
od crhy
Je to úplně normální stav. Vše je v pořádku.

Re: Honda SW-T 400

PříspěvekNapsal: 18 bře 2019, 17:57
od crhy
Dílo je hotové, teď už jen splnit pro nastávající roky obligátní "hlavně kolama dolů!" :D

Re: Honda SW-T 400

PříspěvekNapsal: 18 bře 2019, 18:42
od RADEK_SL
Ty kráso, to je machr :!: :!: :!:
Ten lak je naprosto dokonalej, nové pneu vypadá jako by bylo originál :D . Nevisí na řídítkách cedulka New SW-T400 2019+ ?????
Klobouk dolu nad tvojí šikovností, dej si pozor nové pneu, které prvních pár km klouže.

Re: Honda SW-T 400

PříspěvekNapsal: 18 bře 2019, 18:47
od Mirus1
Crhy,nechystáš se náhodou na výměnu,vypadá to jako nachystané na prodej, je to nějaké podezřelé :D ....Jinak,supr práce,tím pádem palec hore...

Re: Honda SW-T 400

PříspěvekNapsal: 20 bře 2019, 12:19
od crhy
Děkuji mnohokrát chlapi, vážím si vašich kladných ohlasů.
Mám tu pár tipů, jak zdokonalit vaše - naše "ojetiny" :D

Za 1. doporučuji všem vyměnit tyto slaboučké 2 "O" kroužky (1mm - síla) po letech se úplně při doteku rozpadli. Jsou tam kvůli ložisku v deklu.(originální díl Honda - Partsdepot - na fotce jsou ješte staré)
IMG_20190308_114153917_HDR-1008x756.jpg


Za2.doporučuji všem vyndat centrální stojan, vyčistit a popřípadě nastříkat, ale hlavně pořádně namazat pouzdra, nejlépe grafitem, nebo já používám Bell ray assembly lube. Stavět na hlavní jde potom snadněji a hlavně si to na nerovnostech nepovrzává! Což je fajn.
IMG_20190309_163606922-1008x756.jpg


No a za 3. Vyřešit uchycení deklu baterie v úložňáku, kdy se dekl na jednom šroubku nehezky odchlípává. (při položení se vyrval úchyt i s deklem. Pokud na rámu uchycení kastlíku baterie obrátíte oba šrouby a z jedné strany provrtáte kryt a z druhé použijete plíšek k uchycení, máte vyhráno.
IMG_20190310_161528725-1008x756.jpg

IMG_20190316_160435985-1008x756.jpg

Re: Honda SW-T 400

PříspěvekNapsal: 20 bře 2019, 13:43
od JardaB
RADEK_SL píše:Ty kráso, to je machr :!: :!: :!:
Ten lak je naprosto dokonalej, nové pneu vypadá jako by bylo originál :D . Nevisí na řídítkách cedulka New SW-T400 2019+ ?????
Klobouk dolu nad tvojí šikovností, dej si pozor nové pneu, které prvních pár km klouže.

==========================
Je zajímavé, že zrovna Matador u svých skútr gum uvádí, že není potřeba u nové gumy ojíždět nějakou počáteční klouzavost.

Viz první strana katalogu https://www.mitas-tyres.com/underwood/d ... -czech.pdf
JardaB

Re: Honda SW-T 400

PříspěvekNapsal: 20 bře 2019, 13:53
od mirsil
Také jsem nic podobného ještě neslyšel, ale ve výsledku stejně každý jezdí první desítky km opatrněji, protože jízda na nových "kulatých" gumách je úplně o něčem jiném, než si člověk zvykne, jak padají do zatáček.

Re: Honda SW-T 400

PříspěvekNapsal: 20 bře 2019, 14:05
od crhy
Většinou se uvádí, že by se na nových gumách nemělo jezdit pár km ostře, neboť jsou většinou napuštěné (naimpregnované - silikon) pro skladování. Všeobecně řečeno prostě hrozí vyšší riziko pádu (uvádí se 100km).
Když jsem 2x kupoval funglovku, tak mi toto bylo řečeno i prodávajícím...

Re: Honda SW-T 400

PříspěvekNapsal: 20 bře 2019, 15:29
od sollik
Souhlasím. Když jsme s mechanikem tlačili skutr z dodávky do garáže lepil se jemný štěrk na přední gumu. Také jsem byl varován před prvními pár km (100 km) než se sjede ta silikonová vrstva.

Re: Honda SW-T 400

PříspěvekNapsal: 20 bře 2019, 16:32
od JardaB
Ano historicky se vždy říkalo že prvních 100-200 km na nové gumě opatrně brzdit a klopit. Asi to dnes Mitas dělá jinak a lépe :-) Vývoj jde stále dopředu a ve svém materiálu určitě nelžou ... citace: Technologie okamžité přilnavosti. S touto technologií je maximální přilnavosti dosaženo již od prvního kilometru jízdy. .....

Je možné, že na dotaz do Mitasu by dali podrobnější a vědečtější vysvětlení.

Re: Honda SW-T 400

PříspěvekNapsal: 21 bře 2019, 07:47
od icask2
Oni nejlamu. Je to od prveko kilometru co sa pohnes zo strojom. Nie od prveho kilometru novej gumy. Najprv ju treba zabehnut a potom maju pravdu. Tomuto sa hovory nadsazka - povolena nepravda v reklame.

Odoslané z HUAWEI GRA-L09 pomocou Tapatalku

Re: Honda SW-T 400

PříspěvekNapsal: 21 bře 2019, 07:55
od JardaB
Možná je to tak ...

Re: Honda SW-T 400

PříspěvekNapsal: 21 bře 2019, 17:41
od zbyňák
já si myslím, že icask2 udeřil hřebík na hlavičku; nemá to nic společného s funglovkou, ale platí to pro každou jednotlivou jízdu; určitě bych novou pneu prvních 100-200 km nezkoušel nadoraz

Re: Honda SW-T 400

PříspěvekNapsal: 22 bře 2019, 02:23
od bajza
Včera dorazil nový origo řemen s partsdepot. Šířka nového řemenu cca 26,45 (rozdíl naměřen na délce řemen cca +- 0,03 mm) měřeno kalibrovaným měřidlem s platnou kalibrací. Přišly i vodítka a válečky. A příští týden velký servis. K tomu ještě zadní guma Bridgestone a výměna svíček. Olej má cca 3500 km tak asi ještě počkám cca 2000 km a pak vyměním sám. Svíčky kouknu zda mám klíč asi budou dost utopené. Děkuji jinak Víťovy za konzultaci ohledně dílů. Olej bude Motul požadované specifikace a zkusím olejový filtr 204 RC. Zajímá mne i stav starých dílů, míra opotřebení atd.

Re: Honda SW-T 400

PříspěvekNapsal: 22 bře 2019, 09:35
od crhy
Svíčky jsou utopené, nicméně jejich výměna je snadná...(rozhodně snadnější než u clia 1.2 :D) Dal jsem iridiovky. Šlape to dobře.