Stránka 25 z 85

Re: Honda SW-T 400

PříspěvekNapsal: 19 čer 2018, 20:51
od crhy
Tak je to správně, hlavně si užívat pohodlí!

Re: Honda SW-T 400

PříspěvekNapsal: 19 čer 2018, 21:44
od bajza
Tak s ohledem na to jak celé čidlo vypadá mám nejspíš pouze odpojený kabel (nebo u střižený pokud nejde odpojit). Zásuvka je nejspíš pod plasty, tak uvidím zatím mi to vyhovuje.

Re: Honda SW-T 400

PříspěvekNapsal: 19 čer 2018, 23:46
od sollik
Zdravím ve spolek. Sice jsem chtěl původně 600 ccm (a stále po něm pokukuji), ale po poslední vyjížďce se ženou, která se docela bojí a i na Dylanu musím jezdit v klidu, žádné rychlé průjezdy zatáčkami nebo zrychlování si tak říkám, že by mi 400 ccm mohlo stačit. Můj sen jsou výlety, víkendy nebo ještě lépe motodovolená. Už jsem si psal s Bajzou, ale zajímala by mě zkušenost i ostatních, jak zvládá SW T400 jízdu ve dvou? Dohromady dáme asi 130 kg.

Re: Honda SW-T 400

PříspěvekNapsal: 20 čer 2018, 04:55
od crhy
130kg? To jste v kondici. Nemám strach, že by s tím měl tento stroj problém.

Re: Honda SW-T 400

PříspěvekNapsal: 20 čer 2018, 15:53
od bajza
Výkonu je dost, ale pokud jsi dálniční jezdec a chceš valit 150 kup 600 ccm. Pro okresky a občasnou dálnici je 400 dostačující. Navíc jestli veze průměrných 90 kg nebo vašich 130 kg nebude velký rozdíl. Je to i o financích jestli máš 100 000 není o čem přemýšlet pokud si na tom jako já a chceš dát méně tak raději zánovní SW-T400 než starší FJS 600 tedy tak jsem to měl já. Líbila se mi víc. Ale zas jsem nenarazil na nějaké FJS 600 v super stavu, což by mne asi přesvědčilo.

Re: Honda SW-T 400

PříspěvekNapsal: 20 čer 2018, 16:59
od zbyňák
Tak já bych to viděl úplně obráceně než Bajza. Pokud to chceš valit po dálnici tak Ti stejnou práci odvede 400-kilo. V maximálce tam není velký rozdíl a stejně tyhle rychlosti už nejsou moc komfortní. Pokud chceš jezdit mimo dálnice tak je lepší 600. Potřebuješ akcelerovat ze zatáček, předjet pomalejší auta a máš na to méně času (na okreskách), tam se hodí každý koník, který je do plusu. Předjíždět do kopce ve 2 na 400 je náročnější. Ono na skůtru je to vždy horší než na moto, ale se 600-kou, je to o něco bezpečnější. A když chceš jet na pohodu tak je to s oběma úplně stejné, ale ten výkon máš prostě k dispozici a míst kde se to hodí je docela dost.

Re: Honda SW-T 400

PříspěvekNapsal: 23 čer 2018, 13:51
od bajza
Má někdo doporučený interval výměny oleje, předepsáno je 12 000 km, u Nexe jsem ji měl na 10 000 ale měnil jsem po 6 000. Ale tam byla poloviční náplň proti SW. A má někdo návod na rušení servisních intervalů na přístrojovce je minimálně řemen. Děkuji

Re: Honda SW-T 400

PříspěvekNapsal: 23 čer 2018, 17:00
od PBM2

Re: Honda SW-T 400

PříspěvekNapsal: 23 čer 2018, 17:34
od bajza
Toto jsem četl, někdo tam doporučuje zkrátit na 6000 polovička už mi přišla poměrně velké snížení. Chápu, že to neuškodí měnit častěji. Co majitelé, jak často měníte??

Re: Honda SW-T 400

PříspěvekNapsal: 24 čer 2018, 06:40
od crhy
Měním jednou za sezónu, což je u mne 3000-5000km. Reset řemene a oleje najdeš v manuálu, nebo na YouTube.

PBM2: šikula, přesně tyto údaje jsem u SWT na motorkářích zadával já, takže těch 6000km berte jako mojí psychologickou hranici :-D

Re: Honda SW-T 400

PříspěvekNapsal: 24 čer 2018, 10:23
od bajza
Já předpokládám nájezd podobný jako na Nexovi (kolem 12 000 km sezona) a protože do nové sezony vždy z novým olejem. Asi bude logické pohybovat se kolem 6 000 i s rezervou. Jinak mám 10W-40 servis dal tento, podle info to je OK předepsán je i takový i když origo je nejspíš 10W-30. Děkuji za zkušenosti.

Re: Honda SW-T 400

PříspěvekNapsal: 24 čer 2018, 12:41
od crhy
Jo, 10w40 je jistota. V podstatě nikdy jsem nedával nic jiného do skůtru - krom 2taktů. :wink:

Re: Honda SW-T 400

PříspěvekNapsal: 28 čer 2018, 21:17
od bajza
Tak protože je už nějaký ten den hnusně, i když do práce jezdím. Začínám hledat info o vibracích nad 120 km/h. Na nějakém FR. serveru jsem našel doporučení ohledně zvýšení tlaku pneu a nastavení zadního odpružení tak jsem dnes změnil přepětí (dle fran. překladu na tvrdo dal jsem 5!!) a zkusím to snad zítra. A mám v plánu vyměnit závaží v řídítkách, ale nejdřív tlak a přepětí otestuji. Dále tam byla informace ohledně vůle v řízení a že se povoluje uložení!! A pak přezutí přední pneu, ale tam se zmiňují o nevhodnosti Michelinu (mám bridgestone). Dám info jestli jsem něco zjistil. Další fáze pokud nic nezjistím budou ložiska v předním kole a pak kontrola řízení. Možná řeším neřešitelné, ale nemám možnost projet jiné SW, abych mohl říct, že je to OK. Měnit novou pneu zatím nechci. (vyvážení bylo OK).

Re: Honda SW-T 400

PříspěvekNapsal: 04 črc 2018, 22:10
od crhy
Ložiska v předním kole ti zajisté s řídítky nevibrují. Já je sice měnil, ale původní by dali by klidně dalších 100000Tkm.
Jediný SWT, co jsem zde na Krku za poslední týden viděl... Je to nějakýho kolegy z Maďarska.
IMG_20180704_210343-1040x584.jpg

Re: Honda SW-T 400

PříspěvekNapsal: 05 črc 2018, 06:31
od forester
Vidím že niekto vyrazil do mojej oblúbenej destinácie :D Tak čo Víťo a ako je to tam z Yamahou X-Max, na Makarskej ich boli mraky?
Úžívaj dovolenky a nádhernej prírody. Až mi to trhá žili ako by som sa tam vybláznil. Mám dovolenku ešte koncom júla tak možno motika vystrelí a vrazím aj ja k “našemu” moru a samozrejme na skútri :D