Stránka 18 z 85

Re: Honda SW-T 400

PříspěvekNapsal: 30 zář 2016, 11:45
od janon
Co se tyka povinneho ruceni, tak uz nekolik let praktikuji kazdorocni zruseni smlouvy a zalozeni nove, klidne i u jine pojistovny. Bohuzel, pojistovny (Slavia, Kooperativa, CSOB a jine) nejsou schopny, nebo spis ochotny, po roce nabidnout lepsi cenu za povinne. Vzdy nabizely drazsi a i po osobni navsteve neybyly ochotny slevit. Takze nasledovalo vypovezeni smlouvy a opetovne vykalkulovani na epojisteni nejvyhodnehjsi nabidky. A mala zajimavost nakonec letos CPP zaslala opet vyrazne drazsi povinne (loni 1100,- letos 1500,-) a po osobni navsteve, ze to pry nize uz nejde a kecy a kecy. Takze nasledovalo vypovezeni, kalkulace na epojisteni a nakonec mam povinne za 1060,-. A hadejte u jake pojistovny... U CPP. :roll: Clovek musi bojovat, jinak plati, az se z nej kouri. Za ty roky jsem usetril tisice. Hlidam si limit plneni na minimalne 60/60 mil. A jezdim z vesela. Ty pojistovny, s levnejsi nabidkou samy od sebe neprijdou. Jejich cilem je nas pekne drit, co to jde a co si nechame libit. Tot moje zkusenost.

Jízdní vlastnosti

PříspěvekNapsal: 09 říj 2016, 15:57
od pandan
Chci si koupit SW-T 400 a po tom, co jsem se projel na jedný s 50tis km začínám váhat. Teď mám Yamaha Majesty 400, takže porovnání: Sedlo je jen o trochu níž a přišlo mi jakoby víc skloněný dopředu,až jsem měl pocit, že z něj síždím. Pak pocit z natažených nohou je, že jsou moc dole a kvůli designu nejdou natáhnout výš... Sedlo asi není polohovatelný jestli se nepletu... Samožřejmě má taky přednosti, hlavně ten motor a odpružení, ale při koupi mám tendenci hledat spíš mouchy.
A teď k tomu hlavnímu, co mě odradilo. Silný vibrace předku při rychlosti kolem 120 km/h. Vyloženě jsem se na dálnici s kvalitním povrchem bál jet rychleji. Majitel mi řekl, že to dělá od koupě novýho stroje a v Hondě mu řekli, že to je vlastnost. Mě to normální nepřipadá vůbec a proto se ptám tady, jste na tom podobně? Nebo to je jen problém konkrétního stroje? Třeba nevyvážený kolo?
Díky za vaše poznatky a názory.

Re: Honda SW-T 400

PříspěvekNapsal: 09 říj 2016, 16:24
od angel2904
Rozhodně žádné vibrace! Při dojíždění okolo 60km/h, ano, to je vlastnost, tedy hlavně s kufrem, ale jinak nic. To co popisuješ dělat nesmí. Pneu může mít defekt, výrobní vadu, může být nakopnutý ráfek, vadné ložisko na ose kola, atd, atd. Píšeš vibrace předku. To znamená, že to klepe do řídítek? Totiž jestli vibruje celý stroj, mohlo by to jít spíše od zadního kola.. Já měl XY různých strojů vč. SW, ale žádný při 120km/h nevibroval :wink:

Re: Honda SW-T 400

PříspěvekNapsal: 10 říj 2016, 11:46
od janon
Mame doma 400 i 600 stovku a muzu rici, ze ani u jednoho stroje nejsou zadne vibrace. Pocitove je 600 mirne hrubsi, ale stale je to bez vibraci v pravem slova smyslu. 400 je jeste vice sametovejsi, zase nema takovou dynamiku a pruzne zrychleni. Vsechny modely starsi SW i novejsi SW-T, bez rozdilu objemu, se vyznacuji naprosto sametovym chodem motoru v jakekoliv situaci. Pouze pri zpomalovani v rychlostech kolem 60 se muzou rozkmitat riditka, pokud je pustis. A to u tohoto skutru neni zavada, ale bohuzel vlastnost.

Re: Honda SW-T 400

PříspěvekNapsal: 10 říj 2016, 16:02
od pandan
Diky za odpovedi, dal jsem mu sanci to odstranit, ale jestli vibruje od novoty, tak vazne pochybuju, ze se to vyresi. Trochu me taky zaskocila akcelerace pocitove horsi, nez u Majesty 400. Zacal jsem hledat i mezi novejsima Majesty a Honda NSS300.

Re: Honda SW-T 400

PříspěvekNapsal: 10 říj 2016, 16:25
od kerim7
Potvrzuji slova Janona a Angela, vibrace ne. Myslím, že prodávající mystifikuje, jen se mu to nechce řešit a třeba i kvůli tomu prodává. Akcelerace - je to skútr, co váží skoro 250 kg. po zadním se to už z principu rozjíždět nebude. Ale je to dvouválec, to se nedá s jednoválcem srovnávat, je tam příznivější kroutící moment, měl by sis třeba zkusit rozjezd a akceleraci do kopce. Třeba i s nákladem. Pak srovnávej.

Re: Honda SW-T 400

PříspěvekNapsal: 07 bře 2017, 11:58
od kerim7
Tak píst pod sedlo máme zrepasovaný od pana Gorčáka. Předpokládám, že to natlakoval na sílu 220N, jak jsem navrhoval (přišel jen píst, žádné psaní). Sedlo i pomalu otevírá, stačilo by míň, ale jestli to bude časem trochu utíkat, zase to vydrží déle. Cena byla 270,- Kč i s dobírkou. Doufám, že to vydrží déle než tu roční záruku, kterou dává.
Pořád je co dělat - nějak blbě doléhaly plasty na řídítkách, tak jsme to rozdělali a je to celé dolámané. Snad se mi to povede nějak poslepovat a posvařovat. To bude zase domácí tvorba...

Re: Honda SW-T 400

PříspěvekNapsal: 16 čer 2017, 21:26
od crhy
Již třetí týden jsem majitelem tohoto stroje a za tu chvilku jsme si parádně sedli. Žádné vibrace, perfektní pohodlí a dostatečný výkon. Nevím co by jsem dál napsal. Až na tu hmotnost (jen když ho potřebuji někam odtlačit) ideální skůtr pro mě :wink:
Spotřeba běžně kolem 4-4,5L a když jsem jel dle předpisů (s občasným předjetím) a s Vifem v nádrži (jak jinak, že) tak to dopadlo takto:
budíky.jpg

:wink:

Re: Honda SW-T 400

PříspěvekNapsal: 17 čer 2017, 00:19
od RADEK_SL
Za 4,5 jezdí některé plechovky, 3,6 je super :D . Bohužel je to údaj, který ti tam svítit dlouho nebude :mrgreen:

Re: Honda SW-T 400

PříspěvekNapsal: 17 čer 2017, 07:06
od crhy
Když jí miluješ, není co řešit :-D

Re: Honda SW-T 400

PříspěvekNapsal: 15 črc 2017, 20:25
od crhy
Dnes jsem provedl poslední elektro úpravy a jako třešíňku na dort jsem nainstaloval nové plégo Givi AF.
Jako první bylo na programu instalování výstražných blinkrů, kde jsem použil kulatý vodotěsný kolébkový přepínač, přerušovač z Felicie (koupil jsem origo nový), 2x dioda 10A a několik konektorů, smršťovaček atd...
Vše jsem letoval.
Za druhé jsem dodělal druhou zásuvku na 12V přes pojistku přímo na baterku do úložného prostoru, aby jsem mohl přes ní jednoduše dobíjet ( první zásuvku přes klíček už v předním zamykatelném kastlíku nějaký pátek mám).
Jako poslední bylo na pořadu dne nasazení plexi Airflow.
Italové opět nepřekvapily a všechny ty krásné samolepky nalepily na plégo křivě, takže bohužel musely dolů. Kupodivu tam bylo i pár škrábanečků, takže palec firmě Givi dolů! Asi to tam balej a nálepky lepěj migranti, nebo když to jde od Německa na východ tak na kvalitu kakaj. Reklamovat to nemá cenu, čekat další měsíc, možná i víc...
IMG_20170715_123518-1040x584.jpg

IMG_20170715_123643-1040x584.jpg

IMG_20170715_123433-1040x584.jpg

IMG_20170715_132027-1040x584.jpg

IMG_20170715_132050-584x1040.jpg

Re: Honda SW-T 400

PříspěvekNapsal: 15 črc 2017, 23:36
od pcx
Šikula, palec hore, mas to hezký 8)

Re: Honda SW-T 400

PříspěvekNapsal: 16 črc 2017, 07:19
od crhy
Díky, vzadu je zaslepený konektor přípravy na alarm (6.pin), tam by se to dalo pro výstražné sv. zužitkovat, ale nakonec jsem si našel dráty v konektoru ve předu.

Kvízová otázka: Kdo z vás bude tak dobrej a najde pojistkové pouzdro od zadní zásuvky :?: (zásuvka je hned za pouzdrem) :mrgreen:

Re: Honda SW-T 400

PříspěvekNapsal: 16 črc 2017, 14:21
od RADEK_SL
Není to náhodou tam co vede dodo červený drát u CDI ?

Re: Honda SW-T 400

PříspěvekNapsal: 16 črc 2017, 14:30
od crhy
Výborně, vyhráváš 3 reputační body :-D