Stránka 143 z 143

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

PříspěvekNapsal: 16 zář 2021, 07:29
od kalis323
Takže vím jaký problém má Mp3 za problém se vibracemi při 30km,protože jsem vlastník Mp3 (najeto přes 20 tis.) a řešil jsem to. Problém je oválný spojkový origo zvon. Co se týká variátoru jak jsem psal. Řešení je víc výměna celé spojky nebo aspoň zvonu někteří vyměnily i řemen. Někdo to snažil obejit změnou zaváží variátoru nebo změnou pružinek v spojce.

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

PříspěvekNapsal: 16 zář 2021, 09:37
od adacarp
Jsem psal že neznám mp3,ale pokud je oválný zvon tak to šuplerou změřím a vyměnim.Případně vyměním tu spojku celou, dle mě lepší řešení než sahat do nastavení variátoru a laborovat s pružinami, potom zas rozhodí v určitých rychlostech otáčky a to mu třeba nebude taky vyhovovat.

-- 16 zář 2021, 08:40 --

U Hondy teda ty zvony dávají cca 50tis

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

PříspěvekNapsal: 16 zář 2021, 09:58
od kalis323
Poslední věc k tomu tématu. Napíšu mojí konferenci Vari origo zavází origo dr.puller 21g (jezdím víc mimo město) spojka polini i zvon polini a řemen polini. Pro lepší komfort při rozjezdu jsem vyměnil pružiny ve spojce. Informace o problému jsem získal hledání po různých forech .

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

PříspěvekNapsal: 16 zář 2021, 10:20
od adacarp
Ještě napiš jestli jsi nechal starou konstantku jakou barvu pružinek jsi dal, a v čem se změnilo chování otáček motoru oproti originálu, potom z toho může tady člen fóra usoudit jestli udělá tu samou úpravu nebo půjde jen cestou výměny případně stočení bubnu(pokud budou v míře opotřebení).

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

PříspěvekNapsal: 16 zář 2021, 10:44
od kalis323
Dal jsem vzor jaký se nejvíc používání mimo město. Proto se ptám co od toho očekávaš tvrdý odpich lepší akceleraci Vmax a podobně. Výrobce je omezen spotřebou a hlavně emisemi a podle toho nastaví převod aby to splnilo vše co nařizuje EU. Barva pružinek záleží jakou spojku budež používat každý výrobce to má jinak. Ten zvon nedoručuji jsou tam ty sváry. Nejlepší je otevřít Google a hledat informace jak vše funguje.

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

PříspěvekNapsal: 01 říj 2021, 10:18
od sharkcom
Včera jsem nahodil tech pulley 22g. Vibrace při rozjezdu zmizeli a zrychlení naprosto lineární, Super rozjezdy... Při plným plynu z místa to hrabe i na asfaltu... :-)

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

PříspěvekNapsal: 24 lis 2021, 08:40
od vacica
Ahoj,
je tu někdo, kdo má aktuální zkušenost s parkováním MP3 nebo podobného stroje (Peugeot Metropolis, Yamaha Tricity apod.) v modrých zónách v Praze? Podle například ceníku parkovného, je možné bezplatně parkovat jen "jednostopé" motocykly. Našel jsem tu nějaký starší příspěvek, ale už to bylo delší dobu zpět, tak by mne zajímala aktuální zkušenost.
Díky

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

PříspěvekNapsal: 24 lis 2021, 12:31
od goes
Je treba si uvedomit, ze nic jako "jednostope" vozidlo neexistuje. To je jen takovy pojem, co se vzil pro motorky apod. Zakon zna kategorie vozidel a motorky apod. patri do kategorie L...

kategorie L – motorová vozidla zpravidla dvoukolová, tříkolová a čtyřkolky včetně motokol, dvoukolových a tříkolových mopedů, dvoukolových a tříkolových motocyklů, motocyklů s postranním vozíkem, lehkých a těžkých silničních čtyřkolek a lehkých a těžkých quadrimobilů. Jde o tato vozidla a podkategorie:
a)
L1e – lehká dvoukolová motorová vozidla, L1e-A motokola, L1e-B dvoukolové mopedy,
b)
L2a – tříkolové mopedy, L2e-P tříkolové mopedy určené pro přepravu osob, L2e-U užitkové tříkolové mopedy,
c)
L3e dvoukolové motocykly, L3e-A1 motocykly s nízkým výkonem, L3e-A2 motocykly se středním výkonem, L3e-A3 motocykly s vysokým výkonem, motocykly enduro (L3e-A1E, L3e-A2E, L3e-A3E), motocykly trial (L3e-A1T, L3e-A2T, L3e-A3T),
d)
L4e – dvoukolové motocykly s postranním vozíkem,
e)
L5e – motorové tříkolky, L5e-A tříkolky určené především k pro přepravu osob, L5e-B užitkové tříkolky určené výlučně pro přepravu zboží,
f)
L6e – lehké čtyřkolky, L6e-A lehké silniční čtyřkolky, L6e-B lehké quadrimobily (L6e-BU určené výlučně pro přepravu zboží, L6e-BP určené především pro přepravu osob),
g)
L7e – těžké čtyřkolky, L7e-A těžké silniční čtyřkolky (L7e-A1 s nejvýše dvěma sedly včetně řidiče, L7e-A2 s nejvýše dvěma místy k sezení jinými než sedla včetně místa pro řidiče), L7e-B těžké terénní čtyřkolky (L7e-B1 terénní čtyřkolky, L7e-B2 side-by-side buggy), L7e-C těžké quadrimobily (L7e-CU určené výlučně pro přepravu zboží, L7e-CP určené především pro přepravu osob).
Uvedená vozidla kategorie L se dále rozdělují podle druhu pohonné jednotky, používaného paliva a dalších kritérií. Další podrobná specifika jsou uvedena v Příloze I k uvedenému nařízení EU.
h)
LZ – dvoukolová a tříkolová vozidla a čtyřkolky, které konstrukčně odpovídají výše uvedeným vozidlům a jsou zkonstruovány a vyrobeny k využití pro ozbrojené složky, civilní ochranu, požární službu, složky odpovídající za udržování veřejného pořádku a lékařskou záchrannou službu.

Takze ta vyhlaska na danem uzemi bude vymezovat, ktere typy vozidel mohou parkovat zdarma. Za mne to bude cela kategorie L, tedy i trikolky, lehke ctyrkolky apod. Protoze si neumim predstavit, ze by nekdo definoval to parkovani na zaklade slovniho oznaceni dopravniho prostredku uz proto, ze nektere nemaji jasnou specifikaci...