Stránka 240 z 256

Re: Yamaha Majesty 400

PříspěvekNapsal: 26 čer 2018, 17:23
od KaCzaba
Proto jsem ten priklad tvrdsi kontrastky zminoval. Pac na skutrtuningu je to sbad jedna z prvnich zminek. Dejte tvrdsi kontrastku. A me zajimalo zrovna proc a co to ma delat.

No mozna to o cem ted pises se muze tykat meho prokluzu. Proste remenice povoli vic a klouzne remen. Napovez mi jeste. Kde je jaka sikma drazka prosim te? Dik

Odesláno z mého MHA-L29 pomocí Tapatalk

Re: Yamaha Majesty 400

PříspěvekNapsal: 27 čer 2018, 06:56
od srnka1010
Tak jak mikra píše variátor nefunguje. Kontrastka to všetko udržuje napnuté,ak je unavená tak ti to prekĺzne.Ak rýchlo pridáš nestihne napínať remeň,lebo už nemá na to dostatok sily.Tá pružina je dosť silná a je stále stlačená a prácou variátora sa stláča až na doraz a vplivom tepla a vekom stráca svoju pružnosť.Skús teda vymeniť tú pružinu za originál a ak to nepomôže potom daj tvrdšiu.Stojí to samo čas a bubáky.Medzi starou a novou pružinou nemusí byť vidieť rozdiel,ale môže byť oproti novej menšia aj o 1cm a silu pružiny rukou nezmeriaš.
Tie šikmé drážky sú na remenici so spojkou,pod plechovým krytom,na ktorom je nasadená kontrastka a tá je medzi remenicou a spojkou.

Re: Yamaha Majesty 400

PříspěvekNapsal: 27 čer 2018, 13:39
od mikra
Souhlasim ze variator je dost slozite zarizeni, i kdyz na to zdanlive nevypada :) Rekl bych ze kazda soucastka ovlivnuje vsechno ostatni a naladit to je dost veda.
Jeste k tomu prokluzu bych taky souhlasil ze to spojka nebude a bude klouzat remen. Pokud jsi zkontroloval remen (nemel treba misty vylestene boky nebo se nemenila sirka), kuzelove plochy remenic jsou rovne, s nevyjetou drazkou a neni to nekde zamastene tak bych to taky videl na kontrastku.

Re: Yamaha Majesty 400

PříspěvekNapsal: 27 čer 2018, 19:06
od KaCzaba
Diky ze to tu tahle pekne rozebirate. Toto jsem potreboval, trosku do toho zabrednout. Remen neklouzal. Jen jeden jedinny moment, ty same otacky a pouze u plneho plynu. Ted po rozebrani je paradoxne klid. Ale stejne vim co hledat tak uz tam naznaky obcas taky najdu. Vypsda to tedy na tu kontrastku. Jak mi zde uz bylo pred dvema tydny napsano. Nerikal jsem ze tomu neverim. Jen se nespokojim s dobrou radou, ale potrebuji do problematiky taky trochu videt. Co a jak funguje. Takze vsem diky za to, ze se zde rozepsali.

Odesláno z mého MHA-L29 pomocí Tapatalk

Re: Yamaha Majesty 400

PříspěvekNapsal: 20 srp 2018, 11:42
od Penzi
Tak od vcera jsem fakt hrdym majitelem Majesty 400 !
Postupne jsem presel z Piaggio Liberty 150 na Piaggio X9 250 Evolution na Majdu a jsem nadsen. Super jizdni vlastnosti , krasny vzhled a Super stav po minulem majiteli.
Ted jen sehnat vyfuk misto ty almary co tam je a casem zmena variatoru nebo jen valecky Pulley.
Mimochodem , nekdo ze severu ? Liberecko - Jizerky ???

Re: Yamaha Majesty 400

PříspěvekNapsal: 24 srp 2018, 21:09
od KaCzaba
Vyfuk jsem taky chtel hlasity a letos jsem dal zpet origo. A nejak jsem s nim spokojen zase :-D :-D :-D

Odesláno z mého MHA-L29 pomocí Tapatalk

Re: Yamaha Majesty 400

PříspěvekNapsal: 30 srp 2018, 19:21
od Penzi
Jasne , to zatim resit nebudu . Ted me nechala na slovensku kdyz jsem mel namireno do Madarska. regulator a nejaka civka pravdepodobne. snad jsem neskocil na spek pri koupi.
jeste ty vibrace. procital jsem forum a pry to dela origo variator. uvazoval jsem o Mallosi nebo valecku Pulley, nebo J.Costa ale necham to na zimu.
zrychleni je slusne a maximalka 160 - 170 je stejne neprijemna kvuli vetru a koleckum z rudliku
v zari mam v planu vylet na moravu tak snad uz bude vse OK.

Re: Yamaha Majesty 400

PříspěvekNapsal: 09 zář 2018, 08:20
od Stancek
Od vibrací mi pomohlo vyčištění variátoru a spojky, spojkový pakny jsem trošku lízl šmirglem a od té doby je pokoj. Pár lidí tu psalo, že je to řešení jen na chvilku, ale já mám od jara pokoj. Pokud to vydrží do konce sezóny, tak cajk, na jaře to jen vyčistím znovu.

Re: Yamaha Majesty 400

PříspěvekNapsal: 09 zář 2018, 09:50
od Penzi
To me zrovna neprijde jako dlouhodobe reseni.
Koukal jsem na ebay a J Costa se tam da poridit za slusny penize.
Pri jizde s batuzkem jsem objevil vycvachtane pruziny na zadnich tlumicich tak to bude asi mit prednost.
Vcera jsem dost zmrznul tak pokukuju po dece Tucano. ma to nekdo ?

Re: Yamaha Majesty 400

PříspěvekNapsal: 23 zář 2018, 15:44
od MacekMPS
Ahoj všem,
Majdu mám už 4 roky a teprve dnes jsem se tak nějak doklikal, že existuje tohle forum :shock:
Koupil jsem poměrně dost jetou a né moc opečovávanou, bez klíčů (minulí majitel ztratil a prodával za cenu, že jsem neodolal) Na skůtr jsem se do té doby koukal dost mezi prsty - neznal jsem jejich výhody... Pak následoval větší servis a pak hurá na silnice...to byl únor :) Majdu místo prodání jsem zařadil do svého motorového parku a mám už na ní ujeto skoro 16tis. Dělník je to prímový, tak nějak už si bez skůtru nedokážu představit dojíždění do města a tak... teď se mi pomalinku začalo z Majdy ozývat klepání, říkal jsem si asi něco ve variátoru, či co, ale nebyl vůbec čas to řešit... až jednoho dne se pod převodovkou začalo dělat mastné kolečko, tak jsem demontoval variátor a víko převodovky, vše tam celkem vcajku, jen vyhřezlo těsnění pod víkem, potaď dobrý.... ale po nastartování klepání stále zní... tipuji na pístní čep, ložisko na klice? Ještě jsem to nevyvrhnul, tak napjatě očekávám, co na mě vyskočí... co jsem koukal na netu tak s těma dílama kolem tohodle problému je to moc smutné :(
Jo a moje Majda má teď skoro 70tis, ale je to dovoz Itálie, takže kdoví... Já jsem jí dost honil, takže za ten problém si trošku asi můžu sám... :oops:
Má tady někdo prosím zkušenosti s podobným problémem, případně zdroj na levnější díly, abych jí mohl zase vrátit do života, je mi jí líto poslat na špalek... :roll:

Re: Yamaha Majesty 400

PříspěvekNapsal: 30 zář 2018, 08:37
od JardaB
Pokud jsi rozebráním nezjistil o co jde, těžko radit. Ono taky je klepání a klepání...co z toho máme odvodit?

Re: Yamaha Majesty 400

PříspěvekNapsal: 30 zář 2018, 08:48
od crhy
Pokud je to Itálie (jako většina) připočti si k těm 70 Tisícům ještě dobrých 150Tkm a tak nějak +- budeš u reálné hodnoty. Pokud majda s těmito kilometry začne klepat, je oprava na hraně rentability. Díly jsou vcelku drahé a práce (i když třeba vlastní) také nejsou zadarmo.
Prostě dělat na tom GO, pokud není zbytek ve stavu A1většinou pozbývá smyslu, nicméně, třeba to nebude tak zlé.

Re: Yamaha Majesty 400

PříspěvekNapsal: 30 zář 2018, 11:36
od srnka1010
Lacnejšie,keď kúpiš nejakú búračku s dobrým motorom.

Re: Yamaha Majesty 400

PříspěvekNapsal: 30 zář 2018, 13:54
od forester
crhy píše:Pokud je to Itálie (jako většina) připočti si k těm 70 Tisícům ještě dobrých 150Tkm a tak nějak +- budeš u reálné hodnoty.


Ako počítam tak počítam a podla tohoto pravidla zisťujem že moja Yamaha zo 62tis km je práve po zábehu :D

Re: Yamaha Majesty 400

PříspěvekNapsal: 07 říj 2018, 07:20
od MacekMPS
Ať koukám, jak koukám, nic nenacházím... taky mě tahle varianta napadla... kdyby někdo něco někde zahlídl, budu rád za jakýkoliv odkaz...
srnka1010 píše:Lacnejšie,keď kúpiš nejakú búračku s dobrým motorom.