Stránka 1 z 26

Re: New Forza 300 (2018+)

PříspěvekNapsal: 14 říj 2020, 12:47
od Gandalf
Tak nám na stránkách dovozce vyskákaly Forza 350 a Forza 750... jen ještě bez cen (750ka bude mít verzi pro A2). Na nové vlákno to asi ještě není :wink:

Re: New Forza 300 (2018+)

PříspěvekNapsal: 14 říj 2020, 12:57
od goes
Takze videi a informaci uz je vicero... takze Integra s malinkym kufrem na jednu helmupod sedlem to je plus. Za mne asi minus, ze to vypada ze to nema elektricke plexi. Dobre jsou tovarni bocni kufry na vylety. Skoda ze nejsou kryty rukou, ale zase budou nohy. Zda bude upgrade motoru tezko rici, dle meho asi ne, spise tam budou chybet ty dva tradicni kw kvuli emisim. Digi displej fajn, zatim neni info zda bude umet car play jako Africa, to by byla pecka, protoze riditka jsou opet kryta bez trubek a na cestovani by se navi hodila... jinak desing vypada vcelku pouzitelne.

Re: New Forza 300 (2018+)

PříspěvekNapsal: 14 říj 2020, 13:26
od Lubon
Tak ceny už tam jsou ke stažen íhttps://www.honda.cz/motorcycles/get-a-brochure.html jinak nová Forza je převlečené X-ADV pro silniční použití s novější technologií TSF displeje.

Honda Forza 750

PříspěvekNapsal: 14 říj 2020, 13:31
od Winterwolf

Re: Honda Forza 750

PříspěvekNapsal: 14 říj 2020, 13:37
od akvak
No nevím Koukal jsem na stránky Hondy a mají tam cenu u750 290000 Kč. Řidičák mají v katalogu psané A

Odesláno z mého SM-A600FN pomocí Tapatalk

Re: New Forza 300 (2018+)

PříspěvekNapsal: 14 říj 2020, 13:51
od goes
Lubon píše:Tak ceny už tam jsou ke stažen íhttps://www.honda.cz/motorcycles/get-a-brochure.html jinak nová Forza je převlečené X-ADV pro silniční použití s novější technologií TSF displeje.


neni to spise prevlecena Integra ;) vaha stejna, vykon stejny, styl stejny... jen misto pod sedlem navic a lepsi displej

Re: Honda Forza 750

PříspěvekNapsal: 14 říj 2020, 14:20
od CHB
X-ADV zkřížené s Integrou ?
motor a převodovka víceméně shodné, mírný pokles výkonu / nárust spotřeby / Euro5
přední kolo 120/70 17" zadní 160/60 15" přední/zadní 120mm zdvih
nastavitelné tlumení to nemá, přední tlumiče obráceně než Integra, brzdy jako ADV
displej víc k ADV, dva kotouče vpředu ... víc elektro hračiček

Re: Honda Forza 750

PříspěvekNapsal: 14 říj 2020, 14:43
od goes
procetl sem si tiskovku a neni to vylozene spatny stroj, skoda nekterych veci, naopak zase plusy napr. v tom 22 litrovem podsedlovem prostoru. Skoda absence el. stitu a nejake drobnosti. a holt nema to car play, ale jen moznost posilat zvukove povely do komunikatoru v helme...

za 290k tomu lidi ruky neutrhnou, ale zase je to porad lepsi cena, nez za TMAX nebo C650GT... co se tyka maxiku a prekonava je to vykonem, byt zase s DCT, ktere uplne do mesta nebude kamarad...

ale super, ze je tu dalsi volba.

Re: Honda Forza 750

PříspěvekNapsal: 14 říj 2020, 17:10
od HonzaR
Osobně jsem něco podobného očekával, resp. jsem si v duchu maloval, že by Integra potřebovala určitou modernizaci. Aspoň co je vidět na prezentaci, tak si F750 bere to nejlepší, co mají její firemní sestry - základ z X-ADV se sníženými zdvihy, větší kapotáž jako Integra, nádrž před sedlem a kufr vzadu pod sedlem (= větší), bezklíč včetně kufru (jako Forza 300). Zrcátka na kapotáži - to bude asi o zvyku, aspoň nepřekáží plexi v rejdu. Jsem sakra zvědavej, až to uvidím naživo, ale už teď si myslím, že to bude pecka.

edit: jinak výkon 43,1 a krouťák 69, proti 40,3 a 68 (Integra, X-ADV)

Re: Honda Forza 750

PříspěvekNapsal: 14 říj 2020, 18:32
od Gandalf
F750 má řetěz a tak pokud vezmu pro porovnání např. NC 750(X) DCT, tak cenový rozdíl je tam výrazný. A těch pár plastů, pidiprostor pod sedlem a pár elektrovychytávek to v mých očích nevytrhne. Čekal jsem základní cenu blíž k 250t Kč. Teď ještě co z nich vypadne pro Forzu 350, snad od 300 moc výrazně neodskočí. Ale jistě vědí, co dělají :wink:

Re: Honda Forza 750

PříspěvekNapsal: 14 říj 2020, 21:46
od wictor
Ahoj, za sebe musím říct, že jsem měl možnost najet několik set km na Forze 125 a Integře. Forza 125 SUPER! Integra mě svým vzhledem moc nenadchla, ale jízdní vlastnosti výborné. Forza 750 mi, ale připadá jako jinak oplastováná Integra, takže minimálně po té vzhledové stránce se mi moc nelíbí. Cena je pak docela zajímavá (čekal jsem vyšší). Uvidíme až budu mít možnost ji projet v reálu. Ať tak či tak, po té co zmizel Burgman 650, SW-T 600 apod. je to konečně zase nějaký maxík...

Re: Honda Forza 750

PříspěvekNapsal: 15 říj 2020, 11:16
od CHB
Forza 750 je jednoznačně nástupce Integry / ta už nemá homologaci Euro5 a tedy skončila
Jako další maxík ji neberu - liší se tím, že má DCT, řetěz, velikost kol a tedy podvozek/možnosti motorky.
Když koukneme na řadu skútrů - není to vylepšený skútr zvýšením kubatury. Musíme kouknout na řadu Adventure a zjistíme, že je to zjednodušený podvozek této řady v plastech skútru.

Integra měla podvozek vycházející z NC750 jen bez možnosti nějakého nastavení a nižší zdvihy
Forza 750 vychází z ADV, opět s nižšími zdvihy a bez nastavení
(díky zadnímu kolu 15" pak našli prostor pod sedlem na "celou" helmu :-) )

Fajn je, že Honda nabízí k Integře levnější asistenci jako za skútr, tipuji že u Forzy to bude obdobné.

Forza 750 má rozumný výkon na jízdu, dovolí řazením ovlivňovat styl jízdy (jako u motorky) a přitom být v závětří jako na skútru.

Re: Honda Forza 750

PříspěvekNapsal: 15 říj 2020, 12:24
od Winterwolf

Re: Honda Forza 750

PříspěvekNapsal: 17 říj 2020, 07:48
od Janoc
Ale sedadlo pre spolujazdca vyzerá biedne. Na výlety vo dvojici to asi nebude.

Odoslané z Moto G (5) pomocou Tapatalku

Re: New Forza 300 (2018+)

PříspěvekNapsal: 17 říj 2020, 08:49
od petr311
Gandalf píše:Tak nám na stránkách dovozce vyskákaly Forza 350 a Forza 750... jen ještě bez cen (750ka bude mít verzi pro A2). Na nové vlákno to asi ještě není :wink:

Tak na nové vlákno to určitě bylo, Forza 750 se neměla míchat s nižší kubaturou...
Podle prvotních obrázků nevypadá špatně, ze předu vypadá super, pohled z boku a zezadu nic moc, takový klon mezi skutrem a kroskou. Ten zadek mu vůbec nesluší, ten obří zdvih hodně špatí, mohli to udělat raději jak má Forza 300/350, mohl být i podstatně větší kufr. Tento stroj asi nenahradí Burgman 650, tohle je spíše sportovní stroj než cestovní a těžko soudit, jestli bude pohodlný pro dva. No uvidíme, až bude k vidění naživo, nebo ještě lépe k otestování. Ale v každém případě velké plus, že bude něco takové na trhu, alespoň konkurence T-Maxu, možná se trochu zahýbou ceny :)