Stránka 31 z 129

Re: New Forza 300 (2018+)

PříspěvekNapsal: 16 lis 2018, 09:22
od forester
Tak ja už Forzu tento rok asi nezabehám, zostane na tachometri iba tých 160km s prvej a jedinej jazdy. Dnes teplota iba 4c a to nebude dobré ani pre surový skúter a taktiež komfortné pre mňa :D
Zatial sa kochám na videách:

https://youtu.be/XytIWZF_V_U

https://www.youtube.com/watch?v=jriMI3o ... e=youtu.be

Re: New Forza 300 (2018+)

PříspěvekNapsal: 16 lis 2018, 17:37
od icask2
Zbytocne tyrat seba a stroj nema zmysel. Ja som pravdepodobne tiez uz dojazdil. Mozno este nieco kratke ak by bolo vynimocne teplo. Na novej masinke za necele 2 mesiace odjazdene 1700 km.
Forester, jar je tu za chvilku tak pojazdime.

Odoslané z HUAWEI GRA-L09 pomocou Tapatalku

Re: New Forza 300 (2018+)

PříspěvekNapsal: 17 lis 2018, 09:37
od MaxRossi
Ja nakonec letos od srpna najel 5600km... uz se tesim na jaro...

Re: New Forza 300 (2018+)

PříspěvekNapsal: 17 lis 2018, 15:02
od Dalton12
Tak jsem si včera přivezl Forzu domů. Najeto zatím 100 km z Brna. Ze začátku, než jsem si zvykl, trošku rozporuplný pocity. Kvůli velikosti skútru. Trošku jsem měl strach z ovladatelnosti. Bohužel zácpa v Brně tomu moc nepomohla, připadal jsem si jak čerstvě autoškoly :(. Ale za Brnem jsem si ji trošku ochytal a i přes svou velikost hbitá, zrychlování v pohodě. Trošku byl problém s nastavením zrcátek, ještě to musím vyladit.
Jen technický dotaz na světla, několik aut na mě blikala. Nezdálo se mi, že by to svítilo moc vysoko, spíž tím, že více svítí. Máte někdo podobné zkušenosti?

Re: New Forza 300 (2018+)

PříspěvekNapsal: 17 lis 2018, 19:22
od icask2
U hondy su tie ledky velmi silne a asi sem tam podla kvality cesty bliknu autam do oci a je to vyrazne. Uz v diskusii PCX sa to rozoberalo a po zmerani bolo svetlo nastelovane spravne.

Odoslané z HUAWEI GRA-L09 pomocou Tapatalku

Re: New Forza 300 (2018+)

PříspěvekNapsal: 17 lis 2018, 19:41
od Dalton12
Dikec, já si to myslel. Všechno byly staré šunky, které sotva svítily.
Jen mi chybí vyhřívané hefty, včera večer už byla kosa.

Re: New Forza 300 (2018+)

PříspěvekNapsal: 17 lis 2018, 20:48
od forester
Ešte som za tmy nejazdil tak svetlá neviem posúdiť. Tie vyhrievané hefty sú v ponuke na Hondu Forzu 300. Najprv som ich chcel už pri dodaní skútru ako kompletka s fabriky. Lenže nakoniec som bol rád že vôbec mám súkter po 3 mesiacoch čakania u iného dealera a ešte radšej že bol komplet s kufrom a to ako prvý takto predaný. O nejakých vyhrievaných heftov ani dýchať. Teraz už ako dodatočnú montáž to nechcem, nenechám si to rozbabrať.

Re: New Forza 300 (2018+)

PříspěvekNapsal: 17 lis 2018, 21:23
od majk660
Ahoj Daltone,
Mi světlo na skútru svítilo vysoko, blikali na mě. Ono je to naštelované dobře ale bez pasažéra. Jakmile tam sedneš, svítíš do očí...

Re: New Forza 300 (2018+)

PříspěvekNapsal: 17 lis 2018, 22:11
od kantor
to Forester
Vyhrivani mam dodatecne namontovane _orig. Honda. Neni problem, oproti jinym moto (orig. Triumph Thunderbird,ktere mam na "velke motorce") i nejsilejsi 5 stupen vyhriva tak nejak lehce. Jinak na funguje a nic na skutru " nerozdrbe. Najeto 2800 km.

Re: New Forza 300 (2018+)

PříspěvekNapsal: 18 lis 2018, 07:30
od crhy
Nerozumím řeči tvého kmene.

Re: New Forza 300 (2018+)

PříspěvekNapsal: 18 lis 2018, 09:12
od forester
kantor píše:to Forester
Vyhrivani mam dodatecne namontovane _orig. Honda. Neni problem, oproti jinym moto (orig. Triumph Thunderbird,ktere mam na "velke motorce") i nejsilejsi 5 stupen vyhriva tak nejak lehce. Jinak na funguje a nic na skutru " nerozdrbe. Najeto 2800 km.


Keď máš originál vyhrievanie od Honda na model 300 tak sa musí meniť aj ten združený ovládač pri lavej páčke kde je integrovaný prepínač na vyhrievanie, takže to je dosť veľký zásah a nemôže sa to robiť len pridaným nejakej “krabičky”. Je to úplne iný originálny diel.
No tak nám to odfoť ako to máš ty aby sme boli v obraze.

“nejsilejsi 5 stupen vyhriva tak nejak lehce”

Toto máš nejaký preklep nie?

Re: New Forza 300 (2018+)

PříspěvekNapsal: 18 lis 2018, 11:23
od kantor
Fotku zaslu, kdyz se mi to podari vlozit do prispevku. Levy sdruzeny ovladac se nemeni, zleva se domontuje spinac vyhrivani s kontrolkou a zaroven signalizaci stupne vyhrivani na palubce. Na prodejne to tak mela i Honda Afrika. "Lehce" neni preklep, tak jinak "slabe". Jeste, zvolil jsem kufr Givi monokey 47 litru, a to hlavne kvuli lepsimu dilenskemu zpracovani ve srovnani s orig. Honda a moznosti montaze brzdoveho svetla. Kdyz mam za " zadkem" kamion tak vlastni brzdovka je pod kufrem schovana. Bezklickove ovladani je fajn, ale vic ho vyuziji pri startovani a zamykani Forzy.

Re: New Forza 300 (2018+)

PříspěvekNapsal: 18 lis 2018, 14:42
od scypho
Prave mne prisiel ten Honda kufor lepsi, ako cele Givi. Kazdy Givi kufor co som mal, hrkal. Tento drzi pevne bez vrznutia + je lakovany vo farbe skutra.
Bezklucove startovanie je dost na nic, ak musis kluce vytahovat koli kufru ;) ... povodne som premyslal nad SH300, ale toto mi prislo ako dost nedomyslene. Vzdy by som musel vytiahnut kluce, aby som vybral prilbu z kufra a potom ich schovat a nastartovat. SH300 uz dostane bezklucovy kufor tiez (bud rok).

Re: New Forza 300 (2018+)

PříspěvekNapsal: 18 lis 2018, 15:10
od Dalton12
Právě kvůli hrkání kufru jsem šel do originálu. Proč vytahovat klíč u toho bezklíčového kufru? Kufr se zamkne při zamknutí skútru. A po odejití od skútru nad cca 3 m se zamkne celej skútr.
Ta fotka toho ohřívání by se shodla.
2kantor: Jak jsi to myslel s tím vyhříváním? Jak moc slabé?

Re: New Forza 300 (2018+)

PříspěvekNapsal: 18 lis 2018, 16:39
od kantor
Vyhřívání je slabé, ikdyž má 5 poloh. Na "velké motorce" Triumph Thunderbird mám taky orig. vyhřívání se 2 stupni a je to mnohem intenzivnější (ruky nepopálí :mrgreen: ). Dneska cca při cca 4 stupních jsem jel do města, vyhřívání na 5 a jak říkám sneslo by to větší intenzitu, když to má pět poloh. Posílám namontovaný ovladač vyhřívání (vlevo od sdruženého přepínače pro levou ruku), sdružený přepínač zůstal původní. Jo, v servisu ta montáž zabere dost času, cca 4 hoďky. Kufr Givi zatím nehrká (najeto 2800 km) a za mě je robustnější než orig. Honda a má brzdové světlo + ty 2 litry navíc (barvu mám jako u Forzy: šedo-černou). Ten klíče asi "skousnu" na prvním dávám věci pod sedlo. Jak se říká: "každá liška chválí svůj ocas" :lol: