Stránka 93 z 129

Re: New Forza 300 (2018+)

PříspěvekNapsal: 29 dub 2020, 15:11
od dusan77
Jasne gandalfe volal jsem tam ale borec co to ma na starost ma dovcu takze az v pondeli jinak uz mam najeto 680km a pecka krasne plinule to taha je to prijemny kamos me rikal ze se mu to nadherne rozjelo tak kolem 2000km nejel jsem na tom tak nevym kde je pravda tak uvidim

Re: New Forza 300 (2018+)

PříspěvekNapsal: 29 dub 2020, 19:33
od icask2
Mozes mu verit. Ono 1000 km je zabeh ale az trosku neskor vsetko bude uplne dokonale. Ja mam teraz 9000 na inom stroji a motoricky ide absolutne famozne asi od 5 000. Mam taky pocit.

Odoslané z SM-A202F pomocou Tapatalku

Re: New Forza 300 (2018+)

PříspěvekNapsal: 29 dub 2020, 19:39
od borout
Ahojte, letos nové, najeto již 2800 km. Jsem spokojen, ale...
Zdá se mi, že při nerovnostech stále něco dole vzadu klepe (bouchá). Spotřeba kolem 3,7. 80% jezdím dálnici, ale ne naplno. Kolem 115 tacho. Zajížděl jsem stejně jak u PCX -
do 200 velmi opatrně
do 500 otáčky do 5000
do 800 otáčky do 6000
do 1000 otáčky do 7000 (občas maximalka)
Jinak stále snaha měnit otáčky. Fakturu po první garančce nemám, celkem to neřeším, vozím do Řečkovic a jsem spokojen (jen si pamatuji, že jsem byl překvapen nízkou cenou).
Udělal jsem si jednu úpravu, kdy jsem si zapojil na baterky dráty a vyvedl ven uložným prostorem pod sedadlem a na konci dal koncovku jak k zapalovači (teď si nemůžu vzpomenout na správné pojmenování). To jsem připevníme za ty gumové “zástěrky”, aby to bylo chráněno před vodou a blátem. Mám to připraveno na možnost, ze se vymlati baterka, tak zapojil nabijecku a nabijí to. Mám obavy, ze bych nenastartoval. Stalo se mi to na PCX, ale tam je mechanicky klíč k otevření sedadla a bez problému se dá vyjmout baterie. nejsem kamarád s příliš mnoho elektronickými vychytavkami.
Další jsou kryty rukou. Italové se probrali, tak z GIVI přišlo. Asi pozdě ale přece. Tak jsem to namontoval, ale chvíli jsem maturoval jak to natočit. Také si nejsem jist jak přesně přijde ta plocha k nalepeni a co odlepit. Jsem také zvědav jak to bude držet. Chyba tam je, ze při uplnem zasunutí plexi drhne o chrániče. Tak to nebudu stahovat úplně...
Posílám foto...

Re: New Forza 300 (2018+)

PříspěvekNapsal: 29 dub 2020, 20:36
od Gandalf
Vzadu na nerovnostech slyším občas klepnutí od prostoru topcase, zvlášť když je prázdný, protože ho takřka nesundávám a jezdím pořád s ním. Jinak jsem tam nic hlučného neregistroval. Ty deflektory Givi byly zhruba za kolik? Nevypadá to zle :)

Re: New Forza 300 (2018+)

PříspěvekNapsal: 30 dub 2020, 10:45
od borout
DF1166 plexi boční -1565,- sDPH, včetně montážní sady a dopravy PPL. Jel jsem ráno 10-12 stupňů a v letních rukavicich. Po 30 min. na dálnici již to nebyl supr komfort, ale jsem s tím spokojen. I se těším na chlad kolem 5 stupňů, jak si to budu užívat, ze na ruce nefouká. Řídítka jdou zatočit do plna, tak pohoda.

Re: New Forza 300 (2018+)

PříspěvekNapsal: 02 kvě 2020, 12:01
od tatík
Já jsem přes zimu nechal sedlo nedovřené,právě taky z obavy,kdyby odešla baterka.Když se sedlo zvedne,tak se v zámku zatlačí třeba klíčem na takovou packu,zámek přeskočí do polohy zamčeno a sedlo pak nejde ůplně zacvaknout třeba omylem.To mi poradili přímo při koupi pro dlouhodobý odstavení.Neumím sem dát fotku z mobilu

Re: New Forza 300 (2018+)

PříspěvekNapsal: 02 kvě 2020, 12:07
od bedatr
Nerešil jste někdo přešití sedla?? Bolí mě z něj zadek ...

Re: New Forza 300 (2018+)

PříspěvekNapsal: 02 kvě 2020, 15:24
od goes
Tak jsem dal vetsi givi plexi a parada. Mam 188 cm a je to super. Bral bych tak jese 2 cm a nemusel bych se vubec hrbit ale i tak posun brutalne. I ve 120 klidek jako bych byl schovany za seriovym. Ani to nejak nevibruje cehoz sem se bal.

Jeste mam doma kryty rukou od givi tak uvidim. Ale ty mi zasahuji ve vyhledu d zrcatek a zabiraji tak petinu zecatka tak to musim jeste promyslet.

Rizsireni bocniho stojanu done
Zadni blatnik dodelam
Zvnej taky
Takze tak

Re: New Forza 300 (2018+)

PříspěvekNapsal: 04 kvě 2020, 19:50
od borout
O kolik je vyšší, než origo? A cenu prosím...

Re: New Forza 300 (2018+)

PříspěvekNapsal: 04 kvě 2020, 20:20
od MaxRossi
Goes... slusna plachetnice... ja se vydal presne naopak a to snizovanim plexi z duvodu ticha v helme.. cim vetsi plexi tim vetsi turbulence...

Re: New Forza 300 (2018+)

PříspěvekNapsal: 04 kvě 2020, 20:34
od vinc9
Goes: kryty rukou ještě jo?No panečku, ještě deku celoročně bych vzal a na tu plachtu hoď ještě deflektor, tím to bude vůbec good. Já bych v takových případech preferoval automobil,kde na tebe nebude foukat a nebudeš cítit žádné vibrace

Re: New Forza 300 (2018+)

PříspěvekNapsal: 04 kvě 2020, 21:25
od HonzaR
bedatr píše:Nerešil jste někdo přešití sedla?? Bolí mě z něj zadek ...


1, https://www.extrem-polster.cz/
2, http://www.calounictvikonir.cz/

Re: New Forza 300 (2018+)

PříspěvekNapsal: 05 kvě 2020, 11:20
od goes
borout píše:O kolik je vyšší, než origo? A cenu prosím...


http://www.motosp.cz/d-1166st-plexi-cir ... 28728.html

-- 05 kvě 2020, 10:22 --

MaxRossi píše:Goes... slusna plachetnice... ja se vydal presne naopak a to snizovanim plexi z duvodu ticha v helme.. cim vetsi plexi tim vetsi turbulence...


Nevim co si pod tim predstavit ohledne hluku a turbulenci. Za timto plexi je ticho nasobne lepsi jak za origo. Uz proto, ze u origa jsem dost nad plexi a jde to vsechno do helmy. kdyz to srovnam s moto tak to bylo nasobne horsi, nyni jsem za tim fajn schovany a jetp roste kilo dvacet-tricet tacho je opet prijemne komfortni.
Takze zadne negativni zmeny v proudeni nepozoruji, ani na tom, ze by se premistilo obtekani treba do rukou apod. a naopak je vyrazne vetsi ticho.

nicmene pokcam i na dest, abych posoudil, zda budu lepe ci hure kryty a zda treba nove proudeni nebude posilat hodne vody na zada, coz se nekdy stava. zatim tedy pokud jde o komfort tak je to vyrazne lepsi

-- 05 kvě 2020, 10:23 --

vinc9 píše:Goes: kryty rukou ještě jo?No panečku, ještě deku celoročně bych vzal a na tu plachtu hoď ještě deflektor, tím to bude vůbec good. Já bych v takových případech preferoval automobil,kde na tebe nebude foukat a nebudeš cítit žádné vibrace


takovy slabsi prispevek. Pokud ti to vadi, tak si to nekupuj. Je zajimave, ze se kryty na cestovni motorky bezne davaji a nikod nema pocit, ze by si mel misto toho koupit auto. Takze ano, ty si v tom pripade kup treba auto, je fajn, ze mas volbu. Ale nechapu proc mas potrebu hejtovat druhe...

Re: New Forza 300 (2018+)

PříspěvekNapsal: 05 kvě 2020, 21:26
od Dalton12
Zdravím, mam cestovní plexi od enermaxu. Vyzkoušeno i za deště a ok, hluk od plexi žádný. Kryje pěkně. Jediný problém když jedu za tranzitem nebo za náklaďákem od turbulence. Ale to hází s celým skůtrem. Kryty rukou mam givi ds1066 nebo tak nějak. Ty zatím nemám vyzkoušená za deště ale jsou ok. Kryjí pěkně.

Odesláno z mého SM-A530F pomocí Tapatalk

Re: New Forza 300 (2018+)

PříspěvekNapsal: 06 kvě 2020, 12:12
od Vipe
Můžete mi prosím někdo napsat jakou máte teplotu chladící kapaliny (kolik vám to ukazuje dílků) když máte provozní teplotu.