Stránka 68 z 129

Re: New Forza 300 (2018+)

PříspěvekNapsal: 20 srp 2019, 17:56
od Vipe
Tak jsem dneska chytnul hřebík do zadního kola. Tak jsem to chtěl nechat zalepit bezdušovka (Pirelli Diablo Scooter 140/70-14) a bylo mi řečeno že to z bezpečnostních důvodů nedělaj pouze výměna pláště za nový. Tak se chci zeptat jaký máte zkušenosti s těma Pirelkama (mám na ní 2 tis), nebo můžete doporučit jiný, který jsou v jízdních vlastnostech lepší když už budu kupovat jinou.
Dík za info.

Re: New Forza 300 (2018+)

PříspěvekNapsal: 20 srp 2019, 18:24
od MaxRossi
Me Pirelka nenadchla... ale mam na ni 13,5tis a uz mam v garazi pripraveny Micheliny... jako ne ze by byla v nrcem spatna to ne, ale v konkurenvi Michelin, Dunloop, Bridgestone nicim nevynika.

Re: New Forza 300 (2018+)

PříspěvekNapsal: 20 srp 2019, 18:35
od adacarp
Novou nekupuj, kup knoty a pokud jsi trochu šikovný opravíš to v poho sám, opravují tak aj motorky kde lítaj 200,kór zadní u přední někdo koupí novou ňekdo opraví aj tu, skůtr není superbike

Re: New Forza 300 (2018+)

PříspěvekNapsal: 20 srp 2019, 21:13
od JardaB
U mně to jistí preventivně antipich .... nějaké propíchlé gumy nepotřebuji řešit na cestách.

Re: New Forza 300 (2018+)

PříspěvekNapsal: 20 srp 2019, 22:01
od adacarp
Antipich lepší určitě než nic, ale pak to musíš stejně pořešit, oprava knotem a dofouknutí bombičkama cca 15 min, a je to definitivní řešení dá se dojezdit guma až do sjetí s antipichem toto myslím nedáš, ale uznávám je to opravené hned, knotem dáš aj větší díru, aplikuješ tam dva, každý systém má asi své výhody

Re: New Forza 300 (2018+)

PříspěvekNapsal: 21 srp 2019, 06:32
od tomkob1980
Antipich ani knot nejsou definitivní řešení. Antipich údajně může způsobovat nevyváženost kola, ale hlavně působí dost agresivně vůči ráfku. Nadšený pak určitě nebude ani ten, kdo ti bude pneumatiky přezouvat. Knot by měl být nahrazen hříbkem, který ti v pneuservisu dají z vnitřní strany. Pneumatiku, která má ujeto 2 tis. km, bych určitě nevyhazovat, tedy jestli je jen propíchlá od hřebíku. Říznutá nebo protržená pneumatika samozřejmě opravit nejde. Pro servis je výhodnější prodat ti novou pneumatiku...

Re: New Forza 300 (2018+)

PříspěvekNapsal: 21 srp 2019, 09:12
od HonzaR
Agresivní vůči ráfku? Tenhle argument ještě neznám :D . Rozhodit vyváženost může, pokud se to přežene s množstvím. Správná dávka vytvoří rovnoměrný film, který už dál nestéká. Dávám Ultraseal pravidelně do všech gum, schválně nechám ráfky prozkoumat (budu brzy přezouvat), jak jsou rozežrané po těch 70tkm a asi 8 sad pneu... :roll:

Re: New Forza 300 (2018+)

PříspěvekNapsal: 21 srp 2019, 10:22
od mirsil
Ultraseal jsem po dvou sezónách přestal používat právě kvůli korozi, která se postupně začala po jeho použití objevovat na patkách ráfků, takže bylo nutno je při každé výměně gum kartáčovat a také přestal na ráfku těsnit ventilek. Ale určitě záleží na kvalitě povrchové úpravy konkrétních kol, na mém B650 bych řekl, že je velmi tenká a tedy bídná. Lakované ráfky s tím mít problém určitě nebudou. Vyvážení bylo vždycky v pohodě. Také jsem musel gumy demontovat doma, neměl jsem to srdce nechat ten humus čistit servisáky

Re: New Forza 300 (2018+)

PříspěvekNapsal: 21 srp 2019, 10:23
od tatík
Měl jsem hřebík v zadní pneu u SW-T 600,ze dvou třetin sjeté a s knotem jsem gumu dojezdil.Akorát mi v pneuservisu poradili,abych si v opravné sadě vyměnil původní hnědé knoty za šedé

Re: New Forza 300 (2018+)

PříspěvekNapsal: 21 srp 2019, 19:34
od icask2
Na knote som najazdil 10 000km bez problemov. Ked sa to uroby poriadne nie je problem. Chce to pozriet video a hlavne dostatok lepidla.

Odoslané z SM-A202F pomocou Tapatalku

Re: New Forza 300 (2018+)

PříspěvekNapsal: 21 srp 2019, 20:24
od srnka1010
Tiež som opravil defekt knotom.Bol som u nás v pneuservise aby mi tam dal zvnútra hríb a servisák povedal,že knoty sa dajú dať aj do nákladného auta a drží to.Možno sa mu s tým nechcelo babrať,ale dojazdil som s tým bez problému celú sezónu,aj som to s tým predal a nový majiteľ s tým jazdil až po výmenu pneu.Oprava trvala pár minút bez demontáže kola,takže netreba z toho robiť veľkú vedu.U mňa knoty-palec hore.

Re: New Forza 300 (2018+)

PříspěvekNapsal: 21 srp 2019, 20:50
od Vipe
Dík za inspiraci. Demontoval jsem kolo a odvezl do pneuservisu. Oprava byla hotová na počkání a už zase jezdím. Přeji všem hodně kilometrů bez defektu. :)

Re: New Forza 300 (2018+)

PříspěvekNapsal: 22 srp 2019, 13:39
od janon
mirsil píše:...Ultraseal jsem po dvou sezónách přestal používat právě kvůli korozi, která se postupně začala po jeho použití objevovat na patkách ráfků...


Jses si jistej, ze příčina koroze rafku je Ultraseal? Davam Ultraseal uz do druhého skutra a nic na rafku nemam. Pravda je, ze v pneuservisu se s Ultrasealem hure pracuje, ale to je vlastnost ne zavada.

-- 22. 8. 2019 12:42 --

crhy_ píše:...Bílá perleť na Forze vypadá hezky...


Jestli jsem na Jarove dobre koukal, tak zrovna bila neni perlet, ale mat, coz je trochu skoda

Re: New Forza 300 (2018+)

PříspěvekNapsal: 22 srp 2019, 14:01
od crhy_
Je to matná barva, ale perleť tam je.

Re: New Forza 300 (2018+)

PříspěvekNapsal: 23 srp 2019, 20:45
od josuk
..Jses si jistej, ze příčina koroze rafku je Ultraseal? ...

Je to z etylenglykolu... třeba do chladících směsí se kvůli němu přidávají inhibitory koroze..