Stránka 23 z 27

[Vymazáno]

PříspěvekNapsal: 20 zář 2019, 08:54
od adacarp
PříspěvekTento příspěvek již byl smazán kým adacarp v 20 zář 2019, 15:50.

Re: Kymco Downtown 350i

PříspěvekNapsal: 24 zář 2019, 15:19
od josuk
jak mi ty mé skútry tak pěkně jezdí a zbylo trochu času na úklid garáže, koukám, že všechny oleje co jsem kdy dával byly 10W-40 a JASO MA-2.
Což prý opravdu, jak píše Vikino, není ideální. JASO je prý norma určená pro motorky s motorem a spojkou v jedné skříni a tyhle oleje neobsahují přísady pro snížení tření... protože jinak by motorkám klouzaly spojky. Automobilové oleje JASO nemají, přísady ano, takže motory běží hladčeji a s nižší spotřebou. Automobilové oleje zase ale prý z různých důvodů nejsou do skútrů vhodné..
Takže ideál do skútra asi JASO MB, ale na JASO MA2 to jezdí taky hezky!! (51tis. +28tis.km) ;-)

Re: Kymco Downtown 350i

PříspěvekNapsal: 24 zář 2019, 17:05
od duky5
Vidíš, ja dávam automobilový Castrol magnatec, ten jaso naozaj nemá, zato má špecifikáciu predpísanú mojim výrobcom skútra (v dobe kúpy to bol jediný olej spĺňajúci api, všetky skutrové a moto oleje mali nižšie api) a za 64 000 km sa motor nesťažoval.

Asi musím kúpiť vif a k tomu filter z alíka :).

[Vymazáno]

PříspěvekNapsal: 24 zář 2019, 17:31
od adacarp
PříspěvekTento příspěvek již byl smazán kým Winterwolf v 25 zář 2019, 07:37.

[Vymazáno]

PříspěvekNapsal: 24 zář 2019, 19:29
od duky5
PříspěvekTento příspěvek již byl smazán kým Winterwolf v 25 zář 2019, 07:37.

[Vymazáno]

PříspěvekNapsal: 24 zář 2019, 19:35
od adacarp
PříspěvekTento příspěvek již byl smazán kým Winterwolf v 25 zář 2019, 07:37.

[Vymazáno]

PříspěvekNapsal: 24 zář 2019, 20:15
od duky5
PříspěvekTento příspěvek již byl smazán kým Winterwolf v 25 zář 2019, 07:37.

[Vymazáno]

PříspěvekNapsal: 25 zář 2019, 07:32
od Winterwolf
PříspěvekTento příspěvek již byl smazán kým Winterwolf v 25 zář 2019, 07:37.

Re: Kymco Downtown 350i

PříspěvekNapsal: 15 říj 2019, 22:03
od JardaB
Dotaz, vojín Kotas ... měl jsem starý model DT 125 a tam jsem otočil seřízením předpětí rukou raz-dva. Teď mám New DT 350 a mám s tím jakýsi problém. Tím na levé straně otočím seřizovacím prvkem se značnými obtížemi a tlumičem na pravé straně nějak ne. Už vymýšlím nějakou páku s posuvnou smyčkou, abych to udělal snadno a rychle.

Jak to děláte vy ?

Re: Kymco Downtown 350i

PříspěvekNapsal: 16 říj 2019, 07:30
od josuk
Se zatížením zadního kola se mi to dělá líp. Tzn. Bez stojanu a lehnu na to.

Re: Kymco Downtown 350i

PříspěvekNapsal: 16 říj 2019, 08:06
od JardaB
Zkusím, ale je mi to divné, protože ten kroužek s vlnovitým okrajem bude ještě více zatížen, než jen předpětím odlehčeného kola.

Re: Kymco Downtown 350i

PříspěvekNapsal: 16 říj 2019, 08:49
od Dusan14
Ked vyrybca pise 5w 50 tak neviem preco tam chcete liat 5w 40.
Skor napisat vyrobcovi ci by na slovensku nestaci 5w 40.
O API mimimalne co chce vyrobca.

Odoslané z STF-L09 pomocou Tapatalku

Re: Kymco Downtown 350i

PříspěvekNapsal: 16 říj 2019, 08:55
od xPet
Levá strana jde vždy, tam není výfuk a je tak dobrý přístup. Ale na SH jsem to nastavil až klepnutím přes plochý šroubovák. Člověk se nesmí bát do toho pořádně (ale přesně) praštit. Jinak z logiky věci při zatíženém tlumiči to jde ještě hůř.

Re: Kymco Downtown 350i

PříspěvekNapsal: 16 říj 2019, 09:55
od josuk
No jo z logiky asi jo, ale na cestě to jinak rukou neudělám, jestli je pružina po nějakém stlačení měkčí...no je to divný..

Edit tak jsem si to pro jízdu na oběd přenastavil..;-) břichem lehnu na sedlo a rukama stlacuju pružinu k sobě abych nezvedal celý skutr nebo od sebe KYMCO a pootočím.. je to stejné u kymca i maxe.. dobré jsou rukavice pracovní protože občas si tam něco skripnu.. kůži..
Stačí centimetr dolů a s kroužkem jde lehce otáčetObrázek

Re: Kymco Downtown 350i

PříspěvekNapsal: 16 říj 2019, 10:12
od icask2
Chce to iba viac sily. Pri vyfuku sa to od tepla skor kusne. Mne sa najprv podarilo pohnut opacne a az potom smerom co som chcel. Je to kov na kov.

Odoslané z SM-A202F pomocou Tapatalku