Stránka 2 z 49

Re: Kymco Xciting 400i

PříspěvekNapsal: 04 bře 2015, 22:16
od double-J
Vratas: dily "okopirovane" od Hondy? Neni to tim, ze Kymco vyrabi pro Hondu? A nemluvim o cinskych dilech, ale o riginalu, dle mych informaci (jako byvaly majitel Yamahy) mam za to, ze dostupnost dilu je o nekolik dni lepsi, u Kymca predne 3, u Yamahy si myslim 5 a vic...

Majklik: ja jdu zitra Holesovice, pak musim byt pa-ne na PVA


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Kymco Xciting 400i

PříspěvekNapsal: 04 bře 2015, 22:21
od Vratas
Zajímavé, já když potřeboval volitelný díl do mé YZ250F, tak jsem volal do Motartu ve Vrbovce ve středu po obědě a bohužel tam byla možnost ho mít až v pátek, protože ten díl byl mimo ČR...

Kymco už pro Hondu nevyrábí, ale byla jejich dceřinná společnost, která si po oddělení se toho s sebou trochu odnesla. Proto vlastně v každém Kymcu vrčí GY6ka motor, který je ovšem z trochu lepších materiálů než Lifany, Yukiny, Kewaaye apod. Teďka už přeci Kymco dělá ty držáky motory pro BMW 8)

Re: Kymco Xciting 400i

PříspěvekNapsal: 04 bře 2015, 22:23
od Lukees
Je to fešák,koukal jsem na rozměry šířky a velikosti kol a u stejného objemu dávají výrobci rozdílné rozměry když srovnám Kymco,Yamahu a Piaggio. Tak se přiznejte kdopak už objednal :wink:

Re: Kymco Xciting 400i

PříspěvekNapsal: 04 bře 2015, 22:25
od Majklik
K tématu :)

tady jsem našel pěkný článek:
http://www.motofichas.com/pruebas/1948- ... -x-max-400

Z toho co jsem se díky translátoru :twisted: dozvěděl, vede Kymco :-) Má parkovací brzdu, LED, automaticky zvedané sedlo, seřiditelné páčky brzd a naladěný podvozek i motor spíše mimo město, což mi vyhovuje :) Jediné že Yamaha má pod sedlem více místa...

Re: Kymco Xciting 400i

PříspěvekNapsal: 04 bře 2015, 22:25
od double-J
Ja objednano mam...
Jinak v MotArtu jeem taky nakupoval a tvrdili mi 5 dni, dodali za 6, tak nevim, no. Muzu vychazet jen z toho, co se mi 3x nabidlo...

Majklik: Tak to jsou fakta, ktera v teto kategorii celkem predpokladam :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Kymco Xciting 400i

PříspěvekNapsal: 05 bře 2015, 21:13
od Majklik
Tak jsem si dneska sedl na oba, na Xcitingu se dokonce projel a musím říct, že Kymco z hlediska posedu je daleko lepší. Více místa na nohy (měřím 185cm) možnost změny polohy sedu, pohodlně nohy natáhnout dopředu. U Yamahy je jediné dobré místo pod sedlem na dvě přilby a vzhled přístrojovky.

Re: Kymco Xciting 400i

PříspěvekNapsal: 05 bře 2015, 21:15
od double-J
No vidíš, že jsem nekecal :) Já dneska taky odřepával X-Maxe 400 a myslím, že v tom je skutečně velký rozdíl...do teď jsem na "novém" (2014) neseděl.

Re: Kymco Xciting 400i

PříspěvekNapsal: 14 bře 2015, 17:12
od Majklik
Pokud by se tu našel nějaký majitel, či fanoušek Xcitingu, přidejte se v případě zájmu do skupiny CZ/SK majitelů :)

https://www.facebook.com/groups/xciting/

Re: Kymco Xciting 400i

PříspěvekNapsal: 17 bře 2015, 10:16
od TUNER
Michale a jel jsi na Kymcu někam cestovní rychlostí ? Přijde mi že nižší plexi na Kymcu bude potřebovat minimálně deflektor a nebo vyměnit za vyší plexi. Jak jsi se vešel s kolenama ? Na fotkách má jezdec ty boční rohy kousek od kolen,což třeba při nohách u sebe vůbec nemusí vadit. Sleduju kam se posouváš a jsem zvědavej co nakonec vybereš. Každopádně to bude určitě lepší než tvoje prvotní myšlenka... ;-)

Re: Kymco Xciting 400i

PříspěvekNapsal: 17 bře 2015, 10:19
od double-J
Podělím se o první foto Limitované Edice... :)ObrázekObrázekObrázek


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Kymco Xciting 400i

PříspěvekNapsal: 17 bře 2015, 10:20
od Majklik
Ahoj Lubiku :) Jel sem na tom jen po placu, vesměs kvůli zjištění pohodlí při cestě a možnosti změny polohy nohou a celkově místu a ovladatelnosti. Po všech zkouškách sem byl maximálně spokojenej. I ve srovnání s konkurencí a místem na nohy a pohodlí sedu atp. jsem se asi nemohl rozhodnout lépe.
Cestovní rychlostí jsem s tím nejel, ale z recenzí sem si udělal představu, a počítám s vyšším turistickým plexi :idea:

Re: Kymco Xciting 400i

PříspěvekNapsal: 17 bře 2015, 22:30
od double-J
Tak jsem dneska otestoval, jak je to s tím plexi a musím říct, že mě samotného překvapilo, jak na mě ani ve 140km/h "nefoukalo". Bohužel nebylo bezvětří, abych si tím byl stoprocentně jist, ale pokud nefoukal vyloženě šikmý protivítr, musím říct, že origo plexi je velice účinné...určitě by pomohl ještě nástavný deflektor, ale i samo o sobě je super.

Re: Kymco Xciting 400i

PříspěvekNapsal: 07 dub 2015, 15:08
od Majklik
Takže dneska objednáno a zaplacena záloha :twisted:

Re: Kymco Xciting 400i

PříspěvekNapsal: 08 dub 2015, 09:13
od TUNER
Tak až budeš zajíždět a najíždět kilometry,vem to na Plzeň a já ti to okouknu... ;-)

Re: Kymco Xciting 400i

PříspěvekNapsal: 08 dub 2015, 09:24
od double-J
To já možná pojedu tím směrem dřív :) jezdím kolem Plzně k Domažlicím ;) Tak když se vypravím, dám vědět.