Stránka 14 z 14

Re: Piaggio X9 200 - údržba a opravy

PříspěvekNapsal: 21 bře 2016, 06:58
od bouska.t
Já sem ty ložiska normálně koupil v obchodě.

Sent from mTalk, W10m

Re: Piaggio X9 200 - údržba a opravy

PříspěvekNapsal: 21 bře 2016, 10:01
od JRM66
nem.pe píše:já jsem podložil pořádně rám za nádrží motor lehce přizvedl pojízdným heverem vyndal tyčky a kousek motor popotáhl co daly tlumiče a šlo to taky
je tam jehlový ložisko a nesehnal jsem náhradu musel jsem koupit originál měl jsem vydřenou i tu kalenou tyčku
tu sem kupoval v Praze u oficiálního zastoupení motoprestige
Presne tak podobne som to robil aj ja, akorat som musel odpojiť aj vyfukove koleno, ale motor som vôbec nevyťahoval ani o milimeter. Ložiska sú bežne dostupne od výrobcu INA v rozmere HK 1514 RS v cene dosť podobnej originálu, tu tyčku musíš len origo! Ja som cely pákový systém použil novy z Gilera Nexus ktorý to ma už viac vychytane :arrow: http://nsnorko.rajce.idnes.cz/Motor_300 ... 152733.jpg

Re: Piaggio X9 200 - údržba a opravy

PříspěvekNapsal: 21 bře 2016, 18:14
od nem.pe
podle fotek bych řekl že tam mám stejný pákový systém jako je ten z Gilery
ale přece jen to je už tak 4 roky co jsem to dělal
Jojo tyčka je kalená protože tvoří vnitřní kroužek jehlového ložiska
tím že jsem nesehnal ložisko jsem myslel cenově výhodnější a kvalitativně srovnatelné
je to atyp třeba ložisko HK15\16 bylo pokud si pamatuju o 300Kč levnější
u ložiska pozor na správné umístění to moje mělo manžetku jen z jedné strany