Stránka 13 z 14

Re: Piaggio X9 200 - údržba a opravy

PříspěvekNapsal: 06 čer 2015, 23:17
od bouska.t
Ja sem jeste menil jehlovy ložiska v prepakovani, byli uplne v prd#Li, čelil motorem se dalo hejbat doleva a do prava. Kdyz se ti necgcou měnit, tak tu hridelbaspon namaz nebo ty ložiska. Me totiž uhnili.

Re: Piaggio X9 200 - údržba a opravy

PříspěvekNapsal: 07 čer 2015, 14:08
od zitow

Re: Piaggio X9 200 - údržba a opravy

PříspěvekNapsal: 07 čer 2015, 18:51
od monsterova
Ahoj
super, pecka ! :) Exploid views!

Díííky :)

Re: Piaggio X9 200 - údržba a opravy

PříspěvekNapsal: 12 čer 2015, 06:26
od zitow
AHoj.
Potřeboval bych vědět, kolik otáček máte nastaveno na šroubku bohatosti volnoběžné směsi u Walbra.
Podle ruzných manuálu je to: 2+-1/2 nebo 3+-1/4. Nějak nemůžu dohonit studený start na brnk.

Re: Piaggio X9 200 - údržba a opravy

PříspěvekNapsal: 17 čer 2015, 18:14
od nem.pe
Ahoj tak se podělím o aktuální poruchu start naprosto v pohodě po ujetí cca. 8-10 km bez jakékoliv známky něčeho nestandardního
chcípne a už nenastartuju. PO cca. 3/4 hodině jde opět nastartovat úplně normálně a zase ujede pár Km. Logická úvaha padla na svíčku koupil jsem novou svíčku při výměně jsem zjistil poškozenou izolaci na kabelu k fajfce ne úplně prodřený ale pro jistotu vyměněn.
Závada pokračuje naprosto stejným způsobem.
Stroboskopem zjištěno že po zahřátí nedává jiskru proměřena indukční cívka OK (hodnota primáru dle servisního manuálu 0.4-0,5 ohmu)
tak že zbývá jednotka nebo snímač otáček. Po odpojení řídící jednotky proměřen snímač otáček za studena normální odpor (dle manuálu mezi 104-125 ohmy na pinech 2(zelený drát)-8 (černý drát) ) po zahřátí se odpor zvětší na nekonečno takže KO snímač otáček. UFF už jsem myslel že řídící jednotka je po smrti (mimochodem umístění jednotky v podstatě na stěnu expanzní nádobky je taky pěkný kurvítko .
Tak už jenom čekám na díly abych si potvrdil diagnozu. Pěkný je taky že snímač nejde objednat zvlášť ale jen se statorem ZA cca. 1800kč
když snímač jde bez problémů vyměnit a stator může zůstat původní a cena by mohla být max 500 Kč.
Popřípadě kdyby měl někdo funkční snímač tak klidně dejte vědět.

Petr

Re: Piaggio X9 200 - údržba a opravy

PříspěvekNapsal: 17 čer 2015, 19:37
od Dusan14
Z nejakej chiny nepasuje

Re: Piaggio X9 200 - údržba a opravy

PříspěvekNapsal: 17 čer 2015, 19:55
od nem.pe

Re: Piaggio X9 200 - údržba a opravy

PříspěvekNapsal: 18 čer 2015, 20:30
od Dusan14
Ked ta kovova ciapocka bude na tom istom mieste ako povodny snimac vsetko bude bavit ako ma :D
http://www.google.cz/search?q=gy6+stato ... CAcQ_AUoAQ

Re: Piaggio X9 200 - údržba a opravy

PříspěvekNapsal: 18 čer 2015, 20:57
od nem.pe
sehnal jsem za 1000 kč jetý originál snímač i stator tak to tam šoupnu dík za pomoc

EDIT: 7.7.15
tak potvrzuji že to bylo vadným snímačem otáček konečně jsem se dostal k tomu to sem napsat

Re: Piaggio X9 200 - údržba a opravy

PříspěvekNapsal: 14 zář 2015, 17:04
od jirik.p
ahoj mám piaggio beverly 125 nedává jiskru vše sem prošel a jsem u statoru nevíš nahodou jake by měli bejt hodnoty na pinech v ohmech? mam rok 2005 a z motoru jde 5 pinu.muj mail je jirik.p@seznam.cz děkuji moc za radu

Re: Piaggio X9 200 - údržba a opravy

PříspěvekNapsal: 14 zář 2015, 18:01
od Dusan14
Daj fotku nevh je vidno farby vodicov

Re: Piaggio X9 200 - údržba a opravy

PříspěvekNapsal: 14 zář 2015, 21:34
od nem.pe
Třikrát žlutý je vinutí statoru pak jeden k snímači tlaku oleje a jeden k snímači otáček
mezi vinutími by mělo být 0.6 ohmu
ale podle mně by stator neměl mít vliv na jiskru je tam ještě baterka ta by to měla uživit co
immobilizer

Re: Piaggio X9 200 - údržba a opravy

PříspěvekNapsal: 20 bře 2016, 14:32
od kobliha4
Zdravím všechny. Koupil sem si x9 a potřeboval bych poradit. Musím udělat přepakování motoru(uložení) ložiska silentbloky atd. Zeptám se, možná blbě ale přece. Musí se při této výměně vytahovat motor, nebo to lze udělat bez vyjmutí motoru. Díky za rady.

Re: Piaggio X9 200 - údržba a opravy

PříspěvekNapsal: 20 bře 2016, 21:23
od bouska.t
Nejde, musíš ho vyndat, je to nejjednodusi a nejrychlejsi způsob. Uz jsem to taky dělal...
Obrázek

Sent from mTalk, W10m

Re: Piaggio X9 200 - údržba a opravy

PříspěvekNapsal: 21 bře 2016, 00:45
od nem.pe
já jsem podložil pořádně rám za nádrží motor lehce přizvedl pojízdným heverem vyndal tyčky a kousek motor popotáhl co daly tlumiče a šlo to taky
je tam jehlový ložisko a nesehnal jsem náhradu musel jsem koupit originál měl jsem vydřenou i tu kalenou tyčku
tu sem kupoval v Praze u oficiálního zastoupení motoprestige