Stránka 1 z 4

Yamaha X-City 250

PříspěvekNapsal: 16 srp 2012, 12:20
od yamaha x-city 250
Yamaha x-city ,mam najezdeno rovnych 20000km a skutr je sice motoricky v poradku,zato vidlice,brzdy gumicky hadicky loziska kol a vubec,kde muze byt vule tam je.Ceny n.dilu hruza .Ale jizda v jednom,super

Re: yamaha x-city 250

PříspěvekNapsal: 16 srp 2012, 12:23
od Winterwolf
To není moc pozitivní :?

Co na to servis :?: Je ještě v záruce:?:

Re: yamaha x-city 250

PříspěvekNapsal: 25 říj 2012, 22:23
od sigi
No já mám teda jen Yamahu X City 125 tak to mě teda čeká spousta práce až to taky najedu....

Re: yamaha x-city 250

PříspěvekNapsal: 12 úno 2013, 17:00
od balcin
yamaha x-city:::....Co to máš tedy za skůtra,že po 20000km,máš všude vůli a bůhví, co ještě máš pokaženýho po 20000km...Já mám X-Maxe 250 a najeto 40000km a ten neví o světě...Všechno v pořádku,vůle žádný,jako sjetý z linky...Co proboha s tím skůtrem děláš,že po 20000km ho máš vymlácený,všude vůle a na opravu???....To není traktor,to je skůtr,tak je potřeba,taky se tak k tomu,tak chovat... :wink:

Re: yamaha x-city 250

PříspěvekNapsal: 12 úno 2013, 17:04
od Winterwolf
obávám se že odpovědí se nám již nedostane :roll:

http://www.skutrforum.cz/memberlist.php?mode=viewprofile&u=8765

Poslední návštěva:16. 8. 2012 12:22

Re: yamaha x-city 250

PříspěvekNapsal: 12 úno 2013, 21:47
od balcin
Máš pravdu..Asi ne.. :( ...........Ale jen by mě zajímalo,co by mě napsal,proč má ze skůtra po 20000km,poloviční šrot s vůlemi a dalšími nemoci a je to zralý na servis....Já mu přivezu ukázat,jak vypadá můj Max po 40000km... :)

Re: yamaha x-city 250

PříspěvekNapsal: 30 bře 2013, 15:51
od Radi5
Loni jsem se také stal majitelem X-City. Byla v docela zanedbaném stavu a má hodně najeto, tak jsem ji dával dohromady od přední vidle po zadní blatník. Pokud budu vědět, tak rád poradím. Ještě mám pár drobností v plánu, ale jinak spokojenost. Na letošek jsem si objednal vyšší plexi od Giwi a koupím cca 35l kufr. Ten origo console bag taky není k zahození........ :wink:

Moje X-City má najeto přes 50000 a vše OK. Nějaké neobvyklé vůle nikde nejsou........ :wink:

Yamaha X City 250

PříspěvekNapsal: 31 bře 2013, 12:53
od Chose06
Nechal jsem v servisu udělat na pevno rovnou zásuvky na 2 USB... Malinko jsem ulítlej na Apple, tak potrebuji dost energie... Kufr mám obyčejný, ale prostorný... můj oř viz. foto

30.4. edit:
Tak mám za sebou prvních 1200 km a jsem naprosto spokojený, mám jen jednu drobnost. Pod sedadlo se nevejde přilba. Nemáte někdo tip na přilbu, která by se pod sedadlo vešla?

Re: Yamaha X-City 250

PříspěvekNapsal: 21 kvě 2015, 11:42
od Chose06
Pokud by měl někdo zájem, tak prodávám svůj stroj, nemám na něj čas :-(

http://www.motorkari.cz/motobazar/motor ... 89181.html

Re: Yamaha X-City 250

PříspěvekNapsal: 18 črc 2015, 22:53
od K!NG
zeptám se, ikdyž tomu moc nevěřím, ale čistě náhodou nemá náhodou někdo service manual v jakémkoliv jazyce k x-city 250 ? googlil jsem ho opravdu dlouho, ale nasel jsem pouze odkaz na torrent, kde to nikdo nesdílí a jelikož si chci toho poměrně dost udělat doma sám, opravdu by se mi hodil :) mám sice na x-maxe, ale není to uplně ono

Re: Yamaha X-City 250

PříspěvekNapsal: 09 srp 2015, 10:24
od radek 1
Zdravím a chci se zeptat na pár názorů.Chci koupit skutr a výběr jsem zúžil na x-city 250 nebo x-max 250.Chci se zeptat,zda je mezi nimi nějaký zásadní rozdíl kromě velikosti kol.Myslím jaký je rozdíl v jízdě,v aerodynamice a v ovladatelnosti.Případně bych i koupil do 50000kč.Zdar Radek a dík za názory.

Re: Yamaha X-City 250

PříspěvekNapsal: 09 srp 2015, 13:26
od PaPel1
Ahoj, co se týká X-City 250 za sebe mohu jen doporučit.
Byl jsem si projet Xmaxe a nebyl jsem moc spokojený s velikosti kol a právě aerodynamikou..měl jsem předtím burgmana, taky nový pcx a velkou motorku,takže jsem celkem rozmlsaný, vybral jsem si X-city jednak pro větší výkon, ale taky protože se mi víc líbí a není jich tolik jako maxu.
Kdyby jsi chtěl jakékoliv poznámky ohledně zkušeností, servisu atd klidně piš, mám ho sice měsíc, ale za prvních týden jsem najel 1000km a pak mi to nedalo, tak jsem měnil klasicky řemen, válečky, pružinu, spojkové pružinky, olej, filtr takový klasický servis, kontrola po koupi.
Co mi vrtá hlavou, musel jsem na X-city jet po dálnící cca 180km a byl jsem neskutečně překvapený, že s mojí váhou ( 92kg) jsem na dálnici celou dobu udržoval bez problému 130-140km/h po rozjetí asi na 3/4 plynu se spotřebou na dálnici 3,2. Po okreskách lítám za 3litry rovné ale rozhodně nebrzím provoz:) rád ti zodpovím co tě napadne

Re: Yamaha X-City 250

PříspěvekNapsal: 09 srp 2015, 21:53
od radek 1
Dík za info,na inzerci je převaha x-maxů,tak nevím,jak to dopadne.Možná to rozhodne až zima,až budou všichni prodávat.Ale i tak nabídka platí,koupím leštěnku tu nebo tu do 50000kč.Snad ještě nějaké postřehy příjdou.Dík Radek

Rezerva benzínu

PříspěvekNapsal: 02 zář 2015, 11:58
od Hobart
Mám takový problém. Vlasním X-City 250 ročník 2010. Stalo se mi, že se mi rozvítila rezerva a zdechlo mi to po cca 8km. Dotakoval jsem a na další nádrž mi to opět zdechlo. Od rozsvícení kontrolky už po pouhých 300 metrech. A dotankoval sem hned až za hrdlo kde se tankovat správně ani nemá pouze 8,2l. Nádrž je oficielně 10,5l. Nemáte někdo zkušenost jak je to s přepínáním rezervy? Je tam nějaký elektronický přepínač? Ten benzím tam evidentně je ale do motoru už asi nejde. Dle manuálu je tam rezerva 2,7l. To by odpovídalo tomu že se tam da natankovat jen těch 8l a na zbytek si motor u mojeho X-City už nešáhne. Dík za názory

Re: Yamaha X-City 250

PříspěvekNapsal: 02 zář 2015, 12:34
od forester
Počítam že X-City bude mať ten istý systém čo sa týka nádrže a to že žiadny prepínač rezervy ani nič podobné nemá.Udávané množstvo benzínu ako rezerva sa rozumie ako moment kedy sa rosvieti blikajúca čiarka rezervy.U X-Maxa spravim na to ešte cca 80km.