Stránka 3 z 7

Re: Malaguti Blog 125-160

PříspěvekNapsal: 26 říj 2010, 19:43
od 1975ak
FOKY,,, mám problém s haksnou,,, proto mám asi jako jedinej v republice řidičák na motorku s omezením na variáror. A kvůli tomu že nenašlápnu plně tam mám i omezení váhový... 300 ccm je jistě lepší, ale 200 kg je nad mou manipulační schopnost a pokud jsem soudnej,,, a to zatím jsem,,,

Re: Malaguti Blog 125-160

PříspěvekNapsal: 26 říj 2010, 19:57
od foky
Aha, tak to jo. Jsem ani nevěděl, že už se dělají vetší papíry než na 125ccm s omezením na variátor.

Každopádně gratuluju k novýmu skútru, a hodně spokojenejch kiláků 8)

Re: Malaguti Blog 125-160

PříspěvekNapsal: 26 říj 2010, 20:43
od 1975ak
Ve vyhlášce je pro ZP vyjímka... můžeš dělat řidičák na uzpůsobeném vozidle.... Tj, neřadím nohou, mám variátor,, čili na zkouškách jsem jezdil na skůtru. Asi jako první v republice jsem jezdil hodiny s učitelem , kterej neměl druhý řídítka..... byl hodně nervní a furt hledal brzdu a hledal spojku :-)

27.10. edit:
Máme tu středu a den druhý. Včerejší povolené zrcátko po střetu se sanitkou jsem dotáhl a směle vyrazil na silnice. Na registru vozidel mě vyhodili protože nejedou počítače, tak jsem zase převozku zabalil do batohu a jezdil. Objezdil jsem několik aktivit, najel za sluného dopoledne asi 46 km, po městě i mimo. Trochu jsem ho na přivaděči protáhl do 80 km/h a pak zase ho zajížděl piánko. Plexi bude chtít trocha zvednout - má tlapky tak to nebude problém udělat si nové a vyšší, Jakmile jsou nohy v horní pozici, tak na ně nefouká a kolena jsou schovaný, sedlo mohlo být pro mě o cca 2-4 cm níže při došlapu ale budiž. Přitvrdil jsem pružiny. Teplota dnes cca 8 C , na teploměru čárka nad modrým políčkem.

Re: Malaguti Blog 125-160

PříspěvekNapsal: 27 říj 2010, 13:49
od mickey
gratulace k novymu skutru, treba se v Brne potkame :-)

Re: Malaguti Blog 125-160

PříspěvekNapsal: 01 lis 2010, 14:24
od 1975ak
Tak dnes konečně na papírech. 5B97XX to jsem já . Už jsm si zvykl, že blinkry neblikají hlasitě. Že pokud mám stojan vystrčenej, že nenastartuju. Má to dost dobrej rejd,,, cca otočíš se na 3,5-4 m kolem dokola. Jen je delší jak šířka aut,,, když stojím kolmo k chodníku mezi auty, tak vyčuhuji, to u Prcka nebylo. Prvních 90 km je tam natočených, podruhý jsem tankoval,,, dnes poprvé plnou. Rafika byla v červeným poli - nutno natankovat, dal jsem 4,5 litru, byla podle vizuálu plná,, ale papíreově se tam má vejít 9 l. tak uvidíme. Zatím spokojenost.

2.11. edit:
Podařilo se mi na Face najít zajímavý odkaz na to jak se Blog tvořil.
http://enginesengineering.com/press/Imm ... &Itemid=89

Re: Malaguti Blog 125-160

PříspěvekNapsal: 06 lis 2010, 17:56
od _Tom_
inspirace pro skutrportal na zajímavý článek o blogu ;-)

Re: Malaguti Blog 125-160

PříspěvekNapsal: 08 lis 2010, 18:42
od 1975ak
Takové věci by měly být propagací dovozce, ale ten na to kašle, Dosud nemám českej manuál. A to už je 14 dní.

10.11. edit:
Tak dnes najety další kilometry.. poprvé jsem mu vzal ukázat dálnici. Od Brna směrem na Prahu pěknej humáč,,, spíš tankodrom.. furt jezdím piánko, takže trošku do 90 km a pak zase dolů. Dnes poprvé vyskočila rafička teploměru vody asi do poloviny. Furt jedu druhou nádrž, tak uvidíme jak je to se spotřbou.

Dýler zatím furt nedodal manuál v češtině,, být prodejcem, více bych se snažil udržet si lidi. Ale asi není skůtrařem a bere to jen jako práci.

13.11. edit:
Sobota byla více než slibná, tak jsem to s přítelkyní vytlačil z garáže. Poprvé v tandemu. Přítelkyně spokojená, prý hafo místa na sedle, stupačky pro spolujezdce taky bohatě dimenzovány. Jízda ve dvou se mi zdá ještě klidnější jak v jednom, stabilita dobrá. Sice furt v záběhu, ale na dálnici jsme dali 90 a pohoda. Jen si přítelkyni budu muset více hlídat,, za dobu co jsem nakupoval ji začali zpovídat dva maníci, co že to má za pěknej skůtr.
Podle prodejce jsou v Brně 3 kusy. Stav 162 km .

15.11. edit:
V neděli jsme dali 88 km,, pěkně jsem to protáhl serpentýnami kolem Prýglu. S přítelkyní za zády to pěkně přidává i do kopce. Oproti 50 ccm co jsem měl předtím nebe a dudy. Cesta zpět do Brna po dálnici... Tady pociťuji, že auta si se mnou dělají co chtějí (tlaková vlna) a nějaké to kilo váhy na víc by se hodilo. Stav 250 km. Manuál v češtině a elektrické schéma stále nemám.

edit: Tak jsem právě mejlem dostal uživatelský manuál. Ještě elektrické schéma, míry pro nastavení ventilů, nějaké další montážní postupy a budu spokojen.

16.11. edit:
Dnes jsem dostal i elektrické schéma a začínám přemýšlet, kam zapojím vypínač dvojblinkrů, kam přijde napájení otáčkoměru, kam zapojím stroba. Pak už to bude třeba jen rozplastovat.

25.11. edit:
Tak přídavná palubovka je nakreslena. Bude osazena multimetrem Stage 6, vypínači dvojblinkrů, denních světel /ty bych rád umístil do kapek ve světlech 2x3), strobo a spínače větráku. Celý se to osadí za větrný štítek. Začal jsem namýšlet imobilizér. Do vánoc bych to rád zmákl.

Re: Malaguti Blog 125-160

PříspěvekNapsal: 25 lis 2010, 21:56
od respekt.fr
čáu zkus zehnat neco jineho neš s6 multimetr jeto uplny s*it :wink: , znám lidi co jim to přestalo fungovat po mnesíci ,ja mam s6 teplomner taky nekdy funguje anekdy ne :lol: ...

Re: Malaguti Blog 125-160

PříspěvekNapsal: 26 lis 2010, 10:30
od 1975ak
Mám ho asi 3 nebo 4 roky, měl jsem ho na FOkusu , prošel si několika dešti, v Chorvatsku celej den na slunci a furt jede. Pravda mělo to mít čudlíky na levé straně a ovládání je zbytečně komplikované, ale dokud jede nebuudu jej měnit. Má to teploměr, otáčkoměr, motohodiny a paměť max otáček.

15.12. edit:
Přídavná palubovka s otáčkoměrem a tlačítky je hotova. Když jsem ji zapl, zjistil jsem, že bude ladit i barevně - vše světle modré podsvícení. Teď když se nedá jezdit chystám propojovací kábliky. Asi se na to vrhnu mezi svátky, aby to už do nového roku bylo vše zapojeno.

16.12. edit:
Dal jsem se do překladu elektrického schémátka a objevil tu konektor na připojení alarmu.

20.12. edit:
Dlouhá zima je na to aby se člověk brouzdal po netu. Tak jsem zase zajel k bratom Slovákom a našel tam http://malaguti.sk/page/admin/wysiwyg/u ... 20PASS.jpg . Zatím co český výhradní dovozce měl slevu jen na říjen, slovenští dovozci ji mají až do února. Takže kdo to máte na Skáčko blíž a uvažujete o Malagutech máte o čem přemýšlet.
// Já se zítra chystám na instalaci otáčkoměru, tak snad se zadaří.

Re: Malaguti Blog 125-160

PříspěvekNapsal: 20 pro 2010, 17:09
od foky
Docela dobře vychází teďka EURo, takže by se kup mohl vyplatit. Nutno podoknout, že při převozu do ČR je nutno zaplatit DPH 8)

EDIT: Aha, tak ne, pánové z MotoLuky využili EURa a mají ho nový za 65000,- Odkaz ZDE
Pokud teda ten "Původ: I" chápu dobře.

Re: Malaguti Blog 125-160

PříspěvekNapsal: 30 pro 2010, 12:46
od 1975ak
Tak palubka je na místě, jen je potřeba ji prodrátovat http://ak1975.rajce.idnes.cz/2010palubka/#P1010002.JPG .

14.2.2011 edit:
Palubka ještě není zapojená, ale za únor mám 30 km po městě. Garáž je v prudkém kopci a tak při nulových teplotách co jsou, musím to nechat chvíli bručet aby se to aspoň párkrát protočilo. Dnes jsem vezzl pytel granulí a dobře se vešel do mezery pod nohy. Je to parádička projíždět město za 10 minut, to co jindy jedu půl hodiny. Jen aby bylo tepleji.

2.3. edit:
Venku se krásně oteplilo a tak jsem zašel do garáže, že teda jako objezdím úřady na skútřiku, bude to rychlejší a příjemnější na parkování. ALE po 18 dnech co to stálo v garáži se to nechtělo nechat na 7 Ah nastartovat. Tak jsem zkusil z druhé baterky přes dráty a cigaretovku pod sedlem dodat energii. Ale buď je tam nějaká ochrana, nebo bylbej konektor a tak nic. Celej zoufalej sem oddekloval baterku co je na plošince pod nohama ( jsou tam hvězdičky, ale ty se dají povolit imbusama) jsem odcvakl cigareťák, oholil dráty a přidržel je na tvrdo. Jeden kamoš mi zmáčkl brzdu-startér a už to zase bublalo. TAKŽE , musím vymyslet nouzové startování pro podobné případy.,
nakopávačka u 50 ccm měla svý kouzlo,,, a odůvodnění.

Musím zakrátit zpětný zrcátka, aby se dal skút opřít o zeď za řidítko, když bočák nejde využít, protože by to nestartovalo. Jinak jízda zase parádička, na Lenince jsem potkal jednu Beverly....

Re: Malaguti Blog 125-160

PříspěvekNapsal: 02 bře 2011, 21:23
od Myschan
Opožděně gratuluji k novému stroji. Já si k Beverly pořídil ještě Maraudera, tak tu jsem teď o něco míň, práce je víc, ale už taky pomalu plánuji vytáhnout do města skůtříka. Tak ať slouží :D

Re: Malaguti Blog 125-160

PříspěvekNapsal: 14 bře 2011, 19:58
od 1975ak
Recenze Bloga se stříškou. http://www.moto.it/prove/malaguti-blog- ... pello.html
Je to překlad z italské redakce.

Re: Malaguti Blog 125-160

PříspěvekNapsal: 15 bře 2011, 11:30
od Blog160
Nazdar, tiež som si kúpil Blog 160, zrejme to bude model 2011, lebo má okrem analógového tachometra aj digitálny tachometer z rôznymi ďalšími informáciami. Zatiaľ som na ňom prešiel len 80 km z predajne domov do Žiliny. Predtým som mal Hondu Lead 110 a PS 125. Tento Blog má oproti nim oveľa lepšiu ochranu proti vetru. Zatiaľ mám najazdené veľmi málo, tak skúsenosti pridám až po zábehu. Pekný deň prajem. Marko Žilina

Re: Malaguti Blog 125-160

PříspěvekNapsal: 15 bře 2011, 20:41
od 1975ak
Tož vítej ogare. Tak snad nebudeme sami. Doufám, že se i někde potkáme. Můžeš tu palubovku nafotit?
Jinak já mám 438 km , začínám jezdit i rychleji. Ve dvou to také pěkně táhne.
Co mi vadí jsou širší zpětné zrcátka než řídítka. Dost často snimi někde něco odřu.