Stránka 3 z 44

PříspěvekNapsal: 02 čer 2007, 12:12
od RIKO
jo díky za radu, když jsem se zbavoval velké motorky nečekal jsem že se dělaj i tak pěkné skůtry, nejprve jsem měl políčeno na Piaggio X9 250, ale pak jsem viděl tohle je to fakt moc pěkný

[quote=marioX9]Jestli myslíš přepínání funkcí tak je to tim tlačítkem u plynu a štelování bude pravděpodobně jen přidržením po delší dobu u funkce kterou chceš měnit.
Podle fotky.Je to přímo ten tvůj vyfouk si ho phonymu o 2hodiny akorát jsem mu ho byl fotit aby viděl jak vypadá a řikali mi kluci, že si volal kvuli mojí X9ce, ale ta už taky bula pryč. :rolleyes:
PS: Proč ze supersportu změna na scoota???[/quote]
bohužel začínám stavět RD a je potřeba každá koruna, ale i tak jsem chtěl něco šikovnýho

PříspěvekNapsal: 09 čer 2007, 00:14
od venca
[quote=roman.mara][quote=RIKO]dneska jsem tu poprvé, nevím jak se to sem dává, no já mám teda jetej i tak to byla pořádná palice, ale bohužel jsem začal stavět tak jsem musel prodat svého supersporta, zajímala by mě obsluha toho multifunkčího zařízení a jak resetovat tý výměny oleje[/quote]

jo výměnu oleje, tak tu resetuje jenom autorizovaný servis[/quote]Ahoj mněl bych prozbu o manuál :rolleyes:včera koupená krasavice,dík B)

PříspěvekNapsal: 09 čer 2007, 20:46
od petrzet
Tak nas nenapinej Vaclave a pochlub se ;)

PříspěvekNapsal: 10 čer 2007, 08:02
od RIKO
docela jich je dost těch malagutek, už jsem jich pár viděl, ať všem slouží

PříspěvekNapsal: 11 čer 2007, 22:12
od venca
stále tam nemužu dát fotky co je stím? :mad:dík

PříspěvekNapsal: 11 čer 2007, 22:36
od dbar
tak se pochlub !!!!! ;) at příště mužeš vyrazit delší trasu neš z brzdama.

PříspěvekNapsal: 11 čer 2007, 23:35
od Gullwing
Ty brďo, těch je! Co to bylo? moc pěkný. To bych se uslintal. Je fakt že maxíků jezdí víc než padesátek. To je zase nějaká česká specialita. To jsem asi nikde po světě neviděl

PříspěvekNapsal: 12 čer 2007, 20:55
od venca
tak to je muj krasavec-konečně se podařilo

PříspěvekNapsal: 12 čer 2007, 21:04
od dbar
:o jo krasavec . tak at ti slouží ;)

PříspěvekNapsal: 12 čer 2007, 21:39
od venca
Díky B)

PříspěvekNapsal: 13 čer 2007, 09:00
od RIKO
tak včéra jsem to byl s manželkou pořádně projet, držel jsem to plnej a vzalo si to 5 litrů, ale ten fofr a všude první

nejhorší je , že člověk byl zvyklej ze supersportu dřít koleno a tady je velký překvápko, když tě stojánek v zatáčce narovná, ani nejde sjet guma do kraje

http://videos.streetfire.net/video/F4FC ... 9168DB.htm

PříspěvekNapsal: 14 čer 2007, 22:02
od phony
Mohly by na něm bejt aspoň vo palec větší kola :mad:

PříspěvekNapsal: 14 čer 2007, 22:19
od RIKO
tojo, ale už takhle to přestává být scooter a žačíná to bejt velká motorka, byl jsem docela mile překvapen zátahem a variátorem i s mojí váhou se to rozjíždí slušně, ten design dnešních scootrů je fakt super chtěl jsem X9 nebo hondinu, ale tohle se fakt povedlo, navíc v tom černým matovým provedením jsem hned věděl že je to můj kousek

PříspěvekNapsal: 15 čer 2007, 14:28
od roman.mara
ta větší kola by se fakt hodila, jinak jízdní vlastnosti musím vychválit.

Hlavně při rozjezdu mnohokrát překvapí a to ještě nemá žádný tunning.

to jsem zvědavý, co udělá variator, kewlar řemen. Časem třeba 300cm3 Polini válec

máte tady někdo zkušennosti s laděním takového skútra ??????

PříspěvekNapsal: 16 čer 2007, 12:28
od RIKO
to sis měl koupit něco silnějšího, tohle tuningování co se týče motoru je na úkor životnosti