Stránka 2 z 3

Re: Kymco Dink 150 LX

PříspěvekNapsal: 27 úno 2014, 20:28
od bernau1
Tak jsem dnes rozebral variátor,válečky v čoudu,řemen popraskaný,spojka má už dost opotřebené obložení...ach jo.Nevíte někdo original délku řemenu?Mám tam kratší než nabízí Scootland . :idea:

Re: Kymco Dink 150 LX

PříspěvekNapsal: 27 úno 2014, 23:34
od keny
Zavolej do Freedom cb v Příbrami, tam ho koupíš přímo na tvůj typ. Já tam kupoval všechny díly, když jsem měnil válečky, řemen. Je tam ochotnej prodavač a poradí ti.

Re: Kymco Dink 150 LX

PříspěvekNapsal: 06 bře 2014, 05:16
od Stifko
Minulý týden jsem koupil Dinka 150LX,r.v.2000,najeto už něco má.V ceně byla ještě krabice s dalším Dinkem na součástky.Skůtr měl měněný motor,hvízdlé ložisko ojnice na pístním čepu.Jenže náhradní motor má jinou rozteč převodovky a tudíž se musely s motorem vyměnit i 12" kola za 10".Včera jsem rozpůlil přidřený motor a dnes se vrhnu na ten osazený v rámu,přehodím půlku kartru s převodovkou a budu moci dát zpět větší kola.Proč jen půlku kartru a ne jen kliku s hlavou?Na pravém kartru je vařený držák stojanu a svár vypadá krapet nedůvěřivě.Skůtra jsem koupil jako nepojízdného,do podzimu jezdil,osobně jsem ho několikrát viděl,ale po zimě už nenastartoval.Udělal jsem rozborku a zjistil vadný sytič.Nedá se vyzkoušet připojením na 12V,není elektromagnetický ale obsahuje gel a teplotní tělísko které vytlačuje a přitahuje jehlu dle teploty motoru.Dočetl jsem se že se dá poznat závada dle toho,jak je vylezlá špička za studena,u mého je na max. vylezlá,mělo by to být naopak.Zkusím nový sytič a uvidime.Svíčka zapaluje,benzín teče ale ne a ne chytnout,po dlouhém trápení má tendenci naskočit ale za pár sekund zase jako kdyby nic.Snad to bude sytičem.Budu přidávat průběžné info jak pokračije přestavba a celkově zprovozňováni skůtru.Jinak pruplach chladícího okruhu mě nepřekvapil,pěkné blatíčko,stejně tak obsah nádrže . . . o brzdovce raději ani nemluvim

Re: Kymco Dink 150 LX

PříspěvekNapsal: 10 bře 2014, 21:55
od bernau1
:D Keny,díky za typ na Freedom cb v Příbrami.Velmi ochotný personál,objednáno,už i došlo,jen čekám na nové obložení spojky až mi to zapečou tady u nás a bude sborka.Neví někdo jakou silou na momenťáku se utahuje matka variátoru a matka spojky?Zde na fóru jsem se dočetl že u padesátky je to asi 40Nm,ale kolik u tohoto jsem nenašel..

Re: Kymco Dink 150 LX

PříspěvekNapsal: 10 bře 2014, 22:53
od keny
Já jsem momeťák nikdy neměl, tak jsem to pokaždý utáhl rukou a nikdy se nic nestalo.

Re: Kymco Dink 150 LX

PříspěvekNapsal: 16 dub 2014, 17:57
od bernau1
Tak jsem dnes vyndal Dinka na čerstvý vzduch.Přes zimu dostal nové válečky,řemen a nové obložení spojky.Na konci minulé sezóny začal jezdit pomaleji.Po kontrole jsem to přisoudil špatným válečkům a sjetému obložení spojky.Navíc jsem zjistil,že mi před pár lety v opravně dali kratší řemen,než tam má být.Proto mě překvapilo že jezdí stále pomaleji i po výměně dílů a správné délce nového řemenu :( Pružinu u spojky jsem neměnil a spojka neprokluzuje.Co s tím?Podložku pod matku variátoru?Neví někdo?Jinak šlape.

Re: Kymco Dink 150 LX

PříspěvekNapsal: 17 dub 2014, 07:18
od TUNER
Zkontroloval bych právě kontrastku zda už není unavená. Pak je stroj lenivý. Nebo se koně po čase prostě rozutekly,to se dost často u těchto strojů stává ;-)

Re: Kymco Dink 150 LX

PříspěvekNapsal: 17 dub 2014, 09:04
od bernau1
Motor má asi 2 roky nazpět měněný válec,píst,kroužky-mojí blbostí jsem ho tenkrát zadřel.Jezdil stále,jen v něm klepalo.Výkon teď má stejný,jedu kopce prakticky naplno.Je jako nový.Můj rozum chápe že čím silnější kontrastka,tím pomaleji se řemen přesouvá na řemenici do rychla.Proto bych ji teď neměnil.Minulý rok jsem jezdil přes sezónu při 8000 ot. asi 115km/h,teď jen 80km :? Tenkrát mi v opravně říkali že mi dali i o něco lepší variátor.Jestli nebude chyba tam.Měl jsem tam i kratší řemen.Proč to tedy skoro celou minulou sezónu šlapalo?Za chvíli na to půjdu kouknout,snad na něco přijdu.

Re: Kymco Dink 150 LX

PříspěvekNapsal: 17 dub 2014, 12:03
od TUNER
Aha,to chce právě všechno napsat. Takže otáčky jsou stejné jako před výměnou jen rychlost je prostě nižší ? Jaký variátor tam teď máš ? Se slovy "nějakej lepší" bych se nespokojil. Mrkni se teda kam až ti vyleze řemen na řemenicích. V tomhle setupu co máš to teda víc jak 80 nikdy nejezdilo ?

Re: Kymco Dink 150 LX

PříspěvekNapsal: 17 dub 2014, 21:29
od bernau1
Skutr poprvé s novými díly vyjel včera.Takže rychleji jnež 80-85 nejel.Díky vyšším otáčkám také trochu stoupla spotřeba.Dnes jsem na to koukal a zjistil další špatnou věc,možná to mohla taky ovlivnit.Já jsem poctivě vyrobil z klingeritu těsnění víka variátoru a ono trochu přesahovalo dovnitř.No a jaksi to těsnění nařízlo nový řemen z venkovní strany po obvodě asi 2-3mm hluboko. :( Tím se asi také řemen chová jakoby byl ze stran ošoupaný.Dále je dlouhý,v klidu byl na spojce na venkovním okraji a u variátoru nedosahoval až ke středu.Toho pána z opravny jsem pochopil jako že tam dali varec stejný,jen že byl v lepším stavu.Teď zjišťuji že asi je z jiného modelu.Kymco na něm je,neumím posoudit s originálem,řemen mám zcela jistě správné délky,je vybrán v prodejně dle katalogu.Souhlasí i manuálem který jsem si stáhl já sám.Asi budu muset koupit jiný variátor a řemen zcela určitě :(

Re: Kymco Dink 150 LX

PříspěvekNapsal: 07 kvě 2014, 19:42
od fatty01
Na shopu http://www.skutry-levne.cz/ lze koupit sadu pro konverzi na mechanický sitič, který je určitě spolehlivější.

Re: Kymco Dink 150 LX

PříspěvekNapsal: 03 čer 2014, 20:44
od Stifko
ve finále byl přidřený i druhý motor.Koupil jsem nový píst, nechal zaleštit válec, vyměnil sytič, nechal vyčistit karbec a skutr chytá jak zamlada, jen maximalni rychlost dle předchozího majitele znatelně klesla, tachometrově prý jezdil 120-130 s batůžkem. Teď když jedu 105Km/h tachometrových(dle radaru 90km/h), tak je rafička na hranici červeného pole otáček a více nejede ani z kopce s větrem v zadech. laboroval jsem s variatorem z druhého motoru, a používal jsem dily pohledově v lepším stavu, a teď když si čtu příspěvky po tom mém tak bych vyzkoušel kontrastku z druheho motoru, jenze tam chybí celá přední část variátoru. Napadá vás důvod nižší rychlosti? Válečky jsou nové, gramáž dle originálu v příručce. Motor je celkem dravý od spodu a táhne až do maxima velice pěkně a svižně.

Re: Kymco Dink 150 LX

PříspěvekNapsal: 09 čer 2014, 21:32
od bernau1
Vítej Stifko v klubu :-) jsem na tom úplně stejně-tedy až na to,že mně jede jen 85km.Mám tam řemen dlouhý myslím 816mm,připadá mi dlouhý.Když je u spojky na největším průměru řemenice,tak u variátoru není uplně na nejmenším.Tedy myslím,že při větší rychlosti se polohy vymění a pokud bude u variátoru na největším průměru,tak nedosáhne na spojce nejmenšího a převod nebude tak veliký jak by mohl být.Tím pádem bude i menší rychlost.Koukni na délku řemene.Těch 816 je údajně podle katalogu.Mně dali kdysi z opravny co jsem měl zadřený motor řemen 799mm.Jezdil rychleji.Teď nemám možnost tam dát zpět ten kratší protože je po stranách sjetý na nevylezl by úplně na venkovní obvod.Zatím ho nechci kupovat když si nejsem jistý,zkus číhnout ty jaký tam máš.

[Vymazáno]

PříspěvekNapsal: 09 čer 2014, 21:59
od Stifko
PříspěvekTento příspěvek již byl smazán kým Stifko v 11 čer 2014, 20:35.

Re: Kymco Dink 150 LX

PříspěvekNapsal: 11 čer 2014, 20:37
od Stifko
dneska jsem zkusil dat druhej co mam.Pohledove stejne sirokej i dlouhej, jen profil by byl prirozriznuti jakoby sirsi V.Pri projizdce ma skutr unatelne vezsi odpich, az me to trosku vylekalo :D ale ten vrsek je takovej mrtvej a uz pri 90km/h tacho to bylo na hranici cerveneho.Ted me stve ze jsem vyhodil ty stare válečky. Jsem mohl zvazit kolik maji, coz jsem si i zapsal někde a pak je zprumerovat a podle toho koupit valecky ktere by byly lehci.Ty origo maji 24,5g nebo kolik, coz je dost, ale vzdy je to nejakej pomer vuci kontrastce.Mozna bych i prezil pomalejsi rozjezd a rychlejsi cestovku.Uvidim zitra do prace, ale mala projizdka uz naznacila ze maximalka sla dolu.A aby to nebylo všechno,tak na nádrž ujedu jen 280km, což je spotřeba 3.9l, to je dost na 150ccm ne?