Stránka 10 z 13

Re: Suzuki Burgman 250

PříspěvekNapsal: 31 kvě 2010, 18:17
od denoo
No tak teda aspon nech sluzi, no a to parkovanie, no moc si to neviem predstavit parkovat nieco dvojkolesove vonku mimo dvora , garaze :shock: , asi tam mas alarm co

Re: Suzuki Burgman 250

PříspěvekNapsal: 31 kvě 2010, 18:24
od moto.joker
Co by člověk neudělal aby jezdil že? :P

Re: Suzuki Burgman 250

PříspěvekNapsal: 31 kvě 2010, 19:07
od denoo
tak mozno uz bude posluchat k maximalnej spokojnosti, aj ked roky pribudaju, a toho tvojho asi raz tak rychlejsie,, aky to mas rocnik? foto tu aj mas?

jo, presne tak, to je tak ked sa experimentuje , malo sa ostat pekne pri odskusanej znacke, ja to mam ako s autom, najprv som mal peugeot 206 gti , 206 1.1i , medzicasom som skusil golfa4 co bola asi najvacsia chyba, furt servis, potom som sa opat vratil k peugeot,konkretne 407, mamca peuge 308 a opat som spokojny , a som verny peugeotu a do servisu v podstate nechodim 8) uvidime co vyrobi kymco dakych vacsich rozmerov, ak budem kupovat dakedy druheho skutra uz to bude len Kymcak

1.6. edit:
hej hade, a za 200 som urcite nekupoval, naopak na burgmana som kupil celkom vyhodne za dakych 165 000 :D aj ked na skutra je to palba ale zas odpocitaju dph tedka takze to je hned dakych 135 000 8) no a to sa uz da, kedze som chcel za 120 000sk jazdenu K8 , buranu, pretoceny tachometer, a spojka tam teda bola pocut tiez, no to by bol zly obchod nastastie tomu som sa vyhol

Re: Suzuki Burgman 250

PříspěvekNapsal: 14 čer 2010, 13:14
od moto.joker
Tak jak jsem slíbil, první dojmy z jízdy.
Jezdí to supr a jsem zatím spokojen. Výkonu dostatek a jízdní vlastnosti zůstaly zachovány. Takže dobrý. Zatím jsem nejel ve 2, ale tam nepředpokládám nějaké zádrhele. Už dolíval olej, ale to bylo pravděpodobně tím, že byl motor na sucho a tak je potřeba po prvních pár kilometrech doplnit. Teď to budu chvilku sledovat a bude. Možná ještě mírně poladíme trysku, aby to bylo éňo-ňéňo.
Spotřeba mi zatím vychází cca 4 l/100, což je asi taky dobrý. Jezdím na půl plynu a dostatek výkonu v záloze.
Za sobotu najeto cca 180 km, trochu se to hřálo, ale komu ne v tý řadě že?

22.6. edit:
Tak po prvních cca 160 km jsem dolil asi 4dcl oleje.
Přičítám to tomu, že byl motor celý rozhozený a na sucho. Od té doby najeto skoro 300 km a není potřeba dolívat nic, tak to bude asi dobrý že :P
Teď ještě řeším bohatost směsi, svíčka je bílá pěkně vypálená, žádné hrudky ani olej, prostě spaluje dobře, ale cihlový to teda nejni 8)
Ještě jsem si všiml, že tam není předepsaná svíčka, tekže nejdříve dám svíčku dle doporučení výrobce a pak se teprve vrhnu na výměnu trysky v karbecu, tedy pokud to bude potřeba.

28.6. edit:
Kontrola oleje po dalších 500 km, nechybí nic, takže poho.

V sobotu jsme si udělali takový malý výlet, jel jsem navštívit rodiče.
Trasa MH-Jičín-Nová Paka-Trutnov-Žacléř a večer zpět. 100 km tam a 100 km zpět.
Sestava Lead100 + B250. Obsazenost 4 lidi, prostě jsem vzal rodinu na výlet :P
Cesta super, naloženo vše dle potřeby. Překvapila mě cestovka zpět, 100 km za 1h 40 minut, tj. průměr 60 km/h. Jeli jsme to na jeden zátah, pokud nepočítám 5 minut na tankování.
Počasí vyšlo, provoz byl v sobotu ráno docela velký, večer už bylo volno.
Zase někam vyrazíme a už se na to celá rodina těší. Až si ta mladší udělá noty, budeme dělat celou kolonu :mrgreen:

Re: Suzuki Burgman 250

PříspěvekNapsal: 03 črc 2010, 11:49
od Peter
Ahoj :D
Včera sem koupil Burgmana AN250 rv.2000.
Nevíte kde se dá stáhnout uživatelský manuál ?Hledal sem snad všude ale našel sem jen manuál pro AN400.
Zajímalo by mě hlavně jaký je výrobcem předepsaný typ oleje.
Pod sedadlem mám nálepku od poslední výměny 15w-50.

Re: Suzuki Burgman 250

PříspěvekNapsal: 03 črc 2010, 12:26
od foky
Viděl bych to podobně jako u B400, to znamená 10W40 se specifikacema JASO:MA a API:SG a vyšší. Ale radši počkej až ti to někdo řekne na 100%.

Re: Suzuki Burgman 250

PříspěvekNapsal: 05 črc 2010, 00:17
od Peter
Ahoj
Mám problém s tachometrem- nějak se mu nechce ukazovat rychlost,nevíte čím by to mohlo bít??? :?
Nemáte někdo zkušenost s výměnou zadních brzdových destiček?? Je nutný u výměny sundávat kolo?
Ještě pořád sháním uživatelský manuál,může bít i v jiném jazyce.
Za každou informaci budu moc vděčný. 8)

Re: Suzuki Burgman 250

PříspěvekNapsal: 05 črc 2010, 00:42
od MP
Uživatelskej manuál v češtině mám , je teda na B400 , ale to je myslím celkem jedno . Můžu poslat mailem .
Na výměnu destiček nemusíš zadní kolo sundávat ... sundej jen třmen , vysuň ho nahoru pryč z kotouče ...
Tachometr - mohli by bejt "ojetý" nebo ulomený ty dva výstupky na tom kroužku co je na hřídeli kola . Zjistíš to tak že sundáš přední kolo a koukneš do toho . Já si to opravil tak že jsem si podle toho starýho kroužku udělal formu , vložil jsem jej do ní , a nalil tam epoxid . Po vytvrdnutí jsem ty dva výstupky vypiloval jehlovejma pilníčkama do původního tvaru . Ten kroužek je magnetickej , takže ho ničím nenahradíš , a snad ani nejde samostatně sehnat . Jen celej náhon , a to je pár tisíc ... No snad je to stejně jak u B400 .

Re: Suzuki Burgman 250

PříspěvekNapsal: 09 črc 2010, 13:56
od Peter
Tak třmen sem vyšrouboval ale není tam dost místa abych ho dostal z kotouče :cry:
Vypadá to tak že musí kolo dole a bez pneu. utahováku ho asi nepovolím takže budu muset do servisu :evil: .

Re: Suzuki Burgman 250

PříspěvekNapsal: 09 črc 2010, 22:01
od zik
Na kolo stačí trochu větší páka, nic víc. Lepší je to ve dvou, když druhej drží skútr, jinak to ale není problém :) Samozřejmě pokud máš vybavení...

Re: Suzuki Burgman 250

PříspěvekNapsal: 20 črc 2010, 11:14
od Peter
Tak destičky sem vyměnil,musel sem na klíč nasadit 1,5m dlouhou trubku a pořádně zabrat. :twisted:
Co mě celkem zarazilo je že pokut chci vysadit kolo musím sundat výfuk aj s držákem .Když už sem ho měl dolu ta sem ho aspoň nastříkal .

Tet řeším problém s tachometrem vypadá to že je v snímač v ko.Kdyby někdo věděl o nějakém jetém snímači tak mě dejte vědět.

Mám ještě jeden problém ,když ráno nastartuji a otočím plynem tak motor stratí otáčky a začne ho dusit,musím pořád ubírat na plynu a pak následně přidávat až se nakonec chytne a já jedu.Když pak zastavím na první křižovatce tak mám opět ten samý problém.Když se motor trochu zahřeje (zhruba za 5 minut)tak je vše v pohodě.
Zajímavé na tom je to že se to nestane pokaždé když je motor studený ale jenom někdy. :?: :?:

Re: Suzuki Burgman 250

PříspěvekNapsal: 21 črc 2010, 10:57
od moto.joker
To s tím sundání kola a výfuku holt tak je :?

Problém vypadá na automaticiký sytič. Asi vypne moc brzo.

Jinak v sobotu najeto 586 a zatím spokojenost s opravou. Takže dobrý, jezdím to jako ďas a mám dostatečnou rezervu výkonu.

Re: Suzuki Burgman 250

PříspěvekNapsal: 25 črc 2010, 20:21
od Peter
Ono to spíš vypadá že se nezapne vůbec :(
Co sytič spíná-teplota motoru??

Re: Suzuki Burgman 250

PříspěvekNapsal: 26 črc 2010, 18:08
od moto.joker
No kdyby nesepnul, tak by asi špatně startoval ... si teda jako myslim.
No a to vrknutí plnyme nebo jeho přidání způsobí vypnutí sytiče, nebo se taky pletu, ale doufám že snad ne.

Re: Suzuki Burgman 250

PříspěvekNapsal: 21 úno 2011, 19:36
od Peter
Ahoj,nevíte někdo jaká je předepsaná vůle ventilů pro tento skútr?
Dík.