Stránka 1 z 1

Vybitá baterka AN250

PříspěvekNapsal: 01 lis 2021, 08:55
od AN250
Ahoj kolegové,

poslední dobou se mi stává, že mám po pád dnech ježdění na skutru vybitou baterku. Ta je nová 7/21.

Když ji nabiju, zase pár dnů jezdím.

Měřil jsem napětí:

Nabitá baterka 12,4V
Po nastartování se zapnutými světly 13,4V
Po přidání plynu se zapnutými světly: 14,4V
Po přidání plynu s vypnutými světly: 15,4V

Vypadá to, že se baterka přebíjí. Nebo máte jiné zkušenosti?

Re: Vybitá baterka AN250

PříspěvekNapsal: 01 lis 2021, 09:47
od keto
15,4 je moc, ale jezdí se se světly a 14,4 je OK, ale přes tuto hodnotu by to jít nemělo, může to dělat špatný regulátor nabíjení
baterii ti může vybíjet i nějaký odběr při odstaveném skútru, ideální je změřit proud jdoucí z baterie při vypnutém skútru a pokud tam bude větší, než obvykle bývá, tak je třeba hledat příčinu a těch může být hodně, postupným vytahováním pojistek zjistit, který okruh to způsobuje a pak pokračovat hledáním v okruhu.

Re: Vybitá baterka AN250

PříspěvekNapsal: 01 lis 2021, 14:40
od JardaB
1- Nabitá baterie s napětím 12,4 V (24 hod po odpojení nabíječky) je kousek před smrtí ... neřešit a koupit novou (správně by mělo být 12,8V - i když se to nezdá, je to zásadní rozdíl)

2 - 15,4 V by mohlo být jen dočasně (dobře to není) -- 14,4 možná 14,6V při nabíjení je ready .... podstatné je co píše výrobce baterie

3 - jestli je aku do 6 měs. od koupě, tak reklamovat

Re: Vybitá baterka AN250

PříspěvekNapsal: 03 lis 2021, 08:55
od AN250
K problému se přidal ještě smrad spálené elektroniky. Takže asi přišel čas najít regulátor. Smrad jde z kapličky tachometru a tam by měl být.