Stránka 1 z 6

Piaggio Beverly 250

PříspěvekNapsal: 15 bře 2009, 08:03
od centurin
Ahoj,zdravim všechny v nové sezoně.Zároven hledám majitele stroju beverly 250 a jejich postřehy z užívání skůtru.Centurin

Re: beverly 250

PříspěvekNapsal: 02 kvě 2009, 19:00
od tomar
Ahoj, také jsem vlastníkem Beverlly 250. Zatím mám velmi málo najeto tak žádný velký zkušenosti nemám. Jen mě tady zaujal článek se světlama.
Asi to také předělám, protože mám strach, že když baterka bude slabší tak díky rozsvíceným světlům nenastartuji. Tak tam asi dám ten časový zpožďovač a taky by se mě líbilo kdyby svítila obě světla v potkávacím stavu. Uvidím zda to utáhne dobíjení během jízdy.

Re: beverly 250

PříspěvekNapsal: 07 zář 2010, 21:02
od Myschan
Protože se brzy stanu majitelem tohoto stroje, pokusím se to tu oživit. Takže prosím pište zkušenosti. Spotřeba, spolehlivost, kde stáhnout manuál a dílenskou příručku atd. Moje zkušenost je zatím pouze ta, že to dost dlouho startuje než to chytne. Asi je to tím, že to je karbec. Uvidím, na co ještě přijdu :D

Re: beverly 250

PříspěvekNapsal: 08 zář 2010, 07:54
od p@t
Taky bych to potřeboval oživit, nicméně moje Carnaby nikdo nemá a konec konců je to takové Beverly v jiném kabátku ...
Takže startování pod mírným plynem, potom není problém, spotřeba cca 3,5 - 3.7l. ( mám 200 ccm, 15kw ). Bez problémů jede 110 i s velkým štítem.
Pro zpevnění v zatáčkách doporučuju víc přišponovat zadní tlumiče. Teď jsem vyměnil svíčku za iridiovou Denco IU 24, zdá se, že to velmi pomohlo,má jakoby ostřejší zátah.Podrobné info o modelu a dílech můžeš najít zde:http://www.easyparts.nl/choosesubmodel/15/2321/0-968-1-m420-m882-m2321/Beverly_250.html
Jo a jestli budeš mít světlomety v karoserii,tak jeden je potkávací a druhý dálkový a každej druhej tě upozorňuje,že ti nesvítí druhé světlo :D :D :D

Re: beverly 250

PříspěvekNapsal: 08 zář 2010, 10:01
od mamaha
Ahoj beverlysti, Jsem z Roudnice n/L skutra mám třetí rok. Měl jsem tyto závady,,nejprve spínač u bočního stojanu,stačil kontaktol,potom šlo ztuha řízení,stačilo povolit (ložisko v pořádku) pak vadná obě relé, to byla největší závada, Před týdnem mě prasklo lanko od plynu, bylo v nejspodnější části rezavé,Vyřešil jsem to tak že jsem tam dal dvě nerez lanka a dole propojil, a už to zas jezdí.Ten spoždˇovač na světla by se mi také zamlouva.Poraďte jak nato...zdravím , mamaha

Re: beverly 250

PříspěvekNapsal: 08 zář 2010, 16:57
od Myschan
Zbyla mně svíčka Denso IUH 24. Netušíte někdo jaký je rozdíl s IU24 ? Zkusit to tam dát?
O Carnaby jsem přemýšlel, ale než jsem se rozhoupal bylo pryč. Jinak dělal jsem zkušební jízdu a jelo to skoro 130 tacho a myslím, že to nebyl plnej plyn. Navíc to byla okreska a zkoušet to víc jsem už neměl odvahu. To startování s plynem vyzkouším. Nejsem na to zvyklej, měl jsem stříkačku.

Re: beverly 250

PříspěvekNapsal: 08 zář 2010, 17:02
od _Tom_
goooooogle

IU series
IU20. IU22. IU24. IU27. IU31・ 10mm dia. X L19mm length fully threaded type.
・ Harnessing the low required voltage of the 0.4mm iridium center electrode, the spark gap is wider than in normal type. A further increase in ignitability. (0.8 → 0.9mm)
・ For motorcycles such as Yamaha and Kawasaki, also for Ferarri, Maserati, and Alfa Romeo. IU series
IU20. IU22. IU24. IU27. IU31・ 10mm dia. X L19mm length fully threaded type.
・ Harnessing the low required voltage of the 0.4mm iridium center electrode, the spark gap is wider than in normal type. A further increase in ignitability. (0.8 → 0.9mm)
・ For motorcycles such as Yamaha and Kawasaki, also for Ferarri, Maserati, and Alfa Romeo.

IUH series
IUH24. IUH27・ 10mm dia. X L19mm length half-threaded type.
・ Using the high heat resistance of the iridium electrode, the spark position is extended 0.4mm compared to standard types (1.6 → 2.0mm)
・ Use only with Honda

Re: beverly 250

PříspěvekNapsal: 08 zář 2010, 18:48
od Myschan
Dík, asi jsem trochu za blbce, ale já dělal jen němčinu a španělštinu. Přesto jsem snad pochopil, že s tím H na konci je to jen pro Hondu. Ale v čem je rozdíl? Pokazím něco, když to vrazím do Beverly? Jasně, mohl bych si koupit to co tam má konkrétně být, ale ta svíčka má najeto max 30 km a je mi jí líto vyhodit a nikdo mi za nic nedá. Takže prosím pokud možno o doplnění informace :)

Re: beverly 250

PříspěvekNapsal: 08 zář 2010, 19:51
od p@t
Carnaby mají tady: http://www.westmoto.cz/1014-piaggio-carnaby-200
to svoje jsem tam taky kupoval ... Možná by šlo ještě usmlouvat ... 130 km/h skutečně jede, ale se štítem se doporučuje jezdit do 100 Km/h.
jinak mohu jen doporučit :!:

Re: beverly 250

PříspěvekNapsal: 08 zář 2010, 21:24
od Myschan
Asi jsem to napsal trochu blbě. Už mám zamluvenou Beverly 250. To Carnaby bylo cca před měsícem, na ní jsem nejel, jen koukal na foto. Beverly bych měl mít v pátek, tak jak se trochu projedu, tak dám vědět další dojmy.

12.9. edit:
Tak jsem tam dal tu IUH 24, nastartoval a cca hoďku se projel. Žádný problém jsem nepozoroval, spíš bych řekl, že to možná líp startuje, ale jistý si tím nejsem. Rozhodně to není horší. Zkoušel jsem vyjet benzín, rafička byla spadlá skoro úplně dole na tom červeným, kontrolka svítila snad už 40 km a pořád to jelo a jelo a...Tak jsem to vzdal a natankoval. Má s tím někdo zkušenost?

Re: beverly 250

PříspěvekNapsal: 14 zář 2010, 07:43
od p@t
U té svíčky bude asi rozdíl v pracovních teplotách, ( a možná ve tvaru kontaktu ten IU24 je jakoby utopený, tj. špička kontaktu je zároveň se závitem ), teď je dost chladno, uvidíš v létě ... Benzín beru když to svítí :D ,ale dostanu tam bezmála o litr víc ( 9 / 10l )
Jaký máš model ? popiš, nebo nahoď foto !

Re: beverly 250

PříspěvekNapsal: 14 zář 2010, 17:53
od Myschan
Já tam na benzince narval 10,2 l. Foto zde.
Obraz0394A.jpg

Re: beverly 250

PříspěvekNapsal: 14 zář 2010, 20:24
od p@t
Nějaká podoba tam asi fakt bude : :D :D :D

SSL29240.JPG

Re: beverly 250

PříspěvekNapsal: 14 zář 2010, 21:08
od Myschan
Pěkný. Jak vysoký máš plexi, kolik měříš a kam Ti sahá? Uf, to je jak u výslechu, ale chci vyšší plexi než origo a v nabídce maj buď 66 nebo 74 cm a já nevím které. Zatím to vidím na těch 66 :roll: ?

Re: beverly 250

PříspěvekNapsal: 14 zář 2010, 23:07
od p@t
Tohle plexi je 74, měřím 180 a mám ho nad přibu. Také jsem tam měl to 66, které jsem teď namontoval na Yuki, viz :
http://www.skutrforum.cz/viewtopic.php?f=66&t=4367
a to úplně v pohodě stačilo, bylo také nad přilbu, ( nebo v úrovni, takže nefoukalo ) a ještě se dalo posouvat nahoru nebo dolů.
Jinak jízda v pohodě s přilbou Jet, štítek nahoře. Na spotřebu to nemá vliv ...
PS : asi si to 66 zase koupím, je moc pěkné :)