Stránka 18 z 20

Re: Piaggio X8 250

PříspěvekNapsal: 22 črc 2014, 19:05
od CZninja
Zdravíčko pánové, je tady nějak mrtvo, co se to s vámi stalo, to pořád jezdíte :-) ? Potřeboval bych radu.. Mám skútříka s motorem Piaggio 250 a zkusil jsem variátor Malossi.. No žádný zázrak, ale možná kvůli válečkům? Original, co jsem tam měl v sériovém variátoru, váží snad 11g, co se mi zdá dost málo.. Někde jsem se dočetl, že by v tom Malossim měly být 15g, tak jsem je tam dal, ale jsem zklamaný, dokonce se snížila i maximálka, že by bílá kontrastka, co byla v sadě? Nehledě na to, že se z motoru zývá nějaký rachot :-( Zítra to znova rozkuchám, dám 14g válečky, ale jestli to nepomůže, tak tam vrazím original a kašlu na to.. Tzn., že Malossi bude na prodej :-D

Re: Piaggio X8 250

PříspěvekNapsal: 29 črc 2014, 22:32
od 942004
podívej se na stranu 15 v tomto tématu,je tam graf z ladění varecu.Váha válečků je nejlepší 14g. Jo,je tu mrtvo,protože venku je teplo a jezdí se :D V zimě bude čas na psaní :)

Re: Piaggio X8 250

PříspěvekNapsal: 28 říj 2014, 19:51
od vcacky
Čau, ty 14g válečky platí pro 250 nebo i pro 200? Netušíš?

Necituj poslední příspěvek viz. pravidlo číslo 4. Díky Kyblos.

Re: Piaggio X8 250

PříspěvekNapsal: 30 říj 2014, 01:37
od mamaha
Já mám 250 beverly a má tam 11g ,ale jsem druhý majitel, takže origo neznám,,,

Re: Piaggio X8 250

PříspěvekNapsal: 08 dub 2015, 18:34
od musak
Takový dotaz, byl jsem tedka s X8 na technické a nelíbilo se jim, že zadní směrovky jsou červené, že prý to v celé evropě není povolené. Jenže když se podívám na náhradní díly, tak všechny jsou stejně červené (nikoliv oranžové). Maximálně si mohu sehnat oranžové žárovky, ale pochybuju, že to přes ten červený plast bude nějak zásadní rozdíl. Nějaké tipy a zkušenosti?

Re: Piaggio X8 250

PříspěvekNapsal: 08 dub 2015, 19:13
od duky5
Aj ja som mal múdreho technika, ktorý chcel na jawe 350/634 aby svietilo brzdové svetlo keď sa stlačí predná brzda...

Jediný argument je - tak to bolo uvedené do výroby, vyhovovalo to vtedy legislatíve a môžu sa aj posrať.

Mimochodom červené smerovky vzadu som videl nedávno na aute, nejaká nová honda myslím, žiadna amerika.

Re: Piaggio X8 250

PříspěvekNapsal: 08 dub 2015, 21:32
od madma
To máš těžký, na vola narazíš všude...
Já byl se skůtrem na technický v říjnu loňskýho roku a technik si jen mlaskal, když ho obcházel. S blinkrama žádný problém.
Přesně jak říká duky5 - odpovídá stavu z výroby, ať si to technik naštuduje, času tam má na to docela dost. :twisted:

Re: Piaggio X8 250

PříspěvekNapsal: 09 dub 2015, 03:04
od speedway
Ja mam na mojom skutri zlte led ziarovky a v pohode to blika cez ten cerveny plast na skoro oranzovo.A na stk som nikdy nemal problem.

Odoslané z Lenovo S580 pomocou Tapatalku

Re: Piaggio X8 250

PříspěvekNapsal: 09 dub 2015, 06:52
od Enemy
Tenhle problém má i Malaguti Madison. Na technický se nad tím vždy technik pozastaví, prohlédne Ečka na světlech, konstatuje: protože to má Ečka, tak je to v pořádku, ale je to divný.
Jo a do takto červenech blinkrů nejspíš patří oranžové žárovky (u Madisona určitě) 8) .

Re: Piaggio X8 250

PříspěvekNapsal: 09 dub 2015, 13:56
od musak
Díky za info.
Dneska jsem tam přijel, obsluhoval mě někdo jiný než včera a neřekl ani popel a dostal jsem nálepku. Takže fakt stačí nenarazit na vola.

Re: Piaggio X8 250

PříspěvekNapsal: 21 črc 2015, 19:25
od ORBITH46
Ahoj všem, stal jsem se také majitelem X8 200.

Máte někdo manuál v elektronické podobě?

Lze sundat kryt airboxu bez demontáže bočního plastu?

Obrázek

Re: Piaggio X8 250

PříspěvekNapsal: 23 črc 2015, 17:43
od zitow
Je několik druhů airboxů. Záleží co tam máš, ale podle výfuku usuzuji, že tam máš ten novější, a ten by měl jít vyndat i bez demontáže spodního bočního plastu. Jinak ten boční plast se dá taky trochu znásilnit a jde vytáhnout samotný.

Re: Piaggio X8 250

PříspěvekNapsal: 29 črc 2015, 19:20
od ORBITH46
Tady je manuál k X8 125 - 200. Konečně jsem ho sehnal v PDF.

http://uloz.to/xhw7gdZv/piaggio-x8-workshop-manual-pdf

Re: Piaggio X8 250

PříspěvekNapsal: 07 srp 2015, 07:08
od ORBITH46
(X8 200 - 2004) Tak jsem dojezdil. Nemůžu nastartovat. Kouknu do motoru a akcelerační pumpicka celá mokrá od benzinu. Svíčka jiskru dává a je mokrá. Má být ten kousek pěny v karburatoru?
ObrázekObrázek

Re: Piaggio X8 250

PříspěvekNapsal: 07 srp 2015, 08:12
od TUNER
Asi bude lepší svůj příspěvek upravit a fotky zmenšit.... ;-)