Stránka 15 z 20

Re: Piaggio X8 250

PříspěvekNapsal: 28 úno 2013, 17:54
od 942004
Nemusíš mít obavy a klidně najížděj km 8) Psal jsem klukům do servisu,ohledně ladeného laufu a vše máme ok :!: Když je výfuk homologovaný pro daný typ moto se vstřikováním,tak se nic NEUPRAVUJE,elektronika si to pohlídá :!: Výrobce to na daný typ moto testuje na brzdě.Jen u karburátorových verzí se seřizuje karbec,ale na to výrobce laufu upozorní v návodu. :wink:

Měl jsem volno v práci,tak jsem ho plodně strávil v garáži :mrgreen: Sundal jsem kola a autem zajel do pneuservisu nechat přehodit gumy a vyvážit.Zrovna jsem vyleštil ráfky stříbrnou leštěnkou a nalepil reflexní proužky na ráfky. Ted už se těím,jak budou nové pneu polykat km. :wink:

6.3. edit:
Po zimním spánku a provedených ůpravách na moto už jsem najel 250km :shock: Jede to nádherně a ten zvuk,co produkuje lauf,je ůplná synfonie :!:

Re: Piaggio X8 250

PříspěvekNapsal: 06 bře 2013, 10:04
od MilosVee
Paráda, já mám naježděno zatím asi 80km :oops: , ale z laďáku mám smíšený pocity.Střílí to jak kráva, a to jak s tlumící vložkou, tak bez ní :roll: Při ubrání plynu to je rachot to střílení, to asi není dobře.

Re: Piaggio X8 250

PříspěvekNapsal: 06 bře 2013, 22:42
od 942004
To máš zvláštní,protože mě to do laufu nikdy nestřelilo.Když jsi tam měl origoš lauf,tak to dělalo taky :?: Jinak včera jsem byl ve Scootlandu naladit variátor Malossi a kluci mi to dali na brzdu.Po vyladění jsou tam válečky 14g a maximálka šla na 140km.Ten graf je proti origoš varecu pěkně plynulej,žádný propady výkonu.Jde to na plno,až do maxima.Když otočím plynem,tak mám pocit,že je tam nejmín třístovka motor :shock:

Re: Piaggio X8 250

PříspěvekNapsal: 07 bře 2013, 09:21
od MilosVee
S origos to nedelalo.svobi co od nej ladak mam,tak mi psal,ze mu to pri brzdeni motorem taky obcas strelilo.planuju zajet do scootlandu do Brna na brzdu,aby na to kluci mrkli,navic potrebuju vymenit remen, a zkontrolovat vuli na ventile h,treba by to mohlo byt tim,nevim no.sorry za chyby a diakritiku,pisu z mobilu.

Re: Piaggio X8 250

PříspěvekNapsal: 07 bře 2013, 14:34
od 942004
Tady je graf z ladění varce.Je tam vidět velký rozdíl v sérii a hmotnosti válečků :wink:Spodní první křivka je varec série,druhá je varec Malossi, váha válečků 15g,třetí 14g. :idea: Ladilo se to hlavně proto,že tam mám sportovní lauf.Taky se o dost zvedla maximální rychlost.Původní byla 125km/h a po vyladění 140km/h.Je to krásně vidět na grafu,jsou to ty vrchní čísla. :wink:

Re: Piaggio X8 250

PříspěvekNapsal: 07 bře 2013, 15:38
od MilosVee
Pěkný pěkný.Už jsem taky objednanej do Scootlandu, tak uvidíme :roll:

Re: Piaggio X8 250

PříspěvekNapsal: 07 bře 2013, 18:01
od TUNER
18 kobylek na kole....hmmm,takže těch 22 co píše výrobce je na motoru. Jakej máš volnoběh ? Mě střílelo do laufu když jsem měl nízké otáčky volnoběhu....

Re: Piaggio X8 250

PříspěvekNapsal: 07 bře 2013, 21:04
od MilosVee
volnoběh je 1500 ot.V manualu píšou 1450 (+/-50) Takže bych řekl, že akorát.

Re: Piaggio X8 250

PříspěvekNapsal: 19 bře 2013, 19:24
od 942004
Pížo na mě vykukuje z pod plachty v garáži a čeká,až to bílý svinstvo,co je venku,zase roztaje a bude už konečně teplo.Za těch pár dní,co bylo letos trochu teplo,jsem najel 300km a s X8 naprostá spokojenost.Výkon motoru,pružnost je pro mě naprosto skvělá a dostačující.Provezl jsme i manželku a vzadu si lebedila jako na trůnu :lol: I ve dvou je výkon dostačující :wink:

Re: Piaggio X8 250

PříspěvekNapsal: 19 bře 2013, 19:29
od MilosVee
Tak já na svým pížu s manželkou 120-130 dlouhodobě udržitelná, ale je to pětikilo :mrgreen:

Re: Piaggio X8 250

PříspěvekNapsal: 03 dub 2013, 09:42
od 942004
Po zjištění,že prosakuje gufero na pravé přední šavli,jsem pro jistotu objednal obě origoš Piaggio.Přišly do týdne a včera jsem to vyměnil i s novým olejem do šavlí.Dal jsem tam 10W.Ted to pruží o dost líp a nejde to na doraz,což se před tím stávalo. :wink:

17.4. edit:
Teplota vyskočila nad 20,tak jsem se pustil do oprav drobných škrábanců na laku.Taky jsem odmontoval kryt varecu a nastříkal stříbrnou metlou(dvě vrtsvy) a lesklým lakem(dvě vrstvy).Vypadá to o hodně líp,protože origoš byl jenom poprášenej stříbřenkou,aby Ital ušetřil :lol:

Re: Piaggio X8 250

PříspěvekNapsal: 22 dub 2013, 13:24
od 942004
Na netu jsem hledal opěrku spolujezdce pro X8,ale našel jsem jen od Givi za 880,-až 1000,-což mě přišlo za kus plastu dost :x Vyřešil jsem to tak,že jsem koupil opěrku na kufr Kappa za 360,- :lol: Udělal jsem držáky,tak,aby pasovaly přesně do mezery a samotná opěrka se upravovat nemusela :wink: Vypadá to jako originál a batůžek si to pochvaluje :!:

28.4. edit:
Včera,při krásném výletu jsem pokořil hranici 14000km.Letos najeto už 600km a s moto naprostá spokojenost :!: Nové pneu Michelin power pure sc se chovají skvěle :wink:

Re: Piaggio X8 250

PříspěvekNapsal: 29 dub 2013, 15:37
od miwechek
Ahoj,muzes poradit,kde sehnat drzak na kufr,popr.i tu operku.Moc pekna prace na tve xosme.dik

Re: Piaggio X8 250

PříspěvekNapsal: 02 kvě 2013, 08:34
od 942004
Jsem rád,že se někdo s X8 přidá do diskuse :D Opěrku jsem koupil na motocyklovedily.cz a nosič mají na motosp.cz. :wink:

Re: Piaggio X8 250

PříspěvekNapsal: 02 kvě 2013, 23:38
od Rejdik1
Ahoj, pořídil jsem X8 125 a nevím proč mi jde otevřít sedlo i kufr z řídítek když mám vyndané klíčky, nějak ztrácí smysl zamykání, nebo je někde něco špatně. poradí někdo?