Stránka 8 z 20

Re: Piaggio X8 250

PříspěvekNapsal: 31 kvě 2010, 15:38
od anyone
Tak jsem zase tady, to máš sice pravdu ale garanční prohlídku si doma rozhodně neuděláš, mě motorku zničili když byla ještě v záruce a měla najeto pouhých 1700 km!!!!!!! Kde bych mohl čuchat že origo servis nemá ani dílnu a jakýsi stařík chodící s dřevěnou basičkou na vercajk před prodejnou, není součástí živého betlému z obchodního řetězce od naproti ale mechanik, který právě v prachu před prodejnou opravuje stroj za sto tisíc korun!!!!!!! To mi prostě hlava nebere!!!!

Re: Piaggio X8 250

PříspěvekNapsal: 31 kvě 2010, 15:48
od láďa
zdarec chlapi,naskytla se mi možnost koupit X8 200,r.v.2006,1 majitel,serviska atd..chci se zeptat jak jste spokojený,co se týče jízdních vlastností,jaká je max rychlost,jízda s batůžkem apod.musím přiznat že se mi X8 fakt líbí :D

Re: Piaggio X8 250

PříspěvekNapsal: 31 kvě 2010, 22:38
od Lukas81
Já osobně rozhodně DOPORUČUJI! Mám sice X8 125 a najeto zatím pouhých 700 km, ale první dojmy jsou skvělé.
+ design (mám r.v. 2004 a ten vzhled je prostě nadčasovej)
+ pohodlné široké sedlo (i pro spolujezdce)
+ obrovský uložný prostor (druhá helma a nákup není problém)
+ ochrana před proudícím vzduchem (mám výšku postavy 186 cm)
+ zásuvka na 12 V na palubovce (dobíjení mobilu, navigace, mp3... prostě LUXUS)
- rachtavý zvuk u variátoru po nastartování (jak se dočteš na fóru, je to jejich nemoc)
- spotřeba 3,5 l/100 km mi přijde u obsahu 125 ccm poměrně vysoká (auto s obsahem 1490 ccm mi jezdí za 5,7 l nafty/100 km :P )

Re: Piaggio X8 250

PříspěvekNapsal: 03 čer 2010, 01:48
od abraaj
zdar, nevite nekdo náhodou, kde sezenu ten klic na sundani variatoru a mate s tim nekdo nejake zkusenosti? moje x8 uz rachta i pri nizsich otackach a pri slabem pridani plynu, napr. pri prujezdu kolonou se mi zda, jako by variator trochu proklouznul.... kdyz pridam tak jede jako nic a nejde zadne rachtani slyset... take moje maximalka neni nic moc, jezdim okolo 115km/h (dle tachometru) a to mi prijde malo... pravda je ze jsem nemel jeste poradne nikde misto to otevrit na delsi dobu, ale i tak si myslim ze by to mohly byt valecky, nebo sjety remen...poradi nekdo? predem dik...

Re: Piaggio X8 250

PříspěvekNapsal: 03 čer 2010, 11:56
od jeremy-II
anyone píše:Tak jsem zase tady, to máš sice pravdu ale garanční prohlídku si doma rozhodně neuděláš, mě motorku zničili když byla ještě v záruce a měla najeto pouhých 1700 km!!!!!!! Kde bych mohl čuchat že origo servis nemá ani dílnu a jakýsi stařík chodící s dřevěnou basičkou na vercajk před prodejnou, není součástí živého betlému z obchodního řetězce od naproti ale mechanik, který právě v prachu před prodejnou opravuje stroj za sto tisíc korun!!!!!!! To mi prostě hlava nebere!!!!

Tak to máš recht garančku si doma neuděláš :-( stejně se divím že jim někdo dal razítko jako autorizovanýmu servisu dyž nemají ani dílnu!!! Je v tom strašné bordel u nás:-(

abraaj:
Klíš si myslím že koupíš ve scootlandu, a k té maximálce mám sice silnější stroj ale maximálku dle tachometru mám 155km/h ale už se to celí zajímavě vlní :D

Re: Piaggio X8 250

PříspěvekNapsal: 03 čer 2010, 12:39
od ferkov
myslim ze ta X8 200 o moc lépe nepojede. Mam s tímhle motorem Atlantic a pri norm. jizde je max taky tech 115 -120, zalezi asi hodne i na druhu plexi, ja mam vysoke turistické. On někdo udává max jako max a to tak, že je to z kopce a s větrem v zádech. To mi to také jede tacho 140 , ale klasicky na rovine se vzdy rozjede k 115 -120 což si myslím je odpovídající.

Re: Piaggio X8 250

PříspěvekNapsal: 03 čer 2010, 16:07
od anyone
Já když jsem ještě jezdil, tak mi to jelo podle tacho 130 a dlouhou dobu po dálnici se to rozjelo na 140 kde mi přišlo že je omezovač. A ten kolega co má pocit že mu to při zrychlování prokluzuje by měl urychleně navštívit nějaký servis, protože u mě to takhle přesně začínalo a ještě to vydávalo takový táhlý zvuk jako když se něco o něco točícího tře. Minimálně by to chtělo zkontrolovat dotažení a zalepení matky variátoru! To zalepení mi řekli v Motoprestige s tím, že tam asi vznikl můj problém! Válečky se také měnili , ale to mi později přišlo že nemělo žádný vliv.

Re: Piaggio X8 250

PříspěvekNapsal: 06 čer 2010, 17:51
od abraaj
zdarec, tak jsem dal na vaší radu a objednal jsem si miláčka k panu doktorovi... :-) zitra vezu skůtříka do motoprestige, tak jsem zvědavý co s tím bude. Jinak zvažuju, že bych vyměnil válečky a proto jsem se chtěl zeptat, jaká váha je nejlepší do seriového variátoru? vůbec se v tom nevyznám, skůtra mám teprve chvíli... Jinak mam už za sebou i jednu zavadu.... nesvítily mi světla. fungovala jenom světelná houkačka, což mi přišlo divné, tak jsem kontroloval pojistky, tam to nebylo, tak me ještě napadlo, jestli to nemůže být praská žárovka, když tam jsou H7 a ty v autech praskají jak o život - ta to taky nebyla... no nakonec jsem koupil nový přepínač světel a bylo po problemu :-) hlavně že jsem kvůli žárovce odplastoval půlku skutra a přitom mě výměna přepínače světel trvala asi 2 minuty :-)

Re: Piaggio X8 250

PříspěvekNapsal: 22 čer 2010, 09:52
od jeremy-II
Tak sem včera byl se scootem na technické kontrole a s technik se pozastavil nad tím že zadní blinkry blikají spíš červeně než oranžově. Problém to nebil páč je šecko homologovaný a originál ale i tak si říkám jak to bliká vám ostatním :-) jinak scoot prošel na jedničku bez jediné závady a technokovi se moc líbil :wink:

Re: Piaggio X8 250

PříspěvekNapsal: 22 čer 2010, 13:33
od anyone
Čau, já si připadal jako hnidopich když se mi zdálo to samé. Mně to bliká také spíš červeně, no nevím jestli to výrobce domyslel úplně do konce ale designově je to perfect!
Zdravím všechny a zatím čau

Re: Piaggio X8 250

PříspěvekNapsal: 28 čer 2010, 12:26
od jeremy-II
Proč hnidopich? Mě se to líbí když už jedinečnej scoot tak aj jedinečný blinkry ne :-D

problem Atlantic 200

PříspěvekNapsal: 04 črc 2010, 21:21
od ferkov
Ahojky, mam atlantic s motorem Piagio 200 a mam nasledujici problem, kdyz bylo kolem 20 stupnu bylo vse ok, ale ted jak to vylezlo na 30 tak mam problem s chlazenim. Pri jizde se drzi porad tak na druhe carce teplomeru stabilne stejne, ale jakmile popojizdim po meste pomalu a nebo casto stojim na semaforu na volnobeh, tak si liznu i cervenyho pole. Teplota pada ihned po rozjezdu a po cca 500m jizdy uz je zase dole, ale kdybych stal na tom semaforu dele uvarim to...

Nechal jsem ho chvili na volnobeh vylezlo to az na kraj cervenyho pole a zadnej ventilator se nespustil... kde by mel byt nekde za chladicem?? co ho spousti? nejakej bimetal nebo?

no vidis a ja zil s tim, ze by ventilator mel bezel uz nekdy od 90 stupnu, ze 100 uz se bude varit a je to docela prilis...

tak je taky mozny, ze ten termostat tak malinko neotevira a nebo otevira malo...

chladic mam celej zaplastovanej k nemu jsem se jeste nedostal, ale v te vyrovnavajici bance kdyz je to u cervenyho skorovre voda..

no muzu ho nechat na volnobeh ale doufam ze nic nepose.. ok zitra to zkusim..

6.7. edit:
by jsi neveril, ale ja se k tomu ještě nedostal... Nevím jak jsme se mohly dostat za tak kratkou chvíli ze Súdánu do deštného pralesa... u nás už prší druhý den

12.7. edit:
Tak jsem to nemusel ani zkoušet.. dnes venku 32 stupnu, ja stojim na krizovatce na červeny dlouho a vylitlo to az do cervene zadnej ventilator a zacala prskat voda, tak jsem to radeji hned odstavil a nechal vychladnout...

Re: Piaggio X8 250

PříspěvekNapsal: 13 říj 2010, 10:57
od vlk24
Ahoj před měsícem sem si pořídil X8 200ccm, potřebuji vyměnit žárovky předních světel, nemáte s tím někdo zkušenosti jak se do toho vůbec leze, a jaké žárovky tam vůbec patří? Děkuji. jinak zde zásílám odkaz na mojí mašinu :D http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=54696

Re: Piaggio X8 250

PříspěvekNapsal: 13 říj 2010, 22:57
od anyone
Čau, co si tak pamatuji, tak se musí sundat plexi tzn. zrcátka a asi půl motorky a jsi tam :D Jistě využiješ dlouhé zimní večery :lol:

Re: Piaggio X8 250

PříspěvekNapsal: 15 říj 2010, 16:15
od vlk24
diky, o vikendu to zkusim a zarovky tam jsou H7, maji svitit obe svetla predni nebo jen jedno? me ted sviti obe ale nestiha se mi dobijet baterie protoze to je nejaky predelany, tak to chci dat do puvodniho stavu.