Stránka 6 z 6

Re: Piaggio 250 Evo - Dotazy na údržbu

PříspěvekNapsal: 29 bře 2009, 18:55
od berki1
No je jich tam 5 na každém kotouči a dotažené jsou co to šlo. Zakáp jsem to znova Loctitem a ještě pro sichr pod šroub dal vlvovec pro zajištění. No dofám, že si někde nerozbiju hubu.

Re: Piaggio 250 Evo - Dotazy na údržbu

PříspěvekNapsal: 29 bře 2009, 22:42
od libor x9
Ja asi tak z 90% brzdim predkem.Kdyz jsem ho koupil tak me brzdil vice predek nez zadek.Kdyz jsem vymenil kapalinu a odvzdusnil brzdy tak jsem zjistil ze me brzdi vic zadek.Dlouho jsem to odvzdusnoval nemohl jsem na to dojit proc.Posleze jsem se tady dovedel,ze to tak ma byt.Me to ale vyhovovalo tak jak to bylo puvodne i kdyz to asi bylo zavzdusneny.Kdyby brzdily obe brzdy stejne tak si myslim ,ze by se zvysila ucinnost.Pred par lety jsem mel YMAHU a ta mela mnohem ostrejsi brzdy a to me sedelo.Na druhou stranu tenhle stroj je delany vylozene na pohodovou jizdu a ty brzdy jsou tomu uzpusobene.Zatim jsem se nerozhodl uvidim az po sezone,ted uz bych chtel zacit jezdit protoze zima byla dlouha.

Re: Piaggio 250 Evo - Dotazy na údržbu

PříspěvekNapsal: 29 bře 2009, 22:57
od Standokan
Hel těch šroubů a te tvrodosti se neboj,je to dost.Dal jsem tam ty stejný a drží to.Jo a vpráci používám měkčí a mnohem víc namáhaný a zatím žádnej porblém nenastal.Konstrukce to má zřejmě dobře spočítaný. :twisted:
Jo a ještě se chci zeptat jakou používáte baterku?

Re: Piaggio 250 Evo - Dotazy na údržbu

PříspěvekNapsal: 29 bře 2009, 23:08
od BG650
U kombinovaných brzd musí vždy brzdit víc zadek než předek. V opačném případě by jsi šel při každém zabrždění po hubě. Proto je tam ta pravá páčka,která brzdí druhý přední kotouč. To prostě jinak udělat nejde. A funguje to i na náledí. Zadek se zablokuje a předek ne. To je účel toho systému.

Re: Piaggio 250 Evo - Dotazy na údržbu

PříspěvekNapsal: 30 bře 2009, 14:50
od berki1
Standokan: Díky za radu a info. Hned je mi líp, když vím, že je to ok. Baterku mám normální ne gelovku, ale hodnoty nevím.

Re: Piaggio 250 Evo - Dotazy na údržbu

PříspěvekNapsal: 02 dub 2009, 20:13
od jarous
ahoj mohu se zeptat mam x9 evo a mam vuli kdyz vemu za motor smerem jizdy o devadesat stupnu tak to ma vuli asi to nebude normalni stacili by tam asi podlosky muze te se nekdo mrknout vzit ze strany na stanu za motor diky

Re: Piaggio 250 Evo - Dotazy na údržbu

PříspěvekNapsal: 03 dub 2009, 14:58
od berki1
Jarous: Nedokážu si představit, jak to myslíš, na čem máš vůli? Hejbe se ti celej motor? Pokud ano, myslím si, že by se takhle hýbat neměl a pokud se hýbe, je K.O silentblok, ale úplně jsem tě nepochopil nepochopil. Popiš to víc.

http://www.scootland.cz/zbozi/piaggio-s ... k-piaggio/

Re: Piaggio 250 Evo - Dotazy na údržbu

PříspěvekNapsal: 03 dub 2009, 19:49
od jarous
silentblok je dobry ,mrkni se na http://www.easyparts.nl/showdrawing/896 ... g_arm.html na futru cislo 10 a na 6 je ze strany na stranu mala vule ze strany na stranu skutru ,omlovam se blbe se to popisuje dikyy

15.4. edit:
mohu mit dotaz jaky postup je pri ovzdusnovani dualnich brzd na 9x zda se mi ze predni a zadni je packa meka az ji zmacknu k riditkum diky moc za raduu

Re: Piaggio 250 Evo - Dotazy na údržbu

PříspěvekNapsal: 17 dub 2009, 00:14
od berki1
Ahoj jarous.
Tak na těch futrech je to na fest. Co se týče odvzdušnění brzd, je to pakárna a myslím si, že to taky nemám na 100% odvzdušněný. První musíš odvzdušnit rozdělovač pod kapotou a pak by jsi měl začít odzadu. Zkoušel jsem to všelijak a páčku mám sice ne úplně měkkou, ale proti páčce na přední brzdu je to dost měkký.

Re: Piaggio 250 Evo - Dotazy na údržbu

PříspěvekNapsal: 17 dub 2009, 20:44
od libor x9
Pri odvzdusnovani se postupuje tak, ze se zacina od omezovace brzdneho tlaku dale predni brzda a nakonec zadni brzda.Pri odvzdusnovani musi byt nadobka do ktere poustis kapalinu vzdy vys nez hlavni brzdovy valec.Leva packa bude vzdy trochu pruzit to zpusobuje ten omezovac,ale nemela by se dotykat rukojeti.Jestli je to v poradku vyzkousis tak, ze parkrat prudce zabrzdiz a potom zkus kotouce mely by byt teple.Zadni teplejsi.

Re: Piaggio 250 Evo - Dotazy na údržbu

PříspěvekNapsal: 19 dub 2009, 20:10
od jarous
vse ok diky ovzdusneno je to ale neslo to na jednou projel jsem se a druhy den vysel vsechen vzduch jeste jenou diky

21.4. edit:
mam jeste jeden dotazekk pri prudkem dani plynu a i pri zahratem motoru se mi to dusi musim pridavat postupne myslim ze to v loni nedelalo diky moc za radu

Re: Piaggio 250 Evo - Dotazy na údržbu

PříspěvekNapsal: 14 čer 2009, 20:25
od berki1
Ahoj, potřeboval bych poradit.
Po výměně řemenu a variátoru je slyšet docela divnej zvuk jako pískání.
Při volnoběhu něco klepe u spojky, všechno jsem prošel ještě jednou a na nic jsem nepřišel. Zarazilo mě, že osička co se na ní nasune komplet spojka se dá povytáhnout tak o 1 cm, ke mně, tam se zarazí a opět zastrčit zpět. Když je tam zadělaný kryt, tak Osička nemůže vyběhnout. Můžete mi někdo napsat, jestli je to normální? Díky za odpověď.

Re: Piaggio 250 Evo - Dotazy na údržbu

PříspěvekNapsal: 15 čer 2009, 02:12
od BG650
To je normální,tam problém nehledej. Klepání může dělat řemen o středovou kladku. Většinou to dělá při volnoběhu a nízkých otáčkách. Rozkmitá se a mlátí do kladky.

Re: Piaggio 250 Evo - Dotazy na údržbu

PříspěvekNapsal: 15 čer 2009, 19:02
od berki1
Jo Jo je to jen při nízkých otáčkách. To se mi moc ulevilo, že to nejní nic vážného. Děkuju moc za radu. :D

22.6. edit:
Jen taková malá otázka na všechny. Jakou maximálkou vám skútr jede? Díky za odpovědi.