Stránka 1 z 1

Louis GIGAStore Dresden

PříspěvekNapsal: 06 bře 2012, 18:12
od Tomáš@125
Tak se podělím o zkušenosti s reklamací helmy u Louise. Před cca rokem jsem koupil vyklápěčku poté co jsem chtěl vyndat vnitřní polstrování několik druků co drzí polstrování se rozpadla. Nějak jsem to přidělal a čekal jsem až bude příhodná doba kdy to zajedu reklamovat. Ta nastala 25.2 kdy jsme jeli znovu něco po koupit. V sobotu je v obchodě přítomna česká prodavačka, vše sem ji tedy vysvětlil a ona sepsala reklamaci. Helmu jsem tam zanechal a že dostanu odpověď. :?: :?: Dnes ve 12.00 zvoní doručovací firma DHL a nese balík od Louise, na můj dotaz co budu platit za dopravu bylo řečeno že nic :shock: :shock: Balík jsem rozbalil a tam opravená helma a dopis kde se omlouvají, že jsem byl celých 10 dní bez helmy. Tak tomu říkám vyřízení reklamace, máme se zase co učit. :oops: :oops:

Re: Louis GIGAStore Dresden

PříspěvekNapsal: 06 bře 2012, 18:19
od wictor
Tak doufam, ze si se naucil :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Ne vazne tomu rikam vyrizena reklamace ke spokojenosti zakaznika :P

Re: Louis GIGAStore Dresden

PříspěvekNapsal: 06 bře 2012, 18:36
od oldik
mazec, neuvěřitelné

Re: Louis GIGAStore Dresden

PříspěvekNapsal: 07 bře 2012, 00:07
od FunTom
Macín u nich reklamoval Probiker helmu (nevysunoval se sluneční štít) a taky bez problémů. Sice si pro ní zajel, ale při té příležitosti si u nich ještě nakoupil a levně. :wink: