Stránka 1 z 4

Re: JKSmoto

PříspěvekNapsal: 11 srp 2009, 20:31
od nunatko
Známe zeptej se Mariose mého miláčka, kupoval jsi od něj scooter.... :D

Re: JKSmoto

PříspěvekNapsal: 11 srp 2009, 21:58
od šnek
To je ten z Lišova u ČB? V tom případě bez komentáře :(

Re: JKSmoto

PříspěvekNapsal: 29 bře 2010, 20:24
od romanez
Mam od něj svoji Yamahu Majesty 250 - 3 roky naprosto bez problémů. Jednání super, vyřízení úvěru na počkání. Já jsem jen spokojen a dalšího skutra si pudu koupit zase tam.

Re: JKSmoto

PříspěvekNapsal: 22 črc 2010, 17:23
od Myschan
Ani omylem :evil:

Re: JKSmoto

PříspěvekNapsal: 24 črc 2010, 21:55
od DARIUS
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D jj

Re: JKSmoto

PříspěvekNapsal: 29 čer 2011, 07:39
od Pen-vic
Ano mám a velmi špatný, koupil jsem od nich skůtr Piaggio Beverly 200, údajně bez investic a s poctivýma km, ale to píšou skoro u každý, opak je pravdou, do motorky jsem už nasypal přes 9000,-Kč na opravách ( výměna pístních kroužků, těsnění, variátor atd. ), z motorky hned po příjezdu do Prahy začal proudem téct olej skrz vzduch. filtr a to jsem na ní vůbec nejel … a furt mám nějaký problémy, teď se začala pro změnu přehřívat, takže furt vařim, znova v servise. A s KM ? Na vlastní oči jsem viděl, jak mění u Aprilie Sportcity tachometr s nižším kilometrovným, už tenkrát mě mělo trknout, že něco neni v pořádku, ale člověk někdy před koupí pořádně nepřemýšlí, motorka se zdála na první pohled v pohodě jak technicky tak i esteticky. Jejich přístup radši ani komentovat ani nebudu, to bych musel vytvořit nový web. Takže JKSmoto z Včelné u Českých Budějovic pro mně už nikdy a radim Vám všem nenechte se zlákat slušnou cenou jako já, má to své důvody !!! Petr

Re: JKSmoto

PříspěvekNapsal: 29 čer 2011, 08:31
od Robert a Iveta
Divné, já nemám žádný problém - NAOPAK. od JKS mam Aprilia Atlantic 250 a super stroj, super jednani (i super cena)...

Myslim, že každý kdo vozí skutry nemuze videt do kazdeho stroje a zjistit nejake skryte zavady - je to o jednani a o komunikaci. Znam i pripady, kdy vratili kacky nebo vymenili stroj...

JKS v pohode... NO PROBLEM 8)

Re: JKSmoto

PříspěvekNapsal: 29 čer 2011, 12:47
od TUNER
U mě spokojenost ;-)

Re: JKSmoto

PříspěvekNapsal: 29 čer 2011, 17:35
od fpc
Mám teď od nich taky skútra..to sem teda zvedavej jestli mě taky nějak nevytrestá
Jinak já ho teda bral ve Včelné u ČB...jednání v pohodě, jen mi přišlo, že o tom moc neví, jen to naleští nějakým mastným srancem aby schovali škrábance, v Itálii to projedou a tím to končí...

Re: JKSmoto

PříspěvekNapsal: 03 črc 2011, 07:15
od Pen-vic
Ano, to máš pravdu, já jsem samozřejmě taky počítal s nějakou tou opravou, nekupoval jsem nový stroj, ovšem na můj vkus nich bylo docela dost. Navíc u první závady, kde se jednalo o výměnu pístních kroužků, museli evidentně vědět, protože toho oleje si všimne každý, že teče ze vzduch. filtru, ale oni jí prodali bez jakéhokoliv upozornění. Tomu já říkám levá.

Re: JKSmoto

PříspěvekNapsal: 03 črc 2011, 07:50
od Pen-vic
Ještě k těm výměnám tachometrů, uvědom me si, že jsme koupili scooter ze slunné Itálie, kde mají mnohem delší sezónu na ježdění než u nás, takže u skůtrů vyrobených třeba v roce 2006 je nesmysl, že má natočíno jen 20000km, takovej má podstatně víc. Kolega se setkal se skůtry, který měli i 250tis. na tachometru a pořád chodili. Navíc Italové jsou temperamentní národ, takže sednou na skůtr, naloží tomu hned plnej kotel bez zahřátí a to se pak projevuje na takových opravách. Já už rozhodně z Itálie motorku nechci.

Re: JKSmoto

PříspěvekNapsal: 04 srp 2011, 07:50
od TUNER
Neni to o zemi jako takovej ale o lidech,nemůžeš všechny házet do jednoho pytle že jsou takový nebo makový. Někdo se o skútra stará a někdo ho bere jako spotřební věc. U skútra z roku 2006 nevidim problem aby měl najeto 20000 km. Já když vemu že tatík se svou E61kou 525d najede ročně 10 000km,protože s nim moc nejezdí,jezdí druhym autem,tak se při prodeji asi budou lidi divit a myslet že má stočenej tachometr,protože bude mít najeto podezřele málo......ale prostě to tak je a lidem to nevysvětlíš.....

Re: JKSmoto

PříspěvekNapsal: 03 říj 2011, 15:59
od lumaca05
:D Nevím nevím, já od nich mám 2. skútra a motorku a zatím jsem byl maximálně spokojen, ochota, vstřícnost, cena... Nejdříve to byla Yamaha Majesty 250, r.v. 96, skútra jsem kupoval ještě v Lišově v roce 2009 a najel jsem na něm 12tis.km, sem tam se samozřejmě nějaká menší závada vyskytla, ale nic drastického. Po dobré zkušenosti jsem se na ně letos začátkem roku opět obrátil a další skútr je Beverly 500 r.2005, za kterého jsem dával bezkonkurenčních 37tis. Kč,mám ho do teď a za letošní rok jsem najel 7tis. km, bez chyby... Ono asi jde o to, co člověk od ojetého skútra čeká. Když jejich nabídku sleduju, vidím, že prodávají za takové ceny, za které se to snad ani v Itálii sehnat nedá - vím o čem mluvím, sám jsem do Itálie jezdil několik let jako řidič kamionu, nakonec jsem skútr sehnal právě u této firmy za podstatně lepší peníze... Vidim to tak, že když člověk chce opravdu stroj v top stavu, musí si připlatit, popřípadě počítat s nějakou tou investicí- stejně jako je to běžné např. v Itálii, Německu, Francii... Až budu kupovat dalšího skútra, půjdu opět k nim, mám pro to svoje důvody.

Re: JKSmoto

PříspěvekNapsal: 19 říj 2011, 16:55
od vikous
Já bych se měl na pozoru (jako ostatně u každého bazarníka/překupníka) a raději bych volil osobní návštěvu, nebo bych si předem vyjasnil co všechno je součástí kupovaného předmětu.

Konkrétně od pana Koupala jsem kupoval motor se spojkou a karburátorem na Hondu FES150 Pantheon. Vše mělo být podle něj naprosto v pořádku.
Spojkový koš byl úplně modrý a spojka prokluzovala. Modrá barva spojkového koše je podle něj normální. Na dotaz ohledně prokluzování nereagoval. Karburátor mi poslal bez vrchního víčka a snímače polohy plynu (potenciometru) - to jsou podle něj samostatné díly. U toho potenciometru bych ještě pochopil že ho může prodat dál, ale nevím k čemu mu bude v podstatě nerozbitný díl (kus 2mm tlustého plechu který kryje šoupátko karburátoru a je na něm přichycené plynové lanko). Chvíli jsem s ním diskutoval mailem, ale nakonec jsem to vzdal a použil jsem díly z původního motoru.

Re: JKSmoto

PříspěvekNapsal: 19 říj 2011, 18:24
od nedory
pánové a dámy,

já jsem se vyléčil z koupě v bazaru: bazarník - nebudu jmenovat - mi po delší rozmluvě přiznal, že to, co tahá z Itálie má 50-70tKm. Na prodejně ale nemá nic, co by mělo víc než 40tkm - protože by to nikdo nekoupil. Jinými slovy: koupíme olítanou sojku, napucujeme plasty nějakýma opičíma kapkama, stočíme tak, aby sedělo s optickým vzhledem a prodej! Pokud někdo z Vás bude mít kontakt na poctivého bazarníka, uvítám.
Po koupi několika aut (a tam lhal i autorizovaný prodejce, který prodával ojetinu, ale lhal na české poměry málo, ostatní lhali jako když tiskne) a pokus o koupiskútru 500ccm (bazaristi lhali do jednoho, soukromníci měli stroje spíš v bordelu a neřešili) jsem se pevně rozhodl, že jdu do nového skútra.
Já sám jsem na cestách do práce tento rok dodnes najezdil 7000km, jsou v tom nějaké výlety pro vyčištění hlavy, ale nic extra. Když je hnusně, jedu autem, když má být hnusně, jedu autem. Když jsem v Itálii, tak jezdí i v lednu, protože je tam tepleji (Miláno, Venaria), na jihu asi neustále. Kdo si koupí silnější stroj jen na cesty do kostela a na trh aby najel 20000km za 8 let? Kdyby to byl jeden z deseti, ale u nás je to jeden každý nabízený bazarový skútr.
V současné době prodávám svůj stroj, ale šance jsou malé - nikdo mi nebude věřit v té záplavě lhářů, že serviska je nefalšovaná, že není padnutý... prostě tak.

Pokud srovnám ekonomickou stránku věci, mám na miskách vah 8 let starý stroj za 45000, do kterého 15000 ihned vložím a nemám záruku ujetých kilometrů a stavu. A na druhé misce vah je nový stroj se zárukou, 0km a cenou 105000Kč. Vím, je to víc, ale alespoň pro mě se to vyplatí.

D