Ale no tak pánové.....
Co ze sebe kolega Fellowdeer udělal nebo ne, to si ve svém já přebereme každý sám. Slovo psané je ošidné a to co se nám v jednu chvíli zdá jako 100% pravda, za chvíli již můžeme cítit jinak. Obzvlášť pokud nám k tomu kamarádi pomohou svými názory a rozborem. Jenomže v hloučku lidí by člověk utrousil "Máte pravdu" a řeč by šla dál, v psaném slovu však toto zůstává. A dává to předpoklad k tomu, aby se stále dokola ta, třeba někdy neuvážená slova dokolečka rozebírala.
Berme to tak že servis odešel se štítem, to bezesporu a kolega Fellowdeer nějakým způsobem ustoupil. A veřejně to přiznal a dokonce se omluvil. Neříkám že bych to cítil jako palec nahoru, nicméně to hodnotím velmi kladně a určité uznání u mě má. Přeci jenom se toto tak často nestává. A čeho je poskrovnu, mělo/mohlo by být zdrojem určitého kladného ohodnocení.
Jen úplně na okraj, jako bývalý přejímací technik značkového servisu: Zakázka a uváděná předběžná cena je zákon a obrovský nástroj. Jak zákazníka tak servisu. Nepodceňovat svůj podpis a tím souhlas se vším co je psáno. Všechny ostatní uváděné argumenty jsou irelevantní.