Stránka 4 z 43

Re: HONDA PCX 125

PříspěvekNapsal: 04 říj 2013, 14:45
od Macoun
Možná je to blbá odpověď, ale mě přejde jak je chladnější vzduch a má větší hustotu tak tělu klade větší odpor. Možná je to jen můj pocit, ale cítím to tak. Pokud by to tak bylo mohlo by to i za tu maximálku.

Re: HONDA PCX 125

PříspěvekNapsal: 04 říj 2013, 15:07
od Kill Frenzy
V chladnejsom pocasi motor dlhsie berie zmes bohatsiu na benzin, ale rozdiel 0.3 l to asi nespravi, mozno s tym suvisi viac veci ako pokles tlaku v pneu a pod.

Pokles maximalky je normalny v suvislosti s opotrebenim remena, kedze mas 12k km, nemoze byt ako novy...

Re: HONDA PCX 125

PříspěvekNapsal: 04 říj 2013, 16:00
od epicus
Ahoj, k té spotřebě a maximálce v tomto chladném počasí: tak v mém případě zatím bez zásadnějších změn. Před pár dny jsem zrovna zkusil maximálku a jako v létě to mazalo dle tacho 115 a dle gps 106. je to už ale na omrzliny :D

PříspěvekNapsal: 04 říj 2013, 20:05
od B-eckham
Tak dle tacho mi to dalo max tech 109 a uz to brzdil omezovac... Vic to proste neslo i kdyz to chtelo... Spis me zarazil ten nahly vzestup spotreby... Normalne prvni ctverecek mizel kolem 75 a vic... Ted ani ne 60...

Re: HONDA PCX 125

PříspěvekNapsal: 04 říj 2013, 20:36
od Mican
To bude větším odporem vzduchu, protože máš na sobě tlustou péřovku nebo vaťák.

Re: HONDA PCX 125

PříspěvekNapsal: 05 říj 2013, 13:13
od sedli
Beckham : U auta máš v zimě taky větší potřebu i bez topení...mě šla lehce taky, tak jsem páskou 4 cm vysokou přejel jeden pásek na nasávání vzduchu u chladiče a je to zahřáté za stejně dlouhou dobu jako v létě a spotřeba stejná.Do odporu vzduchu se fušovat nebudu, ale po 12.000 km musí být řemen jako nový. Mě začala klesat maximálka po 20.000 km, teď mi to jede na maximálku 97 km/h tacho a je tam omezovač, je to řemenem. Ale v těch km co píšeš ty to lítalo jako nový.

Re: HONDA PCX 125

PříspěvekNapsal: 05 říj 2013, 21:22
od Ekim
...tak chlapy remen jsem vymenil po 24tis. Mel presne 21mm z 22mm.
Ale tet jsem menil chladici kapalinu, po dvou letech, a na benzince jsem se zasekl, jako coze to tam patri. Vytocil jsem svetle zelenou, takze podle barvy nesedela zadna. A ta nej tam byla ruzova s prodlouzenou vymenou za 5let. Coz mi prijde zbytecny diz ji stejne vymenim po dvou letech. Tak beru ethilglikol s vymenou 2-3roky tmave zelena. Tedy ,,Fridex, G48, typu C,G,11,, co myslite mam to tam nechat? Popripade co to muze byt za typ ta svetle zelena? Ja jsem s toho jelen...

Re: HONDA PCX 125

PříspěvekNapsal: 08 říj 2013, 16:11
od Winterwolf
Tak jsem o víkendu namontoval vyhřívané hefty :twisted:

Zapojoval jsem je na spínané + abych měl jistotu že když přijedu domů tak se vypnou.

Pokud by to někdo chtěl zopakovat tak zde je návod :

1, Sundat sedlo - 2 * šroub 10 vepředu u sedla a pak odpojit 2 drátky od čidla ( zelený vpravo modrý vlevo)

2, Otevřít víčko nádrže a vyndat 2 černé křížové šrouby v plastu pod víčkem a pak 1 stříbrný zeshora plastu, plast opatrně vypáčit a sundat

3, Povolit 2 černé kžížové šrouby pod plexi a odpáčit "lištu" pod plexi

4, Sundat plexi 4x šroub 10

5, Vypáčit černý plast co je pod plexi

6, Povolit levé závaží a pomocí WD40 sundat grip z řidítek

7, Povolit pravý držák brzdové páčky , 2* imbus 5 ( nejsem si jistý) a posunout blíže ke středu skůtra, povolit pravé závaží (1* černý křížový šroub), povolit sdružené spínače na pravé straně ( 2* černý křížový šroub - zezadu) , odpojit plynovou rukojeť a sundat z ní grip

8, Plynovou rukojeť je potřeba upravit aby si vyhřívaný grip sedl odřezáním plastových zarážek

9, Při nasazování gripu je potřeba dát pozor na to aby ho člověk nedorazil až do konce jinak mu nepůjde sesadit z5

10, Nasadit a smontovat pravou část řidítek viz bod 7 obráceně

11, Nasadit levý vyhřívaný grip a zajistit lepidlem ( je dodáváno v sadě)

12, Přichytit ovladač na řidítka ( využil jsem místo vedle sdruženého levého ovladače aby byl hned po ruce

13, Kabely od rukojetí protáhnout kolem řidítek směrem pod budíky

14, Rozpojit konektor u předního světla a vzít si spínané + pro vyhřívání ( 5 drátů je ve formaci 2 nahoře a 3 dole. Spínané + je dole uprostřed)

15, Protáhnout - kabel skrz kapotáž k baterii a připojit - na - pól baterie

16, Otestovat funkčnost otočením klíčku ( musí probliknout kontrolka vyhřívání

17, Zapojit z5 konektor světel, pospojovat konektory vyhřívání a zbylé kabely s pojistkou připevnit montpáskami na rám

18, Provést opětovnou montáž plastů a plexi

Jelikož jsem hledal kde a jak se co rozpojuje tak mi montáž zabrala cca 2,5 hodiny 8)

HONDA PCX 125

PříspěvekNapsal: 08 říj 2013, 22:33
od BrAtKo
Gratulujem k montáži, ešte som zvedavý akú účinnosť budú mat v praxi že či bude teplucko aj v ľahších rukaviciach. Tak nech ti to hreje :)

Re: HONDA PCX 125

PříspěvekNapsal: 09 říj 2013, 07:32
od Winterwolf
Jezdím stále jen v kožených s protektory a hřejí statečně. Když vyjíždím tak to zapínám na 3 a po 2-3 minutách to dávám na 1 a úplně to stačí 8)

Re: HONDA PCX 125

PříspěvekNapsal: 10 říj 2013, 07:51
od hanysoft
A jaké jsi koupil?

Re: HONDA PCX 125

PříspěvekNapsal: 10 říj 2013, 09:43
od Winterwolf
Kupoval jsem je od člena fora ,ale jsou to tyto

Re: HONDA PCX 125

PříspěvekNapsal: 10 říj 2013, 10:27
od hanysoft
Já jedny našel tady a koukám, že je to asi totéž.http://obchod.bikerscrown.cz/koso-am10700e-vyhrivany-grip-na-rukojet-8999900030785

Re: HONDA PCX 125

PříspěvekNapsal: 10 říj 2013, 10:46
od Winterwolf
Tipl bych si ,že ano, je to vše jen čínský výrobek se spoustou značek :roll:

Musím ,ale dodat ,že na SHčku je mám víc jak 2 roky a krom vyšisovaného tlačítka jsou naprosto v pohodě 8) Co jsme četl o Oxfordech tak se dost loupou a pak lepí ,ale to už jsme OFF TOPIC :oops:

17:33 edit:
Pánové řešil jste někdo omezovač na PCXku :?:

Zkoušel jste někdo kolik to točí při maximálce :?:

Kolem 105 km/h dle tacho skůtřík žačne poškubávat jako když ho zastavuje omezovač.

Re: HONDA PCX 125

PříspěvekNapsal: 10 říj 2013, 18:26
od 1Jiricek1
Vymena jednotky, ale na ESp jeste neni. Ale letet s tim 120Km/h ( :idea: zatim tacho ,variator Takegawa 14,5g) je uz fakt o hubu. Kotouc a buben je sakra malo! :!: