Stránka 4 z 14

Re: Piaggio X8 125ccm

PříspěvekNapsal: 06 srp 2013, 18:00
od tomik00
Winterwolf píše:že by omezovač :?:

proč myslíš že to bude omezovač? Ještě před měsícem jsem s ním jezdil kolem stodesiti a ted ,že by se zapínal omezovač při ani ne kile? za rady děkuji :wink:

Re: Piaggio X8 125ccm

PříspěvekNapsal: 07 srp 2013, 16:44
od zitow
tomik00...muze to delat : bordel v palivovce, falesny luft, vyjiskrena svice.

Re: Piaggio X8 125ccm

PříspěvekNapsal: 08 srp 2013, 06:23
od Winterwolf
tomik00 píše:
Winterwolf píše:že by omezovač :?:

proč myslíš že to bude omezovač? Ještě před měsícem jsem s ním jezdil kolem stodesiti a ted ,že by se zapínal omezovač při ani ne kile? za rady děkuji :wink:

Nebude to omezovač na rychlost,ale na otáčky. Tím že jsi vyčistil vzduchový filtr jsi umožnil lepší průběh a tím pádem se může víc točit :wink:

Dělá to když jedeš po rovině, z kopce, do kopce a nebo pořád :?:

Re: Piaggio X8 125ccm

PříspěvekNapsal: 08 srp 2013, 09:58
od tomik00
Dělá to stále při stejné rychlosti zkoušel jsem to do kopce (mírnějšího :wink: ) , po rovině i z kopce kdy jsem stroj jen tak lehtal a stejně to začlo při stejné rychlosti cca 98km/h cukat. Příjde mi to jako by přibržďovalo zadní kolo...

Necituj poslední příspěvek. Používej tlačítko odpovědět. Díky Kyblos.

Re: Piaggio X8 125ccm

PříspěvekNapsal: 08 srp 2013, 10:41
od Winterwolf
cuká to jakoby pozvolně a nebo je to hodně trhané :?:

Pokud pozvolně bude problém v benzínu :!:

Pokud trhaně bude problém v elektrické síti :!:

Re: Piaggio X8 125ccm

PříspěvekNapsal: 08 srp 2013, 10:43
od tomik00
zitow píše:tomik00...muze to delat : bordel v palivovce, falesny luft, vyjiskrena svice.

Svíčku jsem vyměnil hned jak to začlo, byla sice hezká, ale vyměnil jsem ji. Ty druhé dvě věci nevím jak mám řešit... máš nějakou konkrétní radu?

Winterwolf:
No mě nepříjde že je to v motoru , nemůže se třeba nějak přidírat variátor ? Pocitově je to jako bych mačkal zadní brzdu...

Prosím nezakládej dva příspěvky pod sebe. Pokud chceš něco dodat, použij editaci již vytvořeného příspěvku. Díky Kyblos

Re: Piaggio X8 125ccm

PříspěvekNapsal: 08 srp 2013, 10:53
od Winterwolf
Koukni se jak je na tom váleček na kterém jezdí variátor a na pouzdro variátoru. Stalo se mi něco podobného na 50-tce , bylo vydřené pouzdro varia a jak nešel rovně tak dělal neplechu :wink:

Re: Piaggio X8 125ccm

PříspěvekNapsal: 08 srp 2013, 21:28
od zitow
tomik00: jestli to mas stale ve stejne rychlosti,tak bude problem nejspis nekde v prevodu...takze jukni na variator a remen ( drahy poloremenic, sirka remene, lozisko variatoru, cep variatoru , valecky)...ohledne benzinu...jestli tvuj scoot nekdy nekde dele stal, mohla se v palivove soustave vytvorit usazenina z bio slozky co je v 95 naturalu...98 natural ji dokaze rozpustit a problem muze byt na svete...prohledni poradne benzinove hadicky pod svetlem, jestli tam neplave neco co tam nema byt...prisavani vzduchu se hleda blbe, ale zkontroluj cestu vzduchu.

Re: Piaggio X8 125ccm

PříspěvekNapsal: 22 srp 2013, 12:25
od Jirrka
Zdravím ve spolek, za chvíli bude mít můj skutr najeto 30000. Mám v plánu tam dát variátor multivar. A vzhledem k tomu, že se v tom chci hrabat co nejméně, tak to nechám udělat v servisu. Když už tam skůtřik bude, tak bych to nejraději skloubil i s nějakou tou údržbou. Na co se tak při těhlech km zaměřit? Seštelování karburátoru, výměna oleje v předích vidlicích (gufer), kontrola rozvodového řetězu? A taky mi to papá 4L, což je nějak víc než by mělo..........

Jinak kdyby jste někdo měl manuál v češtině, určitě by to taky pomohlo.

Předem dík za odpovědi.

Re: Piaggio X8 125ccm

PříspěvekNapsal: 22 srp 2013, 12:34
od peezee
ja bych bral i anglicky manual :-)

28.9. edit:
přátele, kamarádi ...

blíží se zima a me první zazimování mého stroje. Mám několik otázek a rád bych Vaše rady na základě zkušeností.

Bydlím sám v bytě 3+1, a v přizemí, a napadla mě myšlenka, hodit přes zimu skútra do jednoho z volných pokojů, měl bych horu času si s tím pohrát a vyčistit, co by šlo. V pronajaté garaži není elektrika, a tak přes zimu neni žádná šance něco na tom dělat. Potřebuju slyšet, jestli je to blbost nebo už to někdo takto dělal :-) Jeden kolega mi to rozmlouval, že to bude smrdět. Benzín bych Vypustil.

Další otázky se týkají samotného stroje. Koupil jsem své Piaggio X8 r.v. 2005 před 3 měsíci a motoricky mě zatím nezklamal. O variatoru jsem presvědčen, že bude asi na hranici životnosti, jelikož je dost hlučný a píská, nejspíše řemen.

Mám ale zajímavý úkaz. Když s ním vyjedu a na nějakem úseku z něj chci dostat maximum, tak se rozjiždí v pohodě, ale najednou ztratí výkon, ale udělá to jen jednou, pak po zbytek času jízdy už z něj v pohodě dostanu max. rychlost. Mám za to, že to může byt znečištěným karburatorem, špatným sáním vzduchu, nebo čím to může být?

Mám v úmyslu vyměnit celý variator včetně spojky. Nejspíše budu objednávat ve scootlandu, ale raději se zeptám, kde jste kupovali Vy? potřebuji , aby mi poslali vše potřebné k danému modelu skůtru.

Předem děkuji za odpovědi a názory

Re: Piaggio X8 125ccm

PříspěvekNapsal: 30 zář 2013, 21:16
od martinnm
Benzin na zimu nevypustat...nadrz oxiduje a vznikne bordel..este len potom bude zly rozbeh:-) .takze presne naopak..nadrz do plna..

Re: Piaggio X8 125ccm

PříspěvekNapsal: 01 říj 2013, 20:00
od Karelbrezky
Dávám na zimní odstávku BA 98, či lepší. Na rozdíl od 95ky tam nejsou sjačkové přísady biosložky. Na skůtrech jsem nemusel dávat plnou, měly umělohmotnou nádrž. A do obýváku jsem viděl stěhovat i 300kg motorky. Nesmrděly. Ani mě, ani majitelům.

Re: Piaggio X8 125ccm

PříspěvekNapsal: 24 lis 2013, 02:08
od peezee
tak jsem se sveril sveho brouka specialistovi a bude vymeneno vse, co pujde .... kapaliny, filtry, desticky, variator, remen, mozna spojka, nastrik krytu variatoru, zkraceni plexi o 8 cm, vycisteni a serizeni karburatoru a jeste par drobnosti. Doufam, ze se mi broucek odvdeci i pristi rok spolehlivou jizdou jako tento.

Re: Piaggio X8 125ccm

PříspěvekNapsal: 24 lis 2013, 11:16
od MilosVee
Komu smrdí motorka, tomu smrdí peníze :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: Piaggio X8 125ccm

PříspěvekNapsal: 11 led 2014, 16:58
od barby.II
Frk*69* píše:Povedlo se?

Povedlo se, vypadá to moc dobře a hlavně to drží.

Zdravím, měl bych dotaz na zkušenější skútristy. Budu měnit prvně u svého piaggia x8 125 přes zimu filtry, motorový olej, řemen variátoru a válečky. Všechno už mám objednané mimo oleje. Nevím jaký konkrétně olej mám koupit, poradíte? Díval jsem se u vypouštěcího šroubu oleje je vyraženo na motoru 5W40. Nevím však přesně jaký? Díky za rady...

Prosím nezakládej dva příspěvky pod sebe. Pokud chceš něco dodat, použij editaci již vytvořeného příspěvku. Díky Kyblos