Stránka 3 z 3

PříspěvekNapsal: 19 črc 2007, 22:18
od LFH
Mrokar: to me napadlo, ale me se prave moc nechce rozvrtat origoš airbox, protoze dily shanim težko a kdybych ho jeste nekdy potreboval..., takze asi koupim otevřenej filtr

PříspěvekNapsal: 24 srp 2007, 10:34
od Vlady
Ak to odrežeš a bude to naprd tak to lahko zaslepíš tú zväčšenú dieru niečim čo bude mať rovnaký otvor ako to bolo pôvodne a dáš to do takého stavu ako to bolo....ja by som teda osobne nedal za ten akože tuning airbox tolko zo kolko sa to bežne predáva ,.lebo je to len kúsok plastu a kúsok molitanu !!! a okrem toho to má dosť mizerné čistiace schopnosti a prvoradá je dobrá prechodnosť vzduchu a že tam ide kopec bordelu do toho motora a zachvílku sa vylágruje to nikoho zatial netrápi...Viď kopec prachu nalepenom na sacom potrubí ku karbecu už za tým filtrom....ale šak mne to nevadí, mne sa motor nezodere za rok-dva....

PříspěvekNapsal: 03 říj 2007, 19:27
od LFH
panové problém číslo 2. Nemažu, nevim proč, pumpička v pořadku, oleje dost a opět výbrus. Nevíte co s tim ?