Stránka 21 z 173

Re: Yamaha X MAX 125

PříspěvekNapsal: 29 zář 2013, 20:44
od Steve
Já bych to tipoval na baterku nebo něco ze startérem,přesně se to těžko hadá..ale jak mám na autě vybitou baterku tak mi taky jen tak cvakne startér.
Jinak plné noty jsou fajn,nemusí být litr a spotřeba jak u auta,ale už jen ta svoboda a u mě navíc čas :mrgreen:

Re: Yamaha X MAX 125

PříspěvekNapsal: 29 zář 2013, 22:17
od TUNER
"Baterka v pohodě" je nic neříkající. Měřil jsi jí ? Co ukazuje voltmetr ?

Re: Yamaha X MAX 125

PříspěvekNapsal: 30 zář 2013, 16:47
od koudáček
Dej si nabít baterku a uvidíš jak bude startovat,protože tu baterku nemáš v pohodě a ten kabel je v pohodě nic mu není jenom ti odpadlo kousek ochrané bužírky co je na něm klidně si vem izolačku a omotej ho.

Re: Yamaha X MAX 125

PříspěvekNapsal: 30 zář 2013, 21:26
od patass
přemýšlím nad vyšším plexi,buď nastavitelné http://bikersplanet.cz/cz-detail-411527 ... .html,nebo v kuse.chtěl bych to i s kryty rukou,máte někdo namontováno?kryty rukou se musí koupit zvlášť?

Re: Yamaha X MAX 125

PříspěvekNapsal: 01 říj 2013, 18:06
od forester
patass pozri sa tu viewtopic.php?f=4&t=809&start=795 je to síce 250ka ale malo by to byť rovnaké aj na tvoj X-Max

Re: Yamaha X MAX 125

PříspěvekNapsal: 04 říj 2013, 16:18
od patass
kryty se dají sehnat za 3ku,ale byl bych radši,kdybych měl vyšší štít i skryty rukou.

naháním tady vysoký plexi a nevím co mám chladiči.co tam dávají z výroby?mám 5/2013,jedná se mi o nemrnoucí směs

Re: Yamaha X MAX 125

PříspěvekNapsal: 09 říj 2013, 21:54
od amaize
tak dnes po delší době trochu s té technické praxe mého X_Maxe
měnil jsem zadní pneu - původní Conti Twist 2008 za Michelin City Grip , na Conti najeto 8090 km a vylezlo plátno , nikdy jsem nevěřil . že bych to nechal tak daleko zajít,ale skutečnost je jiná ,
foto dodám až budu na svém PC

a za další , chtěl jsem "popustit" dolů světla , protože si myslím,že svítí dost daleko a nic nenaruším spuštěním , protože mi vadí ten černý klín ve vzdálenosti zhruba do 5-6 metrů před moto , a ejhle , prolezl jsem to zevnitř celé , ale nenalezl jsme nic čím by se daly paraboly se světly popustit , takže musím se spokojit s tím jak to svítí

no a při výměně zadní gumy jsem poměřil zadní brzdové destičky a budu je už muset pomalu objednat do rezervy , mají zhruba jkeště tak 3 mm feroda na sobě , ale už i mírně drážkováno - tudíž začne to ubývat rychleji , nerad bych brzdil kov/kov , furt lepší je ferodo/kov

jinak najeto zatím celkem 8100 km a naprostá spokojenost

Re: Yamaha X MAX 125

PříspěvekNapsal: 11 říj 2013, 16:19
od Steve
Světla jsem si zvedal,je to mezi světlama dole na čumáku,dírka hned pod šroubkem na uvolnění toho černého trojuhelníku a je to na křížový šroubovák,když to tam mám já musí to mít i ostatní starší modely :wink:

Re: Yamaha X MAX 125

PříspěvekNapsal: 12 říj 2013, 21:21
od amaize
ty jo tos už to tu nremohl napsat dřív , a zrovna pro mne , tytyty , to máš u mne , kouknu a uvidím , mne se zdálo , že je to spojení spodního plastu s jakoby ochranným rámem , no mrknu na to pře zítřejším výjezdem

a já mám starší model ? :lol:

Re: Yamaha X MAX 125

PříspěvekNapsal: 14 říj 2013, 18:27
od Steve
Kdybys zavolal veděl bys to hned :wink: Já si to taky nastudoval v našem slabikáři a musel zvednout protože jsem nechtěl svítit mravencům do očí :mrgreen:
A jak tedy upraveno-spokojenost?? :)

Re: Yamaha X MAX 125

PříspěvekNapsal: 14 říj 2013, 19:54
od amaize
neměl jsem zatím čas a chce to večer , ale vypadá to že máš pravdu - vyjímečně :mrgreen:

edit 19.10. steeve měl jsi pravdu , máš u mne malé bezvýznamné plusko :twisted:

Re: Yamaha X MAX 125

PříspěvekNapsal: 19 říj 2013, 17:42
od samtony
V září jsem byl na výměně motorového oleje (asi 200 km před plánovanou výměnou) Když jsem odjel ze servisu, vše bylo OK. Po překročení 6000 km mi začal blikat identifikátor výměny oleje. Dle návodu jsem "strana 6-12" provedl vynulování identifikátor oleje.
1. dal jsem klíč do polohy "ON"
2. 15 až 20 sec. jsem držel stisknuté tlačítko "OIL CHANGE" - dle návodu
3. pak jsem uvolnil tlačítko "OIL CHANGE" - ale kontrolka oil stále bliká
Samozřejmě jsem vše opakoval několikrát, ale bez výsledku. :( Tak si říkám, že na skutrfóru nějaké rady určitě najdu, ale nic co by pomohlo. Začalo se laborovat a výsledek se dostavil. Stačí provést postup výše popsaný, ale k tlačítku "OIL CHANGE" ještě na pár sec. přidržet tlačítko "RESET". :D Snad to pomůže i někomu tady na fóru.

Musím poopravit moje zkušenosti. Ta první rada se mi po druhé nepovadla zopakovat. Ale použil jsem radu od "Robol" cituji: Je to neuvěřitelný, ale fungovalo mi že po zmáčknutí tlačítka CHANGE OIL, musí indikátor na displayi bliknout 19x a hurá je po blikání na první pokus. :D 100-125ccm-skutry-f3/yamaha-x-max-125-t4660-1455.html

Re: Yamaha X MAX 125

PříspěvekNapsal: 19 říj 2013, 19:51
od amaize
co se týče starého modelu , tak jsem zde už jednou psal, že se používá i tl.Reset , možná se spletli v manuálu , taky ti to mohl servisák říct jak na to

Re: Yamaha X MAX 125

PříspěvekNapsal: 19 říj 2013, 20:09
od samtony
amaize - Servis mám až v H. Králové tak to mám dál. Opravdu je návod špatně napsán. Trochu bádání mi zas moc nevadí. :D Hlavně, že se zadařilo.

Re: Yamaha X MAX 125

PříspěvekNapsal: 19 říj 2013, 20:43
od amaize
ale já myslel , že ti to jako mohl mechanik říct při té výměně , když viděl že máš ještě před těmi 6000 tisíci