Stránka 5 z 6

Re: Honda @125

PříspěvekNapsal: 18 dub 2011, 12:33
od host.a
Zdravím.
V r. 2002 jsem si zakoupil @ 125. Do dneška jsem najel něco přes 20 000 km. Pravidelně měním každý rok olej, ventily se od první garančky nehnuly. Měnil jsem pouze předloni válečky variátoru. Letos jsem se shédl v SH - čku, pro jeho 16" kola, vstřikování a pěkný vzhled. Mám ho již doma a nastala pro mě nerudovská otázka "kam s ním" (@ 125). Kdyby měl někdo zájem, tak se domluvíme.

Re: Honda @125

PříspěvekNapsal: 20 dub 2011, 19:14
od Ekim
mam takovej dotaz, cim to muze bejt kdyz, normalne nastartuju -tlaci sitic ,pochvily otacky klesaji a klesaji az na konec uplne zdechne. Zvisil jsem volnobech aby drzela otacky, ale kdyz jedu a pak prestanu davat plyn tak se projevy jako by to zviseni otacek a skutr jede dal az do doby nez zabrzdim, a kdyz zabrzdim tak teprve pak otacky klesnou? Celkove mam pocit ze se vic zahriva ale olej nezere, a chladicka nemizi ventily nejsou rozhozeny ani rozvodovej retez v pytli, zkontroloval jsem i jestli tesni priruba tak falesnej vzduch to taky neni, svicku jsem cenznul, benal novej,olej novej ... Cim to do prde.e muze bejt?

Re: Honda @125

PříspěvekNapsal: 21 dub 2011, 12:39
od host.a
Zdravím.
U studených startů @ 125 jsou ve hře dva komponenty. Na karburátoru je automatický sytič a v prostoru vzduchového filtru tzv. A/F ventil. Sytič ve studeném stavu musí mít max. 10 k ohmu (jeho cívka) a ventil do 10°C musí být zavřený a od 20°C otevřený.

Re: Honda @125

PříspěvekNapsal: 21 dub 2011, 13:13
od Ekim
host.a: dik za reakci, je zajimaci a zkusim cenznout ale nechce se me verit ze by to byl sitic, prehazoval jsem jen motor a karbec zustal puvodni i se siticem a fachal normalne. Je fakt ze jsem ho sundaval a pro sichr cistil ale jako ze bych ho nak serizoval to ne.
Je mozne ze pokud se v tom nekdo predtim vrtal ze je spatne serizeny predstih nebo vacka(ventily)? totiz motor ma trochu jiny zvuk nez mel ten puvodni, opravdu lehce hlucnejsi, jako by se dusil jako by ho neco brzdilo, tezko popsat. Maximalka se zda byt taky horsi ale nefacha tacho tak dokud to nespravim tak je to asi irelevantni informace.

Re: Honda @125

PříspěvekNapsal: 06 kvě 2011, 15:45
od Tomáš@125
Musím vám zdělit že dne 4.5.2011 mě opustila moje milovaná, dlouholetá baterie. Bylo to krásných 9 let startování :P :P :P :D :D :D

Re: Honda @125

PříspěvekNapsal: 06 kvě 2011, 15:53
od Ekim
uctihodne ...no a pouzil jsi muj vychytavak? Aneb jak zjistit to ma baterka za par...

Re: Honda @125

PříspěvekNapsal: 06 kvě 2011, 16:07
od Tomáš@125
Ne asi jsem ji upekl cestou do Osvetimi. :D :shock:

Re: Honda @125

PříspěvekNapsal: 06 kvě 2011, 16:23
od _Tom_
a kde byla? jak dlouho jsi jí hledal :D po devíti letech :D :D

Re: Honda @125

PříspěvekNapsal: 06 kvě 2011, 16:36
od Tomáš@125
Našel jsem návod a odmontoval jsem plast u sedla a byla tam :mrgreen: :mrgreen:

Re: Honda @125

PříspěvekNapsal: 06 kvě 2011, 16:47
od _Tom_
vidíš a já měl zato že tam najdeš něco jako plutonium :D

Re: Honda @125

PříspěvekNapsal: 06 kvě 2011, 16:48
od f15irefox
:D :D a to se vytahoval v osvětimi :lol: :lol:

Re: Honda @125

PříspěvekNapsal: 06 kvě 2011, 23:16
od Ekim
No vy se možná smějete, ale až bude tahle baterka v guinessově knize rekordů...

Re: Honda @125

PříspěvekNapsal: 06 kvě 2011, 23:23
od Tomáš@125
Dnes jsem ji tam odeslal k registraci :D :D :mrgreen:

Re: Honda @125

PříspěvekNapsal: 07 kvě 2011, 06:15
od mamaha
Tomáši,, aš ti odejde skůtr půjčim ti botky samochotky.

Re: Honda @125

PříspěvekNapsal: 07 kvě 2011, 10:33
od Tomáš@125
U motorky jako je honda @ je tato moznost prakticky nulova:$