Stránka 2 z 52

Re: Honda ANF125i Innova

PříspěvekNapsal: 27 bře 2010, 09:47
od _Tom_
ta spotřeba je neskutečná, to než se dostaneš k dalšímu tankování zapomeneš jak se to dělá :D Jak je vlastně velká nádrž?

Jinak taktéž spoustu bezproblémových kilometrů a pěkné počasí

Re: Honda ANF125i Innova

PříspěvekNapsal: 27 bře 2010, 10:28
od Bahnak
S tím řazením si zvykneš. Je to jen souhře řadící páky s plynem. Mě to trvalo jen chvilku protože to pamatuju z Jawy která měla taky "řadicí poloautomat.Prostě když řadíš dolu tak si vrkni plynem.
Jinak přeju suprový ježdění!!

Re: Honda ANF125i Innova

PříspěvekNapsal: 27 bře 2010, 18:55
od pajapaja
konečně někdo našel odvahu /a prachy/.Temto "druh " je nejprodávanější na celým širým světě.Tak ať Ti slouží

Re: Honda ANF125i Innova

PříspěvekNapsal: 28 bře 2010, 15:21
od renos
Díky všem,
ta spotřeba je jen odhad, spočítám při dalším tankování. Nádž udávají 3,7l- dost malá, ale do města stačí. Včera jsem zkusil noční jízdu, výkon světlometu je výborný, akorát při volnoběhu intenzita dost poklesne a jakoby trošku poblikával, dělá to přední světlo i koncovka. Možná to je normální, dělá vám to na skůtrech taky?

Re: Honda ANF125i Innova

PříspěvekNapsal: 28 bře 2010, 16:33
od Bilok
To pohasinani svetel na volnobeh je nejspis nomalni, aspon kdyz jsem byl v Asii tak tam takhle funguji svetla prakticky vsem podobnym mopedum a skutrum.
Jinak gratuluji ke koupi, mas hodne odolny stroj. V Asii meli bezne najeto pres 100tis km a jely jak novy.

Re: Honda ANF125i Innova

PříspěvekNapsal: 31 bře 2010, 20:05
od renos
Tak jsem pomalu nakroutil další stovku po okolí na cestách různých kvalit a musím ocenit velký průměr kol- záplaty a menší díry ve spojení s měkčím podvozkem krásně filtrují. Na druhou stranu úzké pláště způsobují trochu nervozitu a lehké vlnění na podélných nerovnostech, jako vyjeté koleje a vyfrézovaný povrch. V zatáčkách si nechá líbit dost velké náklony, ale úplně jistý si na tom nejsem, přece jen to nemůže sedět jak velká motorka to je jasné. Prostě přibližovadlo no. :) Brzdy brzdí solidně, jen je třeba za to silněji vzít. Řazení už jsem zmáknul, chce to ten meziplyn při podřazování a jízda je plynulá. Moje počáteční nadšení přetrvává. :D :D :D

Re: Honda ANF125i Innova

PříspěvekNapsal: 01 dub 2010, 07:55
od sollik
Gratuluji ke koupi. Myslím, že jsi vybral velice dobře. Vzhledově se mě osobně Innova moc nelíbí, ale to je daný mopedovým vzhledem. Na druhou stranu je menší šance, že ti ji někdo bude chtít ukrást, spíš se čorují skutry než mopedy. Ale co se techniky týká, je Innova na úrovni a taky jsem slyšel, že je spolehlivá.
Jinak s tím světlem mi to Lead dělá taky. Nevím jak to máš ty, ale u Leada je světlo živený cívkou bez propojení s baterií, takže na volnoběh svit povadne. To ale nevadí, protože stejně nemáš šanci to rozjet např. z kopce, vyřadit a sjíždět na volnoběh, takže to neva ......U Innovy se dá vyřadit?

Re: Honda ANF125i Innova

PříspěvekNapsal: 01 dub 2010, 07:59
od Myschan
Asi hloupej dotaz, ale na tom se řadí klasicky jak na motce? Takže se vlastně nejedná o skútr v tom smyslu jak jsme zvyklí? A za tu "kapotáž" se schovají nohy, nebo je člověk klasicky mokrej, jak dejme tomu třeba na babettě?

Re: Honda ANF125i Innova

PříspěvekNapsal: 01 dub 2010, 09:08
od _Tom_
katoráž jako na motorce

Re: Honda ANF125i Innova

PříspěvekNapsal: 01 dub 2010, 15:26
od renos
Je to poloautomat, řadíš nohou - spojková páčka není. Když stojím na místě, dá se přeřazovat N,1,2,3,4,N,1,2 furt dokola. Za jízdy se už vyřadit nedá, ale když jedu na čtyřku a zatlačím na řadičku, tak se jen vymáčkne spojka, dokud nohu držím a rychlost je stále zařazena.
Ještě jsem na tom nezmoknul, ale na nohy flusat samozřejmě bude- jsou na klasických stupačkách. Jezdím zatím ve starých pohorkách, tak mi to vadit nebude. :wink:

Re: Honda ANF125i Innova

PříspěvekNapsal: 01 dub 2010, 16:42
od Myschan
Aha, už to chápu. Dík za vysvětlení

Re: Honda ANF125i Innova

PříspěvekNapsal: 01 dub 2010, 17:57
od Gullwing
renos píše:Tak jsem pomalu nakroutil další stovku po okolí na cestách různých kvalit a musím ocenit velký průměr kol- záplaty a menší díry ve spojení s měkčím podvozkem krásně filtrují. Na druhou stranu úzké pláště způsobují trochu nervozitu a lehké vlnění na podélných nerovnostech, jako vyjeté koleje a vyfrézovaný povrch. V zatáčkách si nechá líbit dost velké náklony, ale úplně jistý si na tom nejsem, přece jen to nemůže sedět jak velká motorka to je jasné. Prostě přibližovadlo no. :) Brzdy brzdí solidně, jen je třeba za to silněji vzít. Řazení už jsem zmáknul, chce to ten meziplyn při podřazování a jízda je plynulá. Moje počáteční nadšení přetrvává. :D :D :D

Jen pro upřesnění, úzké pláště se na podélných nerovnostech chovají lépe. Kdyby si tam měl nějakou jitrnici a jel přes koleje od náklaďáků tak padneš, neb se ti těžiště posune daleko víc mimo osu než u uzkých pneu,...

Re: Honda ANF125i Innova

PříspěvekNapsal: 01 dub 2010, 19:05
od olin.uj
Innova je super stroječek. Měl jsem možnost se na ní několik měsíců vozit. Blahopřeji ke koupi :D

Re: Honda ANF125i Innova

PříspěvekNapsal: 01 dub 2010, 19:13
od renos
Gullwing: Hm, asi jo, každopádně se mi pěkně stáhly půlky, když jsem na to vjel, myslel jsem že mám snad defekt na zadním. :?

3.4. edit:
Dnes po skoro 170km jsem dotankoval plnou za 80kč, vychází to na necelých 1,6l/100 :D Je to lepší než jsem myslel. Jezdím normálně, celkem svižně, ale bez vytáčení motoru, bo zajíždím. :wink:

Re: Honda ANF125i Innova

PříspěvekNapsal: 03 dub 2010, 22:26
od wictor
Tak tomu říkám spotřeba!!! :P