Stránka 2 z 7

Re: Capirelli

PříspěvekNapsal: 15 srp 2014, 13:53
od xladi
No to se projeví po pár letech ale před prodejem se mi doslova rozpadlo kolínko ke svíčce možná po 2 letech koupit jedno do rezervy aby se nemuselo pak čekat když by se rozbilo.
Ještě vzpomínám na 2 závady Praskla mi membrána v karburátoru, nevěděl jsem čím to je ale skůtr normálně startoval ale za boha se nedostal přes 50km prostě neměl vůbec tah. Oprava mě stála 800 kdybych to zjistil sám bylo by to za 200.
A pak mi praskla guma příruby karburátoru jak vede z karburátoru do válce. Jak je to stáhlé u karburátoru objímkou tak to tam prasklo a blbě to startovalo. Ten u Capirelli měl nějaký vývod, koupil jsem bez vývodu ale jelo to taky normálně.
[url]http://www.multimoto.cz/?1539,koleno-karbur��toru-sk��tr-4t-gy6-125-150-dlouh��-����na-{801}[/url]

Re: Capirelli

PříspěvekNapsal: 15 srp 2014, 13:59
od bigberan
Nazdar chlapi,před měsícem jsem koupil Capirelli Pia vento,měl starou baterku tak mi to nechytalo na el.startování,nyní jsem koupil novou a el.start nějak nefunguje,točí,ale nechce naskočit,nevíte čím to bude?jinak jezdí skvěle,nemám žádné výhrady,až na ty plasty

Re: Capirelli

PříspěvekNapsal: 18 srp 2014, 06:17
od xladi
A točí se celý motor, nebo se jen točí startér bez zátěže? Možná je to z výroby. Pokud stál nějakou dobu tak startuje blbě, mám zkušenost že i 3/4 hodiny než po zimě poprvé naskčil. Pak jsem to řešil tak že jsem stáhl benzinovou hadičku ke karburátoru a starou injekcí ji vyplnil benzinem pak chytnul skoro hned a motor si pak už sám natáhnul benzín. Taky může být vadná svíčka jestli je tam původní. Prodejce tam už při prodeji dal NGK.

Re: Capirelli

PříspěvekNapsal: 22 srp 2014, 18:10
od bigberan
Svíčku jsem zakoupil novou,točí to s motorem a ne a ne chytnout,zkusil jsem to nakopnout nechat zahřát a zkusil jsem to potom a stále nic ,jen jednou to chytlo.baterka je úplně nabitá

Re: Capirelli

PříspěvekNapsal: 24 srp 2014, 12:55
od sebrink
Dobrý den ,abych přispěl svou troškou do pověstného čínského mlýna . Koupil jsem si Capirelli Grande porto 125 ( vzhledem k financím). Mám najeto teprve cca 1200 km (za tři týdny) ,ale zatím bez problémů. Je pravdou ,že kvalita není jako u značkových skůtrů. Spotřebu mám někde kolem 2,8 - 3,0l ,ale nijak to nehoním. Zatím můžu jen říct ,že se těším na každou vyjížďku.Všem přeji mnoho šťastných a bazpečných kilometrů. :-)

Re: Capirelli

PříspěvekNapsal: 25 srp 2014, 07:25
od xladi
K tomu startování mám ještě jeden tip. pokud svíčka hází jiskru , je mokrá(jde tam benzín) tak prohlídnout pořádně kabel ke svíčce jestli není někde prasklý. Měl jsem to, normlně to jelo ale jak pršelo nebo bylo vlhko tak to chcípalo náboj se nedostal až ke svíčve a vyšel tou dírou. A pak prohlédnout přírubu sání. Ta guma co vede z karburátoru do válce. S tím jsem měl problém dlouhodobě. Jak je objímka tak se mi tam udělala trhlina a přisávalo to vzduch tak šla do válce chudá směs. když se nastartovalo tak to jelo ale startovalo to hodně blbě. A ještě jedna možnost mrknout se do karburátoru, jestli není prasklá membrána, to taky dělá problémy. Jede to ale není to nic moc. A pak mrknout do sání jestli tam nějaký vtipálek nestrčil kus hadru.

To já měl spotřebu 3l Nádrž byla tuším 5,5l nebo 5l žalostně malá ale 180 se na nádrž dalo najet. Jezdil jsem tedy stále nadoraz těch 80-85km max mi nestačilo

Re: Capirelli

PříspěvekNapsal: 29 srp 2014, 19:41
od veselyo
Mám problém. Mám jak jsem již zmiňoval Capirelli Grande Porto 125 v černé a jezdí perfektně nemám si zatím na co stěžovat, ale teď jsem zjistil , že mi chybně ukazuje rychlost, do 50 Km/h je to v pohodě a ukazuje jak má, ale dál tam zůstane i když jasně jedu rychleji. Neřešili jste též nějaký takový problém. Prosím poraďte co s tím, kdyžtak zajedu do servisu ten je blízko, ale kdyby přece jenom někdo měl zkušenost, tak bych to zkusil opravit sám. Děkuji

Re: Capirelli

PříspěvekNapsal: 30 srp 2014, 18:24
od xladi
Obávám se že to bude vadný tachometr a bude potřeba jeho výměna. V záruce to není problém, taky jsem v záruce dostal nový. Měl jsem digitální ale na slunci černal displej tak mi dali nový který už byl bez problémů. Stane se.

Re: Capirelli

PříspěvekNapsal: 30 srp 2014, 21:07
od veselyo
Diky, pristi tyden to vyresim. Dam pak vedet .

Re: Capirelli

PříspěvekNapsal: 05 zář 2014, 11:25
od xladi
Jak to s tím tachometrem dopadlo vymění ho? Jedna z výhod Capirelli byla že se v záruce s opravami nikdy necukali a všechno bylo opraveno nebo vyměněno.

Re: Capirelli

PříspěvekNapsal: 07 zář 2014, 11:16
od kodls
veselyo píše:Mám problém. Mám jak jsem již zmiňoval Capirelli Grande Porto 125 v černé a jezdí perfektně nemám si zatím na co stěžovat, ale teď jsem zjistil , že mi chybně ukazuje rychlost, do 50 Km/h je to v pohodě a ukazuje jak má, ale dál tam zůstane i když jasně jedu rychleji. Neřešili jste též nějaký takový problém. Prosím poraďte co s tím, kdyžtak zajedu do servisu ten je blízko, ale kdyby přece jenom někdo měl zkušenost, tak bych to zkusil opravit sám. Děkuji


Jo taky to mám, prý od žárovek jde moc tepla a ten kablík od tachometru se nějak posere, takže běž tam kde jsi to koupil a oni ti to vymění a zaizolujou

Re: Capirelli

PříspěvekNapsal: 07 zář 2014, 15:19
od brandys
ahojte. mam grande porto 125 cca 3 mesiace a hned niekolko "problemov", preto poprosim o skusenosti.
1. mali ste problemy so startovanim, resp. bateriou? kvoli svetlam sa nestihala dobijat. vyriesene zmenou usporiadania ziaroviek. teraz nesvietia obe sucasne, ale jedna strana stretavacie svetlo a druha strana dialkove. vraj zvolavacka importera.
2. zadne koleso vam robilo/robi osmicku? ako mate kolesa natlakovane?
3. ako vam svietia zadne svetla? vsetky 3 ci iba stredne?
4. po prvej vymene olej filter (500km) nehadze motor do "volnobehu" ako predtym. je to ok?
5. cervena kontrolka "P" vam svieti iba pri brzdeni alebo hned po zapnuti svetiel?
6. nemali ste problem so spatnymi zrkadlami z vyroby? videli ste cez ne za seba na cestu?

Re: Capirelli

PříspěvekNapsal: 07 zář 2014, 16:56
od kodls
To s tou baterkou mám taky, elektricky se mi povedlo nastartovat od novoty tak 5x max :D

Re: Capirelli

PříspěvekNapsal: 08 zář 2014, 20:34
od veselyo
To Kodls: Takže to nakopáváš nohou? Mě to zatím chytlo musím zaklepat vždy v pohodě, tak doufám, že to pujde i dál.
To Brandys: 1: zatím ne
2:Zatím též ne, nebo jsem si jen nevšiml
3:taky bez problému snad
4:nemám ještě ani tech 500 km nemohu tudíž posoudit.
5:Ta vlevo svití když sviti svetla, vpravo při brždení
6: mel jsem s tím problém, musel jsem to různě poutahovat a pošolichat, sice to není ok, ale dá se to
....Jediný problém řeším teď s tím tachometrem, jak mě to neukazuje víc jak 50 km/h, dneska jsem tam byl, a řikali mi, že mi to na garančce vymění, takže ted musím najet někde 100 km a jedu tam .

Re: Capirelli

PříspěvekNapsal: 10 zář 2014, 08:23
od xladi
Originál baterii co jsem měl tak stála zahovno. Nevydržela nic koupil jsem značkovou Banner a ta držela. Velkou výhodou tohohle skůtru je že jde nakopnout úplně bez baterie stačí jen klíč v zapalování.
Zadní kolo je snad hliníková slitina ne? Jestli je z něj osmička tak je to výrobní vada a žádat nápravu. Sice to jede kolem 80 ale hubu si na tom můžeš rozbít pořádně. S reklamacemi problém nikdy nebyl.