Stránka 1 z 14

Nová Honda Lead SCV 110

PříspěvekNapsal: 17 dub 2008, 09:09
od Jezdič
Tak jsem se včera stavil na Jarově v Praze. Dorazil jim tam new Lead.
Tak jak vypadá pěkně na obrázku, tak jsem byl ve skutečnosti zklamán. Byl v černé barvě, plasty byly namaštěné přípravkem na plasty. K těm plastům, byly černé a vypadaly jak na číně.
Ve světlometu se mi zdálo, že je žárovka našmikmo. Zadni "elektron" vypadal dost nekvalitně, jako na číně.
Páčky už ani nejsou černý, ale vypadají jak na Jawě 350.
Pneu noname Made in China a opravdu tak vypadaji, děsně.
Celkový dojem byl, jako že se nedívám na Hondu, ale na nějaký čínský podvrh.
Potah sedadla v místě řidiče nekopíruje sedlo a je tam napnutý jako stan. Co to udělá po dvou letech provozu si jen domyšlím.
Sklopné zadní stupačky vypadají taky nějak nemasivně.

Teď si řeknete, no jo on nemá na nový a hájí si starý Lead.
Do včera jsem vážně uvažoval, že další skútr bude nový Lead.
Včera jsem byl konfrontován s realitou a to změnilo můj názor. Působí na mě tak jako víc pro holky, menší, méně robustní než ten starý. Systém CBS je, že při brždění zadní brzdou přibrzdí přední. No dyť zadní brzdí přece holky.
Honda zde nehorázně ušetřila a je to vidět.

Jediné co bylo pozitivní byl prostor pod sedlem. Byl obrovský. I přihrádka před koleny vypadá jako přínos. Zámek klíče má takový plechový šoupátko které se ovládá přiloženým klíčkem a funkuje jako "mechanický" zámek zámku :-) nevím jak to popsat.

Jsem opravdu zklamaný a stále přemýšlím, zda jsem někde neudělal chybu, že jsem dospěl k takovému závěru.
Prostě a jednoduše, zlatý starý Lead z Indie už to dávno není. Je to prachobyčejná čína počínaje plasty světel přes gumové tvrdé rukojeti, plasty kapotáže a podlážky pro nohy,až po litá kola a na pohled přímo odpudivé bočnice pneu. Chybí tam jen nápis sdělano v CCCP.

Jo a mělo to pěknější zpětná zrcátka, ať jen nekritizuji.

Ceny by měla být nekde kolem 28000,-. Víc bych zato nedal ani omylem. Každopádně přeji novému Leadu hodně úspěchu.

PříspěvekNapsal: 17 dub 2008, 09:27
od Kiwi
ty jo, to čumím teda. Jak půjdu na servisku, mrknu na něj. Jestli je to tak jak píšeš, aby neměl aj ty koně jak čína, v číně maj zřejmě slabší HP :) ty zadní stupačky jsou na prd, můj batůžek si starýho Leada velmi vychvaluje právě kvůli stupačkám a posezu. Vidím to spíš na SH jako pokračovatele městskýho scoota...už kvůlu výkonu..

PříspěvekNapsal: 17 dub 2008, 12:02
od janon
Ja ho videl v MCH Honda ve Strasnicich v cervene barve (je libova) a to co tu popisujes, jsem na tomto nevidel, ale mne se designove, libi vic stary Lead.

PříspěvekNapsal: 18 dub 2008, 09:37
od Jezdič
Tak mi to nedalo a šel jsem se tam včera podívat ještě jednou.
Už chápu, proč jsem se od sameho začátku na něj díval negativně.
Celá záď z bočního pohledu vypadá nižší ve stylu skůtru Vespa.
Je to prostě skůtr pro holky. To umocňuje celkové zakulacení skútru.
Ostřejší "klučičí" rysy teda už nemá.


Včera jsem se ještě jaksi nemohl smířit s obrovským šroubem přímo uprostřed čelní kapotáže a dvěma jeho bratříčky co pokukovali trochu maskovaně ze dvou štěrbin pod ním.
Skoro jsem se divil, že tam nenatloukli hřebík.

Absence startovaci páky při vstřikování je částečně pochopitelná.
Ale u skůtru této kategorie bych si troufnul to nazvat hazardem.
Jsem zvědav jak se budou tvářit majitelé až to vytlačí po zimě z kůlny a jaksi taksi nebude štáva. A těch bude dost. Ne každý má udržovací nabíječku, nebo ji na zimu vymontuje.

No k těm plastům na "podlážce". Čuměl jsem na to jak husa do flašky. Odnesl jsem si toto: Designéři nejspíš chtěli navodit pocit, že je tam gumová rohož.

Kola: trvám na tom co jsem psal v původním příspěvku. Povrchová úprava není hodná Hondy a na kvalitu povrchové úpravy plecháčů starého Leada se může dívat jen z povzdálí. Dílenské opracování litých kol odpovídá školní známce 3. Pneu, na Hondu děs.

Snad ta přední kotoučovka, která nese název Nissin, bude dělat čest svému jménu.

Sedlo: stanová plachta stále napnuta. Dokonce se ve mě ozval "vandal" co přemýšlel o jejím proříznutí rybyčkou.

Zajímavě vypadají zadní blinkry v červené barvě co blikají oranžově.
Jenže v roce 2008 se už nosí bíle, nejlépe čiré blinkry co blikají oranžově. Toto se nosilo v roce 2000. T.j. osum let tomu nazad.

CBS....vemu za zadní brzdu a cítím záškub v páčce přední brzdy díky mechanickému táhlu v řidítkách, noo to je HiFi

Stále nechápu kde udělali soudruzi z Japonska chybu a proč svěřili Leada soudruhům v Číně :-(, dyť čínskejch mašin je tu beztak dost.

10.6. edit:
Tak co, už ho někdo máte? Jak jezdí? Měl jste někdo před tím starého Leada aby bylo porovnání objektivní? Na Jarově jsou furt skoro všechny oblepený cedulkama zamluveno, prodáno, ale pořád jim tam nějak neubývají.
Jestli to není optický klam, aby to vypadalo na velký odbyt. :p
Každopádně již měsíc tvrdí že budou mít předváděcí kousek, ale skutek utek. Poslední hláška byla, že chystali červenýho na předváděčku a mezi tím ho prodali. Kluci šikovný.
Na silnici jsem ale neviděl ani jednoho :(

PříspěvekNapsal: 10 čer 2008, 11:49
od Kiwi
V Brně viděla drahá jeden kousek červenej zaparkovanej, ale jinak nic. Jinak starýho leada jsem potkal jen tři kusy za těch 9tis.km

PříspěvekNapsal: 10 čer 2008, 12:21
od Jezdič
No staryho Leda vidim co je teplo po Praze skoro kazdej den. A ne vsichni jsou mesici.

PříspěvekNapsal: 14 čer 2008, 21:58
od medved
Tak jsem týden majitel nového Leada a hodím sem pár postřehů. Můžu srovnávat i se starým, měl jsem ho jen 14 dní, ale 2000 km. Na novém mám zatím 1500km.
LEAD SCV 110: max. rychlost cca 84 km/h - pak zasahuje omezovač, spotřeba po Praze cca 2,4 l, přední kotouč je parádní, CBS pro zlost - jak bude trocha času, musím to odpojit, podsedlový prostor super.
Při brždění na nerovnostech jde vidlice na doraz.
Sezení bylo pohodlnější na starém. Teď je míň místa pro nohy kvůli schránce pod řídítky a asi i kvůli nádrži pod podlahou. Kdo jste jezdili s nohama na zadních stupačkách, teď je to trošku problém.
Vzhled neřeším, potřebuju jen, aby mi to jezdilo. Ale starší byl hezčí.

Jestli máte dotazy, ptejte se.

PříspěvekNapsal: 15 čer 2008, 21:38
od Kiwi
si dělaj kozy s tím omezovačem :mad: chci se svézt :thinking: jak to tahne do kopce?? a kolik měříš? kvůli tomu posezu

PříspěvekNapsal: 18 čer 2008, 16:23
od Jezdič
[quote=medved]Tak jsem týden majitel nového Leada a hodím sem pár postřehů. Můžu srovnávat i se starým, měl jsem ho jen 14 dní, ale 2000 km. Na novém mám zatím 1500km.
LEAD SCV 110: max. rychlost cca 84 km/h - pak zasahuje omezovač, spotřeba po Praze cca 2,4 l, přední kotouč je parádní, CBS pro zlost - jak bude trocha času, musím to odpojit, podsedlový prostor super.
Při brždění na nerovnostech jde vidlice na doraz.
Sezení bylo pohodlnější na starém. Teď je míň místa pro nohy kvůli schránce pod řídítky a asi i kvůli nádrži pod podlahou. Kdo jste jezdili s nohama na zadních stupačkách, teď je to trošku problém.
Vzhled neřeším, potřebuju jen, aby mi to jezdilo. Ale starší byl hezčí.

Jestli máte dotazy, ptejte se.[/quote]

At je to jak je to, preju ti moc stastnych km a at ti dela samou radost a je na nej spolehnuti.

Jen by me zajimalo, pocitove, je tam citit ten vyssi vykon? Treba v kopci, zrychleni, odpich z krizovatky atd.

Jinak, pokud ti to jezdi za 2,4 po Praze tak to jezdis o skoro litr min nez ja se starym. To je urcite velmi pozitivni.

Kolik km je potreba pri soucastnych teplotach ujet, aby se ohrala voda na optimum?? Diky

PříspěvekNapsal: 18 čer 2008, 20:34
od Tomulátor
medved, hoď sem fotky, taky mě zajíma, jak ten novej Lead vypadá

PříspěvekNapsal: 18 čer 2008, 23:58
od medved
Vyšší výkon je znát, krásně zrychluje ve všech rychlostech. I nad 70 km/h je zrychlení znatelné, nebýt omezovače, šel by asi přes 90.

Motor se ohřeje hodně rychle. Chvíli na volnoběh při oblékání a tak 1-2 km. Chladič má velkou rezervu, teploměr je běžně na 2. čárce z asi osmi. Jen když jsem byl déle na dálnici při skoro max. rychlosti, tak teplota o jednu čárku stoupla.

K posezu: nový Lead má oproti staršímu hůř tvarované sedlo (alespoň pro mě) a s nohama taky kolikrát nevím kam je dát. ( měřím asi 176 cm, ale sedím na skůtru od rána do večera)

Jestli se dá věřit informačním radarům u silnic, tak tacháč přidává a max. bude tak 80 km/h (je to i v TP)

Se starým Leadem jsem jezdil asi za 2,7 l/100km

PříspěvekNapsal: 19 čer 2008, 12:34
od Jezdič
Za 2,7 jsem naposled jezdil po Praze ze Simsonem. :p Me fakt, poctive mereno, dlouhodobe od nadrze k nadrzi jezdi Lead pres 3 litry. Ale taky mam skoro 120kg. :cyclops:

V technicaku ma stary Lead psano 81km/h, coz ho opravnuje jezdit na dalnici. Novy ma jen 80km/h???

Kazdopadne to co pises o tom zrychleni jsem tak nejak v duchu cekal. Akorat mi zacina vrtat hlavou, jak obelstit ten omezovac B) B)

Fakt je, ze kdyz foukne starymu Leadu do zad a rozjede se na 90, uz to vypada jako let kamikadze a je to vsechno, jen ne stabilni a bezpecna jizda :D

PříspěvekNapsal: 19 čer 2008, 17:35
od pava
Stříkačky od Hondy, fakt za tak málo jezdí. Já mám na SH taky dlouhodobý průměr 2.75l/100km a to jezdím převážně město. Často se mi tomu až nechce věřit, ale je to tak. Je to Honda ;)
Co se týče té maximálky, já mám pocit, že moje SH je taky uškrcené, přes 110km/hod se nedostanu, přitom motor má síly dost. S-wing jede 120 a to má ten samý motor naladěný na nižší výkon i krouťák.

PříspěvekNapsal: 19 čer 2008, 18:37
od Tomulátor
Já mám B200 a jezdím teď za 2,8 l /100km

PříspěvekNapsal: 20 čer 2008, 14:43
od Kiwi
včera jsem viděl v Brně novýho Leada, ale jel jsem plechovkou a beznadějně mi to natřel. Jinak se starým jezdím za 3l, vážím 90. to s tím omezovačem je trapný...jezdím pořád na doraz, jak se motor zahřeje, tak jsem zvědavej co odvařím...už to odnesl váleček a talířek v kterým je uloženej, ale bylo to na záruku, výhoda novasa. Tak kdy se projedu medved?? odkud jsi?