Cova píše:Tomáš@125 píše:Cova píše:Vlastní auto jsem měl naposled cca před 15-ti lety, od té doby jen služební, momentálně tohle - VW Passat Variant 1.4 TSI Eco Fuel (CNG), 7 st. DSG...
1200837_test-vw-passat-variant-2-0-tdi.jpg
Promin ale to delas v moravske plynarenske protoze jakej magor ti koupil 1.4 combi a automat a na plyn to je auto za 900 tacu. To se bude vracet nekomu tak za 10 let a motor tam bude treti fakt dobrej kup. A pak ze je krize.
Tomáš@125:Mám na to viac vysvetlení
1,má šéfa ktorý hraje golf a na víkendy si to požičiava
2,firma má dobré vzťahy z VW a dostali to ako barter
3,v tejto kombinácii fakt ťažko predajné a preto dostal finančný riaditeľ po kúpe neiečo bokom
A nech ma Cova opraví keď nemám pravdu
Asi bude třeba uvést několik věcí na pravou míru...
- v JMP nepracuji (v energetice ano)
- nejsem (a to ani náhodou) fanouškem VW Group, chtěl jsem Subaru Outback s "novým" dvoulitrovým turbodieselem - bohužel neprošlo
- obsah 1,4 TSI 110 kW je pro uvedené auto více než dostatečnou motorizací (zrychlení 0-100 km/h pod 10s.), problém je "jen" ve spotřebě při jízdě na benzín - u mě průměr kolem 10 l/100km (nádrž na 30 l benzínu), v dojezdu na CNG (400-450 km při objemu nádrže na 21 kg CNG) a malém počtu čerpacích stanic (v současné době cca 15 v ČR - u mě nejbližší 12 km od místa bydliště)
- cena nového auta ve verzi Eco Fuel je při shodné výbavě o cca 70 tis. Kč vyšší než výkonově nejbližší čistě benzínová verze (1,8 TSI 118 kW). S návratností si dovolím vehementně nesouhlasit - při mém nájezdu cca 40 tis. km/rok činí úspora oproti benzínu 90-100 tis. Kč/rok při ceně CNG cca 25 Kč/kg a průměrné spotřebě 4,5-5 kg CNG/100 km
A pro Forester...
1) Žádný z členů představenstva (pokud vím) golf nehraje
2) Žádný barter, pouhopouhá geografická vazba mezi vlastníkem firmy a VW Group
3) Nikdo nic bokem nedostal, snažíme se propagovat i čistější technologie... Nebýt to VW, mít to větší akční rádius na plyn a nižší spotřebu na benzín, jsem velmi spokojen...
Super spotřeba 10 l/100 a pumpa 12km daleko 15 pump po ČR. Takže když chceš natankovat tak pojedeš 150 km než najdeš pumpu na CNG koukal jsem v autosalonu na test toho ECO fára a ty pumpy na CNG mají také jen do 15. 00 hod
protože jsou tak maximalně v nějakém ČSAD nebo JZD
Promiň jste klasickým příkladem plácání peněz za krávoviny. No ale v energiích tam jsou prachy ČEZ, EON atd. Tady je pro zajímavost cena toho eco auta
Model a výbava, motorizace - výkon - převodovka Cena v Kč vč. DPH
Passat Variant Highline, 1,4 EcoFuel TSI - 110kW (150k) - 7st. DSG 852 500 Kč
Barva a provedení interiéru
hnědá "black oak" metalíza - za příplatek
Provedení interiéru nebylo vybráno
Sériová výbava
Seznam sériové výbavy
Příplatková výbava Cena v Kč vč. DPH
Navigační systém RNS 315 s barevným dotykovým displejem, doporučení trasy hlasové a optické na displeji, zobrazení mapy, šachta pro SD-kartu (pouze pro audio soubory), přehrává hudební CD, dynamická navigace pomocí TCM, předinstalované mapy dle volby, rádio 4 x 20 W, 8 reproduktorů, odpadá zdířka aux-in ve středové konsole 17 100 Kč
Příprava "Plus" pro mobilní telefon s Bluetooth (hands free profil od verse 1.5), GMS 900/1800 MHz, s hlasitým odposlechem přes reproduktory rádia, zobrazení na mf-ukazateli, hlasové ovládání, přehrávání hudby z telefonu přes A2DP, připojení na vnější anténu přes držák telefónu (držák nutno zvlášť zakoupit jako originální příslušenství, jeho dostupnost pro konkrétní telefon nutno předem prověřit) 10 500 Kč
Celková cena vašeho vozu (včetně DPH)
880 100 KčP.S. jinak počkám 4 roky a koupím ho od vás za 200 000 a budete rádi.