Stránka 1 z 1

Spolehlivost - různé značky

PříspěvekNapsal: 25 dub 2007, 21:39
od IVO
Zajímalo by mě, kolik km mate najeto, bez větší opravy ( vybrus, generálka motoru,variator,apo. ) Napište tady prosím, ale pravdivě, jakou značku skútru mate, jedna li se o 4 takt, nebo 2 takt a kubaturu motoru a kolik máte prozatím najeto. Asi nebudu tady sám, koho to bude zajímat, jak na tom jednotlivé značky jsou. Já mám YUKI RALLY 50 4 takt a prozatím 2 500 Km bez sebemenší závady.

PříspěvekNapsal: 25 dub 2007, 21:46
od KYBLOS
No jelikož už mám 70ccm, tak bych sem nepsal, ale já sem napíšu aspoň to, že dokud se to nepředělávalo na 70ccm, najel sem na 50ccm 16325km bez závad. Mám Derbi Atlantis 2T AC s motorem už Piaggio r.w.2004 koupen novej v roce 2005. Nechal sem to překopat na 70ccm, páč sem chtěl, aby to bylo trošku silnější na rozjezdech, do kopců apod. ne kvůli tomu, že by mi na tý 50ccm přišla ňáká závada. To ne. B)

PříspěvekNapsal: 25 dub 2007, 21:50
od MP
Yamaha Majesty 250 , rok 1998 , 4 takt vodou chlazenej , najeto nepočítaně , na tacho je 32 000 km , z toho za poslední rok 13 000 km . Ale má najeto víc , když ji dovezli z Itálie tak nešel tacho .... kdo ví jak dlouho . Bez závad , s motorem nic neděláno , jen výměna řemenic variátoru , válečků a řemene .... vyměněn př. kotouč a oboje destičky . Starty na jediný brnknutí , po zimě - tříměsíčním stání chytla na třetí podráždění ...

PříspěvekNapsal: 25 dub 2007, 22:24
od sneegg
Yamaha Neos 50 2T 12500km ale je tam kvuli tuningu vsechno jiny :D Teda ještě nedošlo na motor.

PříspěvekNapsal: 26 dub 2007, 08:35
od mrokar
Zatial na Keeway Hurricane 2T 50 mam 5400 km/1 rok, len raz mi vypadaval konektor regulatora napatia a odisli ziarovky... Inak bez zavad a menil som len koleno vyfuku za kratke...
Nejake obrazky mojho stroja 1
Nejake obrazky mojho stroja 2

PříspěvekNapsal: 26 dub 2007, 13:43
od petridas
cpi oliver r.v. 06 najeto 7600km. a zavada se vyskytla jedna ale zato jiz dvakrat,a to hadicka od nadrze ke karbcu se nejak prodrela. jinak vse O.K. :)

PříspěvekNapsal: 26 dub 2007, 16:49
od skopi
Benelli Velvet 150, 4T, r.v.2000, najeto cca 28.000 km

Zavady:
po koupi: 21.500 km: sesoupane predni stangle, ojete pneu, gufera na kyvce opotrebovane, zadni stangle ve spatnem stavu, krachly regulator napeti, popraskane plasty, strzeny zavit na L strane u zrcatka, 3 strzene zavity (mmj.na klikovce), 2 praskle srouby - kyvka, stojanek.

22.000 km: praskle lozisko na klice, bez zaderu, GO motoru (loziska, gufera, pistni krouzky, rozvod.remen) nove kolinko sani, nova svicka, nove naplne, nove valecky, novy remen, nove pruzinky, serizeni rozvodu

23.000 km: Vinou spatne provedene predchozi GO nova GO motoru, radne provedena. Po prvni GO se dusi pri rychlosti nad 80 km/hod., lak, nove naplne, vzduch.filtr, novy nastrik vejfuku.

24.000 km: praskly snek - merka rychlosti. Vymena lozisek na kolech, vymena gufer u spojky, vymena zarovcicek na palubce, vymena brzd.desticek, vymena brzd.kapaliny

27.000 km - opet odeslo lozisko na klice (jako nasledek neopravy duseni), 3ti GO, duseni se nepodarilo vyresit. Lak + nejake nove plasty, novy filtr, nove hadicky, nova benzinova pumpa, novy filtr, svicka, nove zadni bituby, rele startovani, spojovaci rele, nove dratky k blinkrum, nastrik kostry.

Brezen 2007 - po sestaveni a prvni projizdce pad pres obrubnik - prava strana silne poskozena - nyni temer hotovo - tzn.do puv.stavu.

Finis - za 2 tydny - doopraveni nasledku padu - vymena gufera u generatoru, vyladeni karburatoru - smesi pres emise a doladeni variatoru.

Nasledkem pokazene prvni GO a neopravy duseni pada motor i po 2he.GO.
Neda se hovorit o spolehlivosti, uz jsem se prekulil do druhe poloviny zivotnosti motoru, kdy je pro bezproblemovy provoz treba vymenit pomerne hodne veci.

opravy mi neva, ale vypada to, ze kdybych to porad nevopravoval tak budu bez problemu jezdit dal...

PříspěvekNapsal: 26 dub 2007, 17:23
od Radik
Peugeot Trekker 50 - koupenej v zari 2006, najeto necely 2tis. km a zatim bez zavad... Ale ten te asi moc zajimat nebude:)

PříspěvekNapsal: 26 dub 2007, 21:27
od petridas
skopi : vidim ze si dobre koupil :o! nevis jestli jsou ty beneli vsechny takove?

PříspěvekNapsal: 27 dub 2007, 09:48
od skopi
Nee, vsechno souvisi se vsim - v poctu oprav mam prsty ja sam, protoze dyby se nesetrilo na prvni oprave....a je to jen o motoru!a o tom, ze porad nemam vystelovany karbec...

Ahoj S.

PříspěvekNapsal: 20 kvě 2007, 19:14
od Vlady
GD 250ka zatial len 8000 kilákov bez závad....

PříspěvekNapsal: 20 kvě 2007, 19:24
od xXx
Já měl peugeota sv 100cm dovezeno z německa se zadřenym motorem. Měl najeto něco přes 20000 km a udělal se výbrus dal novej píst a jezdil jak prase ale já jsem na něm najel jenom něco přes 500km protože nebyl řidičák.

PříspěvekNapsal: 20 kvě 2007, 19:28
od kraken.99
mám to samý co měl kiblos než to překopal jen o rok starší ale v podstatě jen lehce zajetej 6 800 km absolutně bez problému ted jsem měnil řemen a válečky a uvažuju o výfuku