Stránka 3 z 3

PříspěvekNapsal: 30 čer 2008, 09:56
od R1 Max
[quote=petrzet]No mas to tam,sem zvedavy na reakce.
Jinak recenze na motorkarich zde[/quote]

Pěkně napsaný.Jsem na ně zvědavej. :D :D ;) B)

PříspěvekNapsal: 30 čer 2008, 11:53
od petrzet
mrokar: to ti covece nevim,ale myslim si ze je to proto,aby byl motor napevno v ramu a kyvka se pohybovala samostatne,gilera to ma taky takhle,variator bude podle me schovany nekde naboku a od spojky pujde jako staly prevod ten retez,neco jako mas sekundarni prevod v zadnim kole na klasickym skutru,velika nevyhoda velkych skutru je moc hmoty k odpruzeni na zadnim kole,protoze mas dokupy v podstate cely monoblok spojka,variator,motor,tudiz velika hmotnost.
Tady to udelali tak,ze to oddelili retezem.Z velkych skutru to ma akorad B650,Silverwing 600 a Yamaha T-max 500

PříspěvekNapsal: 30 čer 2008, 13:54
od mrokar
ani ja, motorky vobec nesledujem, kolko z nich ma retaz na pravej strane? Drzia si retaze ortodoxne lavu stranu? alebo pravu? fakt neviem a nechce sa mi hladat :p