Stránka 1 z 1

Limitní náklon vašeho skůtru

PříspěvekNapsal: 06 zář 2014, 15:17
od Kuře
Zde pište jaká část vašeho stroje je při průjezdu zatáčkou první v kontaktu s vozovkou.

Honda PCX 125 r.v. 2012 V2 : U tohoto stroje se první do kontaktu s asfaltem dostává hlavní stojan a to na obou stranách....aktuálně obuto Dunlop Scootsmart,ale dala to i origo. IRC.

Re: Limitní náklon vašeho skůtru

PříspěvekNapsal: 06 zář 2014, 16:00
od duky5
Gilera nexus 500 - stojan, obe strany

z mobilu...

Re: Limitní náklon vašeho skůtru

PříspěvekNapsal: 06 zář 2014, 17:40
od Mr.Voza
Aprilia SR50 - škrtal jsem hlavním stojanem, když jsem tam měl neoriginál, kterej byl o fous delší a proti originálnímu trčel víc do stran. Od tý doby, co jsem tam dal originál Minarelli, tak jsem si ještě neškrt.

Aprilia Leonardo 250 - šktnul jsem si jenom jednou a to bylo na okruhu ve Vysokým Mýtě o vyvýšenej vnitřní obrubník zatáčky - bylo to stojanem. Na rovině jsem si ještě nešrtnul.

Myslím, že u obou skůtru jsem tím limitujícím prvkem, kterej to nedovolí víc naklonit, já :oops:

Jinak myslím, že u drtivý většiny skůtrů je nejvíc na ráně hlavní stojan.

Re: Limitní náklon vašeho skůtru

PříspěvekNapsal: 06 zář 2014, 17:51
od bouska.t
U T-maxe je hraniční stojan na obou stranách. A že jsem na motodovolený o kus stojanu přišel...
Na X9 je na levo servisní stojan a na pravo nejspíš vyčnívající roh Leo Vince 4road ale tim jsem naštěstí zatím neškrt.
Peugeot ludix? nic, dřív tě ten skůtr zabije než se přiblížíš ke stojanu :-D
gv.jpg