Stránka 3 z 5

Re: Peugeot TKR 50

PříspěvekNapsal: 05 bře 2009, 14:11
od KYBLOS
No o blatníku nevím, ale ten Malossi multivar varec ti pomůže celkem dost v kombinaci s kevl. řemenem na rozjezdy, prostě zrychlení atd... Fakt je to znát a proti originálnímu je to samozřejmě rozdíl. Jinak mám ho už tak dlouho, že nevím jestli to nějak pomohlo do kopce atd..., ale asi to taky trochu pomůže. 8)

Re: Peugeot TKR 50

PříspěvekNapsal: 05 bře 2009, 20:03
od Tomulátor
Na mém exPeugeotu Speedfight přidal Malossi Multivar tak 10 km na rychlosti a kopce to bralo krásně, i táhlej kopec to jelo v pohodě 60 km, jo a ten kevlar kup rovnou taky. Když se mrkneš na inzeráty třeba na:
http://scooter-tuning.cz/forum/viewforu ... d94cf245de
- plno lidí origa blatníky sundavaj a místo toho montujou podsedláky, mrkni tam na forum do bazaru a určitě tam ten blatník seženeš, nebo se zeptej, jestli se někomu doma neválí

Re: Peugeot TKR 50

PříspěvekNapsal: 05 bře 2009, 20:10
od Tomulátor

Re: Peugeot TKR 50

PříspěvekNapsal: 06 bře 2009, 20:16
od mikesh
Díky za radu, docela jste mě nakousli tím variátorem. Uvidíme jak na tom budu případně dám vědět jak to dopadlo.

Re: Peugeot TKR 50

PříspěvekNapsal: 29 bře 2009, 17:11
od mikesh
mikesh píše:Díky za radu, docela jste mě nakousli tím variátorem. Uvidíme jak na tom budu případně dám vědět jak to dopadlo.

Tak nakonec blatník dopadl tak, že jsem musel objednat díl z Piaggia a pokusím se jej implantovat na svůj dragster asi pomocí autogenu, nebo nevím čeho.
To ještě bude rozborka o který pak napíšu, ale hlavně proč píšu:
Tak jsem si na doporučení pořídil Mallosi Multivar a jsem pěkně naštvaný. Ale snad prozatím...vysvětlím:
Po odinstalování válečků, skterýma nebyl žádný problém, jsem se vrhl na výměnu pružiny. BOhužel se mi za žádnou cenu nepodařilo povolit tu placatou matku a tak jsem se na to vakašlal a nechal jsem tam tu původní. Po dotazu na servise mi bylo sděleno že ta pružina na to stejně nemá vliv tak jsem jí tam nechal a chvíli jezdil. Jenže vůbec žádnej rozdíl necítím. žádnej.
Chci se tedy zeptat. Jaký, podle vašich zkušeností, má vliv výměna kontrastní pružiny za původní?
Díky za dočtení až sem :wink:

Re: Peugeot TKR 50

PříspěvekNapsal: 29 bře 2009, 17:20
od jel.en

Re: Peugeot TKR 50

PříspěvekNapsal: 29 bře 2009, 18:13
od Tomulátor
To není možný, mě šla, když jsem to dělal na Speedfightu, povolil jsi normálně tu pvní matku (13-14 klíč) a stáhnul - sundal celou spojku, sundal jsi spojkový zvon a dál jsem to řešil, že jsem si dal dvě prkýnka do svěráku, mezi to upnil spojku za pakny, opatrně, moc neutahovat a vpohodě šla ta plochá matka povolit (34 nebo 36 klíč). Ale bacha, jakmile to povolíš, vystřelí ti to, ta pružina má sílu, tak ať tě to netrefí :D bylo by dobrý, kdyby ti to někdo přidržoval.

Re: Peugeot TKR 50

PříspěvekNapsal: 30 bře 2009, 06:05
od KYBLOS
Souhlas s tím přidržováním, páč to umí velice pěkně vystřelit. Já to vždycky jen velmi lehce povolím, pak to položím na zem, jednou rukou přitlačím jednu stranu spojky , nohou druhou stranu a povoluju tu plochou matku rukou. Jednou sem to zapoměl přidržet a neuhnout, pěkně by mi to nabilo držku. 8)

Re: Peugeot TKR 50

PříspěvekNapsal: 30 bře 2009, 08:10
od Rady
Panove nejak mi tady unika smysl vasich citaci (zvyraznil jsem je cervene pro lepsi prehlednost), tak si to prosim opravte :!:

Pravidlo 4.
Nepoužívejte zbytečně citace, lidé pochopí, na co reagujete. Maximálně citujte 3 příspěvky. Nepoužívejte citaci, pokud odpovídáte na poslední příspěvek v tématu!

Re: Peugeot TKR 50

PříspěvekNapsal: 01 dub 2009, 15:17
od mikesh
povoloval jsem to víceméně stejně jak jsi to popsal,¨ale ani ťuk. Možná by za to to péro v hlavě stálo kdyby se mi to podařilo povolit :D
Jinak válečky válčí o něco líp,ale že by to byl takový skok to ne. Uvidíme až se mi podaří vyměnit to péro jestli se s tím stane něco víc. :twisted:

Re: Peugeot TKR 50

PříspěvekNapsal: 11 čer 2009, 22:29
od semjaboooooorek
musis dat misto svicky Piston Stoper a potom ti to pujde povolit,, nebo musis mit vzduchovou pistolu, ale nekdy se stane ze i tou roztocis motor a maticka ne a ne se povolit :D ,, zalezi kolik tam kdo dal tekuty zavlacky

Re: Peugeot TKR 50

PříspěvekNapsal: 11 čer 2009, 23:03
od Tomulátor
Jenže tady mluvíme o matici ve spojce, tam je mu Piston stoper k ničemu, ten se používá když potřebuješ sundat variator

Re: Peugeot TKR 50

PříspěvekNapsal: 12 čer 2009, 05:54
od KYBLOS
semjaboooooorek: Jak poudá Tomulátor. Piston stopper je na sundání variátoru - ukázka: http://www.scootland.cz/scooter-tuning- ... za-krokem/
Na spojku je toto: http://www.scootland.cz/zbozi/buzetti-pulley-holder/
ukázka: http://www.scootland.cz/scooter-tuning- ... za-krokem/

Re: Peugeot TKR 50

PříspěvekNapsal: 12 čer 2009, 09:17
od semjaboooooorek
jeee sorry hosi :D sem si to spatne precetl, sem myslel ze sundava remenici ,,,, omlouvam se :(

Re: Peugeot TKR 50

PříspěvekNapsal: 18 čer 2009, 21:06
od mikesh
Tak už jsem to dořešil. Skútr prodávám, boť přesedlám na 125ccm. Takže kdyby měl někdo zájem, skútr je volný.