Stránka 1 z 9

Aprilia SR 50 Street / SR 50R

PříspěvekNapsal: 04 dub 2010, 08:44
od čapik
Zdar skutráci, máte někdo jednoho z těchto skůtrů SR 50 Street, nebo SR50R? Jaké s nimi máte zkušenosti? Jsou spolehlivé? Jaký je mezi nimi rozdíl? (co jsem koukal tak snad jen v kapotáži, mám pravdu?) Budu rád za každý postřeh týkající se tématu. Chci si koupit jednoho z nich, je mizi nimi rozdíl 5000kč...

a jakou to má spotřebu toho 2T oleje?

Re: Aprilia SR50 Street / SR50R

PříspěvekNapsal: 07 dub 2010, 07:59
od _Tom_
chvilku počkej majitelé určitě zavítají ;-)

Já na tyto stroje slyšel jen chválu, a po úpravách podle měš rychlé stroje

Re: Aprilia SR50 Street / SR50R

PříspěvekNapsal: 09 dub 2010, 11:05
od Hasmann
Ahoj.Mám jen 50ku street ovšem předělanou na 70ku,takže úplně jiný typ.. :lol: Ale rozdíl mezi Aprilkami je street/Rko/Factory. První dvě verze jsou karbecy-Rko vyšší výkon,Faktorka je stříkačka-úpravy a tunění Xkrát dražší.S tím streetem a Rkem si můžeš dělat co chceš a vzhledem k tomu že to jsou vzducháče,není problém jako se starýma vodníkama.Koupit,zajet,odblokovat a užívat si.Rozhodně se za tebou spousta lidí ohlédne a do servisu budeš jezdit když budeš chtít ty,ne že musíš páč nejezdíš...Hodně zdaru při výběru.
PS:jo a spotřeba oleje cca 1L na 1500km...(nehlídám,nezapisuji-ber s rezervou).

Re: Aprilia SR50 Street / SR50R

PříspěvekNapsal: 09 dub 2010, 12:40
od Charli
Ahoj kluci chci se vás zeptat zakoukala jsem se do tohodle skůtříku.Na internetu jsem se dočetla že se sním dá najet 40 000 km bez vetších investic.Co se stane potom to je poněm??Děkuju Leňa.

Re: Aprilia SR50 Street / SR50R

PříspěvekNapsal: 09 dub 2010, 12:46
od TK
Po něm určitě nebude... Třeba bude chtít výbrus, vyměnit ložiska na klice atd. Pak budeš jezdit vesele dalších 40000 km. A nebo taky nemusí chtít vůbec nic a budeš jezdit normálně dál i po 40 tis. Záleží jak se k tomu člověk chová. Já mám na Factorce skoro 27000 km a jede pořád stejně... A to ji fakt nešetřím.... Jen do stroje dávám co se má a dodržuji servisní výměny.

Re: Aprilia SR50 Street / SR50R

PříspěvekNapsal: 09 dub 2010, 12:51
od Charli
Přítel mě pořád přesvědčuje že si mám koupit číňana že je prej mi to stačí ale co čtu tak je to samej šmejd.

Re: Aprilia SR50 Street / SR50R

PříspěvekNapsal: 09 dub 2010, 12:56
od crhy
Tak správně, kup si totok a nešlápneš vedle :!: A navíc je to jedna z nejhezčích padesátek :wink:

Re: Aprilia SR50 Street / SR50R

PříspěvekNapsal: 09 dub 2010, 13:19
od _Tom_
koukal jsem nedávno na motoinzerci a ceny ojetin jsou víc než slušné, dnes bych asi jinam ani nekoukal. a spousta z nich je i původ čr, což alespoň pro mě je o kousek blíž

Re: Aprilia SR50 Street / SR50R

PříspěvekNapsal: 09 dub 2010, 13:23
od Hasmann
Charli řekni příteli,že si tu čínu klidně koupíš,ale jenom za předpokladu,že v případě poruchy bude řešit komunikaci a opravy se servisem on osobně a jelikož nebudeš mít na čemu jezdit,tak tě místo té číny bude nosit na rukou dokud nebude jezdit... :lol: ...Samozřejmě že to taky bude platit.. :oops:

Re: Aprilia SR50 Street / SR50R

PříspěvekNapsal: 10 dub 2010, 19:57
od jakub500
tak ja mam aprilku sr50r konkretne tuto http://www.davebarkshire.com/Content/im ... ide-06.jpg prvnich 500km jsme zajizdel a pak se da hned otevrit je to do cela i zihadlo mam ji zatim bez upravu je de to cca 78 dle me gps spotřeba cca 3 kdyz jedu furt tech 60 a kdyz furt tech 78 tak asi 4 beru to vod oka pač jsem nemneřil ted mam najeto asi 1900 a bez problemu az na prasklou nadobku na olej ale to je v zaruce tak ji servis vimnenil jeste se mi stala takova prkotina ze se vyklepal držak na zrcatku tak v klidu v servisu vyřešili jo a ješte k tem zrcatku furt si kokam na lokty a když chci přediždet tak se do nich musim koukat trochu divne naklonit se nebo schrbit se ale to je jen když mam bundu ale vlete e to v pohode kdyz jedu v mikine jinak určite bež do nej vedel nešlapneš a vybereš dobrej stroj ročnik ber tak od 06 vejš daji se sehnat za slušne ceny nekde sem videl ze i za 35tis a mnel najeto asi 7tis km což je docela dobra cena.ČÍNU NEBRAT SOU STIM STAROSTI A JE TO LINY A NEJEDE TO!! A HROZNE SE SE*OU!!

http://www.motoinzerce.cz/motorky/april ... itech.html
http://www.motoinzerce.cz/motorky/april ... -50-r.html
http://www.motoinzerce.cz/motorky/april ... ctory.html střikačka
http://www.motoinzerce.cz/motorky/april ... sr-50.html
http://www.tipmoto.com/motorky/aprilia/ ... ctory.html střikačka

střikačku ti nedoporučuji pry stači natankovat špatny benzin a hned škitaj i zajizdy nechteji se nastartovat atp a nakladne upravy
zaleži na tobe kolik chceš investovat

Re: Aprilia SR50 Street / SR50R

PříspěvekNapsal: 12 dub 2010, 22:49
od zip81
http://www.motoinzerce.cz/motorky/april ... -50-r.html


kolik si to může zhruba žrát???Je to střikačka nebo kerburátor??

Re: Aprilia SR50 Street / SR50R

PříspěvekNapsal: 13 dub 2010, 18:58
od jakub500
karburator je to no spotřeba dle stylu jizdy no :D :D :D :lol:

Re: Aprilia SR50 Street / SR50R

PříspěvekNapsal: 13 dub 2010, 20:29
od s6rider
jakub500 píše:http://www.motoinzerce.cz/motorky/aprilia/391029-sr-50-ditech.html
http://www.motoinzerce.cz/motorky/april ... -50-r.html
http://www.motoinzerce.cz/motorky/april ... ctory.html střikačka
http://www.motoinzerce.cz/motorky/april ... sr-50.html
http://www.tipmoto.com/motorky/aprilia/ ... ctory.html střikačka

střikačku ti nedoporučuji pry stači natankovat špatny benzin a hned škitaj i zajizdy nechteji se nastartovat atp a nakladne upravy
zaleži na tobe kolik chceš investovat

Jen podotýkám, že Di-TECH je taky stříkačka -> ta nespolehlivá s vysokou poruchovostí
...FACTORY už jsou motory Piaggio PureJet, na které nalítáš bezproblému desítky tisíc km, tudíž bych nestavěl názory na základě "prý kdosi cosi támdle"

FACTORY žere v průměru 2,7l/100km ... a oleje 1,0-1,2l na 2000km
Karburátor, čili 50R a Street žerou dle úprav a naladění. Odhaduji sérii na 3,4-3,7l/100km a dle příručky dolití oleje (nádržka na 1,2l) jednou za 500km..

Je pravda že stříkačka na tuning není, né že jsou nákladné... dají se koupit normální výfuky pro vstřikovací motory, potom sportovní variátor a pár nějakých drobností. V tomto případě to ale končí, v jiném případě bych tuto motorku na tuning nedoporučoval. Nejlepší výkony a životnost je zkrátka v originálu.
50R a Street jsou klasické karburátorové skútry, které můžeš překopat od hlavy až k patě. :roll:

Re: Aprilia SR50 Street / SR50R

PříspěvekNapsal: 14 dub 2010, 23:27
od zip81
jakej Olej to ještě žere aji olej :shock:

Re: Aprilia SR50 Street / SR50R

PříspěvekNapsal: 14 dub 2010, 23:36
od čapik
zajimavé počtení, no u mě to vyhrál klasický karbec ;)

BTW. má někdo z vás majitelů Aprilií přes 190cm? Ptám se proto, že mám asi 195 , tak abych věděl že je to použitelné i pro mou výšku ;-)