Stránka 2 z 2

Re: Jake jsou rozdily mezi 2T a 4T?

PříspěvekNapsal: 22 dub 2009, 21:58
od Kedlub
Já ti věřím, tohle mám z teorie z autoškoly :) Když jsem to říkal fotřikovi ten tomu taky moc nevěřil. Ale v těch papírech to bylo, aby se komisaři dalo něco říkat :) Stejně jsem si nakonec vytáhnul huštění pneumatik a hloubku dezénu :D

Re: Jake jsou rozdily mezi 2T a 4T?

PříspěvekNapsal: 24 dub 2009, 18:13
od pajapaja
...................Z jiné strany.Jednoznačně-2t z 50ccm dostaneš vyšší výkon,pokud tuníš.Ale,pokud mají psaný stejný výkon a krouťák,a pružinky spojky máš nastavený na městský rozjezdy/nebo i na nejostřejší=nejvyšší krouťák/ a máš tam dejme tomu stejnej varec a válečky máš odvážený taky na nejvyšší krouťák=stejnej,a samozřejmě varec funguje jak má,tak rozdíl bude minimální a to i ve spotřebě.mě bere 2t od 3,8l kolem komína ,vysočina a mejch 115kg, do 2,4 štreka a taky furt plnej a kolega se 4t je kolem 3 l kdekoli, a váží o 30kg míŇ a další kolega kentoya 2t kolem 5l.ať dělá co dělá :!: Pokud chceš skutra na ježdění a ne jako pokladničku a budeš "levně" :D tunit,pravděpodobně koupíš levnější 70ku válec/2t od2000-4t od 3000 zhruba/,s výkonem kolem 4k na zadním kole a lepší varec./kolem 1200/ 2t můžeš vylepšit laďákem /další 3000/ ,plus několik sad válečků,pravděpodobně i pružin,nějaká ta tryska /a to je levnej základ :idea: :idea: :idea: /...............a dostáváme se k tomu,jestli není lepší koupit 125ku a i s tou je to stejný= než tunit,tak koupit 250ku a tak furt pryč.ALE,jestli Tě to baví,a máš na to prachy,tak si hrej.Je to hezkej koníček.A jestli máš cit pro "dizajn" a znáš dobrýho lakýrníka a líby se Ti neony a digi tacháky a jiný řidítkaa zrcátka a................... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: .

Re: Jake jsou rozdily mezi 2T a 4T?

PříspěvekNapsal: 25 dub 2009, 21:25
od tom2881
no Kedlub ma pravdu... Kdyz jedes dlouho pod kopec bez plynu, tak je motor nedostatecne mazanej... Nevim jak je to u ztratoveho mazani motoru, ale mam pocit, ze dost podobne... Ne nadarmo se napriklad u fichtla pri jizde pod kopec vypinalo zapalovani a pridal se plyn tedy hlavne v zabehu... (chlazeni smesi a mazani smesi)

Re: Jake jsou rozdily mezi 2T a 4T?

PříspěvekNapsal: 26 dub 2009, 14:15
od pajapaja
o tom zadření při jízdě z kopce je to pravda.Asi to nehrozí na jižní moravě,ale na vysočině,pokud tomu dáváš knedl do kopců a potom nevyřadíš,tak si o to říkáš.hrozí to hlavně těm, co zkouší,jestli je u obyč minerálu poměr 1:50 dost /starý jawy a fichtly/