Stránka 1 z 1

Burgman AN250/400 + Leo Vince 4Road

PříspěvekNapsal: 07 led 2013, 20:51
od z0diaC
Zdravím,

máte někdo na svém Burákovi tenhle výfuk ? - ladil jste někdo karburátor (ročníky bez stříkačky) po montáži tohoto výfuku ?

Jde mi o to,že krátce po koupi svého Buráčka (r.98) jsem nainstaloval výše zmíněný výfuk, bohužel co se nestalo po měsíci takřka denního ježdění - motor se zastavil s podezdřením na zadření - včera se rozebral - zadřený píst a zadřený na klice - pokdle kluka,co na tom dělá se ten motor přehřál ....

pročetl jsem fóra,kde jsem vydedukoval,že jsem to asi způsobil instalací toho laďáku a nepřízpůsobení karburátoru .... chudá směs a tím pádem vysoká teplota spalování .... dovršil jsem to instalací filtru Malossi double red sponge namočení v oleji pro filtry - zase víc vzduchu :-( - to přidření se stalo asi 3 dny po instalaci toho filtru .... s výfukem jsem jezdil zhruba ten měsíc.

možná se motor tímto neoddělal - proto potřebuju vědět jestli náhodou někdo s tímto výfukem nejezdí ( http://www.scootershop.cz/4288-vyfuk-le ... -5596.html ) .... jen pro zajímavost svod od válce má takřka dvojnásobný průměr trubky než originální výfuk - nafotím :-)

ještě mě napadá - skůtr střílel do výfuku ale pouze při "chcípání" motoru - to si střelil skoro vždycky - střílení do výfuku značí taktéž chudou směs.

Díky za reakce.

Re: Burgman AN250/400 + Leo Vince 4Road

PříspěvekNapsal: 18 úno 2013, 11:31
od 942004
Odpověděl jsi sám sobě :wink: Po montáži laufu a vzduch.filtru jsi měl seřídit karbec,přišel jsi na to sám a já ti to jen potvrzuji.Je o tom mnoho článků na netu.Ještě doporučují změnit váhu válečků ve varecu.Kdyby jsi to pročetl před tím,něž jsi to namontoval,mohla moto sloužit bez problémů.

Re: Burgman AN250/400 + Leo Vince 4Road

PříspěvekNapsal: 18 úno 2013, 11:41
od skywalker.l
Seřídit karbec: to je jasné. Je třeba upravit bohatost směsi, aby nedocházelo ke spalování výfukové směsi v rouře výfuku a pak k následnému "střílení" pod ventily. Ale zadřít motor? Mazání motoru je u 4T motoru od výfukového systému plně odděleno. To určitě nevzniko vlivem montáže laďáku.

BTW zajímalo by mě, jak je to u stříkaček... Snad nějaké přeprogramování ECU?

Re: Burgman AN250/400 + Leo Vince 4Road

PříspěvekNapsal: 18 úno 2013, 12:05
od MilosVee
Ja jsem daval tento lauf na svuj stroj,a ve Scootlandu mi bylo receno,ze neni potreba serizovat smes.mam strikacku,tak to asi dam radeji na brzdu,aby byla jistota.Borec,od kteryho lauf mam, s nim jezdil v pohode,tak nevim

Re: Burgman AN250/400 + Leo Vince 4Road

PříspěvekNapsal: 18 úno 2013, 12:29
od Galls
Seřídit směs, ano, ale zadřít čtyřtakt kvůli bohatosti směsi? Asi bys měl hledat jinou příčinu zadření, u Burgmana nejspíš gufera ventilů.

Re: Burgman AN250/400 + Leo Vince 4Road

PříspěvekNapsal: 18 úno 2013, 13:14
od MilosVee
Tak já tomu teda zas až tak nehovím, ale jakou barvu měla svíčka?
Ten výfuk je odladěnej přímo na danej typ motoru, ztak by ho to zadřít nemělo ani bez dalšího upravování směsi apod, nebo ne?

Re: Burgman AN250/400 + Leo Vince 4Road

PříspěvekNapsal: 18 úno 2013, 14:57
od skywalker.l

Re: Burgman AN250/400 + Leo Vince 4Road

PříspěvekNapsal: 18 úno 2013, 20:40
od MilosVee
Co si myslíte ostatní o zadření 4t vinou laďáku????

Re: Burgman AN250/400 + Leo Vince 4Road

PříspěvekNapsal: 18 úno 2013, 21:02
od 942004
Miloš,klid,podle mě a ostatnich reakcí v tomto vláknu,se mu sešlo víc problémů dohromady a ty způsobili zadření.Podle mouder a rad vyčtených na netu,tak ne. :wink:

Re: Burgman AN250/400 + Leo Vince 4Road

PříspěvekNapsal: 18 úno 2013, 21:04
od MilosVee
Tak já bych to teda kvůli laďáku hodně nerad zadřel, to by byl těžkej průser :|

Re: Burgman AN250/400 + Leo Vince 4Road

PříspěvekNapsal: 18 úno 2013, 21:29
od skywalker.l
Jiným výfukem nezadřeš motor. To bychom byli státem s největším počtem zadřených Golfů.. :D

Re: Burgman AN250/400 + Leo Vince 4Road

PříspěvekNapsal: 19 úno 2013, 08:39
od z0diaC
tákže nové info :

ohledně výfuku - psal jsem přímo do Leo Vince o radu/vysvětlení jestli ej potřeba po intslaci jejich výfuku upravovat nastavení karburátoru či jiné úpravy motoru ... odpověď byla (jak všichni píšete): jejich výfuky jsou laděné přímo na konktrétní motorku/motor a po instalaci není potřeba vůbec nic donastavovat/upravovat, což mi potvrdil i dovozce výfuků LV do ČR.

moje závada byla pravděpodobně způsobena již velkým opotřebením motoru a jeho utaháním (nějak jsem ho nešetřil) - teď je motor rozpůlený - píst byl mírně přidřený ale ojnice se na klice úplně rozpadla a celá se vysypala do prostoru klikovky :-( ..... takže nová klika,píst,válec a zkusíme rovnou naintalovat varec Malossi - pak dám vědět jak to jede :-)

dík za rady ...každopádně teoretická úvaha o výfuku byla úplně mimo :-)